Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4000 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם :)

 

אני כרגע מתלבט לקראת קנייה של סיטרואן C4 שנת 2011 עם מנוע 1600 טורבו (גיר רובוטי).

איך האוטו? (פחות מעניין אותי ביצועים,0-100 ודברים כאלה).

יש תקלות לרכב הזה? (הסטיגמה הקבועה על רכבים צרפתיים).

 

מבחינת האוטו,הוא מומלץ יותר מאשר סיאט איביזה עם מנוע 1400 ידני?

 

מישהו יודע מה הצריכת דלק של הסיטרואן בערך? (רוב השימוש להערכתי יהיה במצב הידני של הגיר,די מתלהב מזה).

יש דברים חשובים שכדאי לי לדעת,או שאולי ירחיקו אותי מהרכב הזה?

 

 

*מקווה שהפעם לא עברתי על החוקים,הקישור של החוקים מעביר לסמיילים של הפורום. :?

בית"ר נורדיה ירושלים !

פורסם

המנוע הזה סובל מלא מעט מחלות ילדות אבל אם טופל כראוי לא אמורה להיות בעיה קריטית, תבדוק אם החליפו שרשרת ומותחן מחלה ידועה , משאבת לחץ קדמית, משאבת טורבו חשמלית וכמובן לראות אם נעשה ניקוי פיח משסטומי יניקה, כל 70k מומלץ במנוע הזה.

המנועים האלו רגישים להזנחה ואתה לא רוצה ליפול על אחד שהוזנח, אם הכל תקין וטופל בזמן ועשו את כל הריקולים , אתה תהנה ממנו.

בהצלחה.

HU: alpine 9855. FRONT: tw:TangBand 25-1719S - woofer:hertz mlk 6.5 . SUB: DC AUDIO .LEVEL 3 "12". FRONT AMPS: celestra fa475.woofer amp: Celestra fa2150 SUB AMP: dc audio 2.0k. dsp: audison bit one

פורסם
המנוע הזה סובל מלא מעט מחלות ילדות אבל אם טופל כראוי לא אמורה להיות בעיה קריטית, תבדוק אם החליפו שרשרת ומותחן מחלה ידועה , משאבת לחץ קדמית, משאבת טורבו חשמלית וכמובן לראות אם נעשה ניקוי פיח משסטומי יניקה, כל 70k מומלץ במנוע הזה.

המנועים האלו רגישים להזנחה ואתה לא רוצה ליפול על אחד שהוזנח, אם הכל תקין וטופל בזמן ועשו את כל הריקולים , אתה תהנה ממנו.

בהצלחה.

 

מה הבעיה של המנוע הזה אם אפשר לשאול?

וכ"כ מלא דברים צריך לבדוק? (האוטו כרגע על 71 אלף ק"מ,מאמין שעבר הכל בזמן,מגרש של חבר של אבא שלי,קנינו ממנו בעבר כבר רכב ונהנינו ממנו מאוד - מאזדה 3).

יש תקלות לאוטו הזה? (מלבד מה שצריך לבדוק למנוע ולטורבו),תקלות חשמל מוכחות או משהו?

 

ותודה!

בית"ר נורדיה ירושלים !

פורסם

תוכל לקרוא בפוסטים אחרים שנפתחו בדיוק בענין הזה. היו כשלים עם המנוע הזה, לכן גם הערך של הרכב הזה נשחק מאוד כמשומש.

 

אם אתה רוצה ראש שקט, חפש לך משהו אחר מהקונצרן, בלי טורבו.

פורסם
תוכל לקרוא בפוסטים אחרים שנפתחו בדיוק בענין הזה. היו כשלים עם המנוע הזה, לכן גם הערך של הרכב הזה נשחק מאוד כמשומש.

 

אם אתה רוצה ראש שקט, חפש לך משהו אחר מהקונצרן, בלי טורבו.

 

איזה כשלים אם אפשר לשאול?

כרגע ההתלבטות העיקרית זה בין הסיטרואן הזאת לבין (שוב) איביזה 1.4 ידנית (85 כ"ס)

בית"ר נורדיה ירושלים !

×
×
  • תוכן חדש...