Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3978 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

דברתי עם המוכר הוא טוען שיש לו קבלה מטיפול 30000 האחרון . הרכב עבר 110000

 

האם זה מספיק ??

 

הוא אמר שהוא מוכן להתחייב בבדיקה מולי אך לא לשם עליה ... ללכת על זה? איך זה נראה לכם?

פורסם

לא הבנתי על מה הוא מתחייב.

האם הטיפולים הקודמים בוצעו באותו מוסך?

מה המחיר?

ידני או רובוטי?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לא הבנתי על מה הוא מתחייב.

האם הטיפולים הקודמים בוצעו באותו מוסך?

מה המחיר?

ידני או רובוטי?

 

הרכב ידני וכן הוא טוען כול הטיפולים הקטנים היו באותו מוסך ורק טיפולים גדולים היו במוסך מורשה...

 

שאלתי אותו אם הוא מוכן להתחייב הוא אומר לי שהוא מוכן להתחייב מולי אבל לא לשלם את הבדיקה.. לא הבנתי מה זה אומר

פורסם

בדיקה אתה צריך לשלם לא המוכר.

תוציאו איתו היסטורית טיפולים,ככה תדע שבאמת הרכב עבר טיפולים והטיימינג גם.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
בדיקה אתה צריך לשלם לא המוכר.

תוציאו איתו היסטורית טיפולים,ככה תדע שבאמת הרכב עבר טיפולים והטיימינג גם.

 

כן אני יודע שאני משלם על הבדיקה אבל... אין דבר כזה שהמוכר מתחייב על בדיקה או משהו כזה? שאם יש בעיה בגיר או במנוע אז הוא משלם.. לא?

 

ותודה אני אגיד לו לגבי העניין עם הטיפולים

פורסם

אם תחתים אותו אותו על מסמך שהוא מתחייב לשלם על הבדיקה אם תהיה בעיה במנוע\גיר\שלדה אז אולי תצליח לקבל ממנו משהו אחרי זה.

קח בחשבון שמכוני בדיקה יכתבו הרבה כסת"חים ואתה צריך לדעת גם להפריד בין תקלה\בלאי לסתם כסת"ח.

 

באופן כללי, גרנדה ידנית (מנוע 1.25) שמגיעה ברמת איבזור מאוד מאוד נמוכה משנת 2010 ב30K עם ק"מ כזה לא נשמעת לי כמו מציאה גדולה, אלא אם מדובר ביד ראשונה\שניה פרטית עם היסטוריה ממוסך מורשה של טיפולים כל 15K ולא כל 30K.

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

פורסם
אם תחתים אותו אותו על מסמך שהוא מתחייב לשלם על הבדיקה אם תהיה בעיה במנוע\גיר\שלדה אז אולי תצליח לקבל ממנו משהו אחרי זה.

קח בחשבון שמכוני בדיקה יכתבו הרבה כסת"חים ואתה צריך לדעת גם להפריד בין תקלה\בלאי לסתם כסת"ח.

 

באופן כללי, גרנדה ידנית (מנוע 1.25) שמגיעה ברמת איבזור מאוד מאוד נמוכה משנת 2010 ב30K עם ק"מ כזה לא נשמעת לי כמו מציאה גדולה, אלא אם מדובר ביד ראשונה\שניה פרטית עם היסטוריה ממוסך מורשה של טיפולים כל 15K ולא כל 30K.

 

האמת זאת דיינמיק 1.4... זא רמת איבזור בסדר?

פורסם

אן הרבה 1.4 ידנית,כך שאם היא במצב טוב,קח אותה לבדיקה ותתחדש.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

×
×
  • תוכן חדש...