Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פרוייקט [מיני פרארי] פיאט קופה Limited Edition - שרשור מתעדכן!!!


Snower
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3573 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

קדימון קטן לפני הרכישה בשנת 2007:

 

החל מהיום הראשון בו גיליתי אהבה וזיקה לרכבי ספורט בכלל ולפיאט קופה בפרט היה לא במקרה שמצאתי אותה הפוכה על גג. מסתבר שהיתה זו בדיעבד פיאט קופה 5 צילינדר (20V) שבעליה לא עשה חסד עימה והחליט לשבור את הפניה עם הכניסה לבאר יעקב. :roll::roll:

 

באותם הרגעים עלו התהיות והשאלות , מה זו יצירת הפאר הזו ואז כבר ידעתי שככל הנראה זה יהיה הרכב הראשון.

 

כבר עם תום שירותי הצבאי כקצין בקבע החלטתי כשנה לפני שחרורי לחפש אחת, הגיע הרגע!!!:-P

לאחר היוועצויות בפורום השונים (מועדון אלפא, מועדון פיאט וכו') הגעתי למצב שראיתי כמחצית רכבי 4 צילינדר שנסעו באותה תקופה (שנת 2007) ורובם כמעט אף כולם היו במצב מוזנח בחלקו.

 

לאחר שמצאתי אחת שמצאה חן בעיני (הלא היא הנוכחית) היתה בבעלותו של ניר, כתב במגזין רכב, אשר סייע בחיפושים ותוך כדי אותה שנה ולקראת מחציתה השניה החליט לענות בחיוב והציע את הקופה למכירה "מפה לאוזן" כך שהיא לא היתה מפורסמת!:shock::shock:

 

יש לציין שמיד נסעתי לראות את הקופה והודהמתי מהשמירה הבסיסית עליה, המקוריות וכך גם הנתונים (קילומטראג' נמוך מאוד, יד וסבירות רצון גבוהה מאוד ביחס לאחרות שראיתי). עברו שבועיים והמכירה ירדה מן הפרק וגם לאחר נסיונותיי במסע שכנוע לא צלח הדבר.

 

הקופה עלתה שוב על שולחן הדיונים כשלושה חודשים לאחר מכן וכבר אז ידעתי, כנראה שבכל זאת נועדה לרכישה. מיד נסענו לקופיוטסט, בדיקה מהירה, הבנה וסגירה על מחיר שבאותה השנה היה סביר.

 

הפרפרים ומחשבות רצו תוך כדי נהיגה לאחר שנסעתי לאחד הישובים (לא נסגיר שמות) ואז ניר נפרד ממנה לשלום ואני העלתי חיוך מפה לאוזן וכבר בנסיעה הראשונה החליט העולם לעצור מלכת - ממש כאילו נפלתי מהירח עם האדומה הזו שנוסעת בכביש 4 8)8) .

 

הייתי מאושר שאין כמוני ומאותו הרגע ועד היום שמח אני שברשותי אקזמפלר מיוחד ונדיר מאין כמוהו שברשותי!!

 

אגב כך היתה ניראית באותו הרגע (שנת 2007) כאשר רכשתי אותה:

 

IMG_1305.jpgIMG_1306.jpgIMG_1307.jpgIMG_1308.jpgIMG_1309.jpgIMG_1310.jpg

לאורך כל 8 שנים אלו שהקופה בבעלותי, עברה היא שינויים קוסמטיים בלבד עם נגיעות והכוונה להפוכה לפיאט קופה Limited Edition (גרסה שאינה קיימת בארץ) למעט המנוע אשר נשאר מקורי לחלוטין - לגרסת LE יש מנוע של 5 צילינדר זהה לחלוטין.

 

כיום לצערי הצבע הפך למת אף על פי שהקופה לאורך כל 8 השנים כוסה מדי יום (כן כן בגלל הצבע האדום הבוהק החלטתי ולא התעצלתי) אפילו בימי גשם או סתם יום אפרורי - אני בטוח שאם כבר הבעלים הראשונים שרכש אותה מהסוכנות בשנת 1996 היה מכסה אותה מדי יום היום היא היתה במצב בלתי רגיל!!!:-D:-D

 

הקופה לאורך כל 8 השנים מטופלת בטיפול מסור אצל הדוקטור לפיאט הידוע (הלא הוא מומי) אשר דאג וממשיך לדאוג לה לרכיבים המקוריים כיהלום בלתי מלוטש :-):-)

אז מה בתוכנית כחלק בלתי נפרד מהפרוייקט המיוחל:

