Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ZX 1.6-1.4 מול AX 1.4


אורן 16V
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7845 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

אני מעוניין לדעת את צריכת הדלק של ZX 1.6 ו של 1.4

 

ה ZX שנת 93-4 , וה AX 96

 

הפחד שלי הוא שה ZX, בגלל כובד משקלה , תיקח הרבה דלק ... האם אני צודק ? ואם כן\לא , כמה צריכת דלק למנוע ה 1.4 וכמה ל 1.6 , מנסיון אם אפשר..

 

והאם יש בעיות אמינות למינהן (לא וולקן, אלא האווטנג' וכו) רציניות או שסביל

 

כנ"ל לגבי ה AX , אשמח מנסיון בלבד..

פורסם

הבדלי הצריכה יהיו זניחים.

 

מעבר לזאת- ה 1400 טובה יותר.מנוע יותר חדיש ויותר עמיד.כשאתה עושה כזה שיקול ,קח בחשבון עוד גורמים-כמו לדוגמה נוחות ובטיחות.

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

פורסם

ה- A.X 1.4 היתה המכונית הראשונה שלי. כיף של אוטו- מנוע חזק יחסית למשקל האוטו. נוחות צרפתית- נוח ביותר. האוטו נקנה יד ראשונה ושירת אותי במשך שנתיים ללא כל תקלות. מעבר לבעיה ברפידות בלם קידמי שנתגלעה בעיקבות החלפה לא מוצלחת של הרפידות בטיפול שיגרתי. לגבי צריכת הדלק אני לצערי לא זוכר במדויק אבל בעיר עם מזגן (מקורי) ידני- בערך 1:12. אל תתפוס אותי במילה. חיסרון אחד יש- כאשר המזגן נכנס לפעולה (התרמוסטט פותח אותו ) מורגשת ירידת כח משמעותית שנעלמת כאשר התרמוסטט נסגר.

פורסם

לדעתי, וזו דעתי בלבד (תקנו אותי אם אני טועה) אוטו בעל נפח 1.4 ליטר יצטרך פחות אנרגיה בשביל לנסוע 100 קמ"ש, ממנוע בנפח 1.1 ליטר. הווה אומר חסכוני יותר.

 

ושוב- קטונתי לעומת החברה בפורום, אז אשמח לשמוע אם דעתי נכונה או לא.

פורסם

AX זה אוטו עם איכות הרכבה עלובה ביותר הכל שם מתפרק ומקרקש

והשנים לא מייבות עימו, שילדה רכה מידי

ה ZX 1.4 אוטו מודרני בהרבה עם איכות הרכבה ובניה עדיפות בהרבה על ה AX

שלא לדבר על מרחב הפנים והשילדה והתנהגות והיגוי

יש עוד ספקות ?

צריכת דלק? תהיה מוכן לשלם עוד 50-100 ש"ח בחודש עבור כל היתרונות הנ"ל ? אני כן

.I'm a blocked user

פורסם
AX זה אוטו עם איכות הרכבה עלובה ביותר הכל שם מתפרק ומקרקש

והשנים לא מייבות עימו, שילדה רכה מידי

ה ZX 1.4 אוטו מודרני בהרבה עם איכות הרכבה ובניה עדיפות בהרבה על ה AX

שלא לדבר על מרחב הפנים והשילדה והתנהגות והיגוי

יש עוד ספקות ?

צריכת דלק? תהיה מוכן לשלם עוד 50-100 ש"ח בחודש עבור כל היתרונות הנ"ל ? אני כן

אני נוסע כמעט 400 ק"מ בשבוע...

 

אני צריך צריכת דלק הכי טובה שאוכל להשיג , בתקציב של בערך 12 ... אני מאוד רוצה צרפתיה.. ה ZX אני מאמין תיקח בשקט 1:12 1:11 ... ולא 1:15 כמו ה AX ...

 

אם יש לך הצעות טובות יותר ,אשמח לשמוע.

פורסם

אם אתה מעדיף לנסוע 400 ק"מ בשבוע בכבישי ישראל, ברכב פחות בטוח ,עם פחות אחיזת כביש , רועש,מקרקש ופחות נוח .גם לפי ההערכות שלך לגבי צריכת הדלק ההפרש יהיה 100 ש"ח

לחודש ,ואם לחסוך סכום כזה חשוב לך יותר .שיהיה לך לבריאות ,(אפילו שזו לא הדרך להשיג אותה).

.I'm a blocked user

פורסם
אם אתה מעדיף לנסוע 400 ק"מ בשבוע בכבישי ישראל, ברכב פחות בטוח ,עם פחות אחיזת כביש , רועש,מקרקש ופחות נוח .גם לפי ההערכות שלך לגבי צריכת הדלק ההפרש יהיה 100 ש"ח

לחודש ,ואם לחסוך סכום כזה חשוב לך יותר .שיהיה לך לבריאות ,(אפילו שזו לא הדרך להשיג אותה).

האם גם שנת 96 מקרקרשת ואיננה נעימה לנסיעה? הייתי מבין באם היה מדובר על 91-92 .. אבל 96 !?

×
×
  • תוכן חדש...