Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4007 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

אני מתלבט בין שני הרכבים האלה ורציתי לשמוע את חוו"ד (עדיפות כמובן למי שיש לו את הרכבים האלה).

1. סיטרואן C4 משנת 2011 גרסת SX עם 60 אלף ק"מ ב48,000 ש"ח, יד 2, ראשונה מליסינג.

2. ניסאן טידה 2010 גרסת ביזנס עם 32 אלף ק"מ ב49,000 ש"ח, יד 1.

רציתי לדעת איך הרכבים בעיקר מבחינת אמינות. לא הצלחתי למצוא יותר מדי מידע באינטרנט מלבד דעות קדומות.

כמוסן שגם צריכת דלק, נוחות נסיעה ובטיחות הם חלק מהדרישות אבל זה מתגמד בהשוואה לאמינות.

הרכב מיועד למשפחה צעירה וישמש ל5-6 שנים הקרובות בעז"ה.

 

אודה לעזרתכם.

פורסם

יכול לדווח על הניסן טידה, רכב של חבר ויש לי היכרות רבה עם הרכב. 2010 עם 75000 קילומטר, יד 1 מהיבואן.

מבחינה מכנית הכל פיקס אבל יש כמה בעיות נורא מציקות:

 

מזגן מאוד חלש, רוב הזמן נמצא על מצב 3 ולפעמים גם 4.

ידיות של פתיחת דלתות נשברו בחלק החיצוני.

דיפוני הדלתות מתנפחים ונוצר רווח גדול בין הדיפון לחלון.

הגה מתקלף.

איכות הרכבה די נמוכה,הקונסולה המרכזית כבר רועשת וחלקיה השונים לא יושבים כמו שהיה לפני 5 שנים.

ידית כיוונון מושב נשברה מהר.

שיכוך זעזועים לא הכי טוב אבל בידוד רעשים נחמד מאוד.

 

כמו שאתה רואה לרכב בעיקר בעיות של גימור,הרכבה ואיכות חומרים.

מבחינת מנוע וגיר הכל מעולה.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

×
×
  • תוכן חדש...