  • צבע כללי ופחחות במידת הצורך, על מנת להגיע לגימור מושלם של הרכב - זה יכלול פירוק של הסמלים הפנסים וכו' על מנת להגיע לביצוע מיטבי (אגב הצבע ישאר כמקורי על פי הדגם Speed Red )
  • החלפת כלל הסמלים של הרכב והזמנת סמלים חדשים (קידמי, אחורי, pininfarina)
  • החלפת בולמים קדמיים ואחוריים וקפיצים (הנמכה) ע"ב שילוב מומלץ של הדוקטור לפיאט (מומי) - Koni מתכווננים ו-Med כשילוב מנצח.
  • החלפת כריות בלם קדמיות
  • החלפת צמת החשמל האחרית ופנסים כחלק מפרוייקט הלדים (מבוסס על מועדון FCCUK באנגליה)
  • החלפת טלסקופים למכסה המנוע למקוריים
  • הוספת קיט Limited Edition הכולל זוג חצאיות וליפים קדמיים (מסדנת Auto DS - http://www.shop.autods.net/index.php)
  • החלפת תושבת למנוע צעדים

 

בנוסף, הרכב יעבור טיפול דיטיילינג מלא, אשמח לבעלי מקצוע ממומלצים אך יש עוד מספיק זמן שכן הרכב יכנס לפרוייקט בחודשיים הקרובים.

Fiat 7.jpg

Fiat 11.jpg

Mini Ferrari - Red Fiat Coupe 16VT :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 54
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

יפייפיה!

 

בוכנות מקוריות למכסה המנוע מצאתי אצלם, יש להם גם את הסמלים:

 

http://stores.ebay.co.uk/Partsworld-uk/Fiat-/_i.html?_fsub=2

 

לדעתי הקופה הכי יפה במצבה המקורי, תשקול...

מה שכן, הגנטים של ה 20VT יפייפיים, אני מתלבט, למרות מה שכתבתי קודם על מקוריות, להחליף לכאלו גם כן.

 

הצבע אצלי במצב גרוע, אם תחליט לצבוע שתף בפרטים, גם אצלי הצביעה מעבר לפינה.

image.jpg

image.jpg

166, קאפה, GTV, קופה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ראשית כל, אולי קצת הפרזתי כשיצאתי בהצהרה שצבע הרכב מת שכן בכל זאת כיסיתי את הקופה מדי יום - דבר אשר סייע לשמור על צבעה המקורי ככל שניתן. אך למרות הכל (מה שלא רואים בתמונות) ישנם גוונים שונים לרכב החל מתא המטען שכבר איבד לגמרי את הצבע והפך ורוד/ אדום, כך גם מכסה המנוע ושלא נדבר על הלכה שהתקלפה לה על הגג וכל מיני נקודות ומכות קטנות במכסה המנוע ועל גבי הדלתות (מכות פתיחת דלתות). אשתדל להעלות תמונות מפוקסות של הרכב כיום.

 

אי לכך ובהתאם לזאת החלטתי להחזירה לחיים וכרגע עדיין לפני סגירת בעל מקצוע לפחחות וצבע, כבר הספקתי לקבל 4 הצעות שונות אך מוכן לשמוע אם יש עוד ?

 

Shapin - כבר דיברתי עם דיטיילר והמצב יחסית אבוד (חבל על הכסף)

חולגי - אתה צודק :-) זה חלק נכבד מהפרקציוניזם , וזה מה שמכווין אותי.

סיויק 08 - יש הצעות נוספות למעט אלו שתוזכרו על ידי אחרים?

Shais01 - הכל עניין של טעם, אגב את הג'אנטים של ה-LE כבר הבאתי לפני כמה שנים ואין ספק שהם יושבים מדהים על הרכב (ראה תמונות אחרונות למעלה)

Mini Ferrari - Red Fiat Coupe 16VT :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי הSpeed Red מדהים שהוא חדש, כל הכבוד על זה שאתה נאמן למקור.

הנה פרוייקט יפה להשראה (שאני בטוח שאתה מכיר): http://www.fccuk.org/forum/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=1295689#Post1295689 .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יפייפיה, משום מה התמונות האלה זכורות לי מאחד הפורומים באותה תקופה. יכול להיות?

לפני שאתה רץ לעשות צבע, תציץ בשרשור שלי (קישור בחתימה).

גם הרכב שלי אדום, רק קצת זקן יותר משלך. הצבע היה במצב ירוד מאוד- האדום הדהוי היה נראה ורוד, מט, שרוף ובגדול הזכיר שפת מדרכה באיזורים הפחות מטופחים של ת"א.

טיפול פוליש ע"י שני תותחי דיטיילינג ממש החזיר את הצבע לחיים, ברמה כזאת שאם לא הייתי רואה בעצמי לא הייתי מאמין. ממליץ לנסות לפני צביעה, אולי תצא מרוצה.

פרויקט חדש, מאור יוצא להתחרות - עקבו כאן

Toyota MR2, 1985 - Sold | Renault-Sport Clio RS (203), 2011 - Black – Sold | Subaru Impreza STI, 2003 -Java Black- Sold

Alfa-Romeo Mito QV, 2011 - Tornado blue - Sold |BMW E30 Coupe, 1989 - Alpine white - Sold

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים


×
×
  • תוכן חדש...