Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה כדאי לי לעשות עם הרכב? (מאזדה 3 2005 Active)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4024 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש ברשותי מאזדה 3 2005 Active

184,000 ק"מ , בעלת טיפטרוניק.

אשר עברה בין בני המשפחה והגיעה עכשיו אלי, לרכב יש מספר בעיות:

 

1)כאשר עוברים את ה-90-80 קמ"ש הרכב משמיע רעשים ונראה שהוא לא עובר להילוך חמישי.

2)יש פגיעות בפח ב4 מקומות ברכב וממש רואים אותם

3)הכפתור המסתובב ששולט בעוצמת המזגן לא עובד, וניתן לכוון רק לפי בקרת אקלים.

 

כל שאר הדברים ופנים הרכב במצב טוב, אני מעוניין לקנות רכב חדש ובסוכנויות טרייד אין הציעו לי

15,000-17,000 עליו, והמחיר מחירון שלו הוא 24,700 לא היה מפריע לי לעשות איתם טרייד אין, אבל המכוניות שהם מוכרים יקרות בהרבה ממכונית חדשה 0 ק"מ כך שלא משתלם לי.

 

האם בכלל שווה לי לתקן אותה? והאם מישהו יקנה ממני אותה?

 

תודה מראש.

פורסם

איזה רעש יש שהילוך לא עובר? על כמה סל"ד אתה ב90 קמ"ש?

 Daihatsu YRV 01' 86 HP << Sold

KIA Cerato 08' LX 122 HP << Sold

Chevrolet Cruz 13' LT Wagon 141 HP 1.8L

 80 Mitsubishi Attrage 15' INSTYLE HP 1.2L

פורסם (נערך)
איזה רעש יש שהילוך לא עובר? על כמה סל"ד אתה ב90 קמ"ש?

 

3200 סל"ד, פשוט שומעים את המנוע מתאמץ מאוד מ90 קמ"ש, וקשה להגיע למהירות שמעבר ל110.

עריכה אחרונה על ידי dviraz
פורסם
3200 סל"ד, פשוט שומעים את המנוע מתאמץ מאוד מ90 קמ"ש, וקשה להגיע למהירות שמעבר ל110.

 

ב-90 קמ"ש הקטנה שלי ב-2100 סל"ד, עושה רושם שלא עובר להילוך 4 (אולי יש כפתור להעלאת טורים אובר שיפט משהו כזה?)

תחכה שחכמים ממני יגיבו...

 Daihatsu YRV 01' 86 HP << Sold

KIA Cerato 08' LX 122 HP << Sold

Chevrolet Cruz 13' LT Wagon 141 HP 1.8L

 80 Mitsubishi Attrage 15' INSTYLE HP 1.2L

פורסם
ב-90 קמ"ש הקטנה שלי ב-2100 סל"ד, עושה רושם שלא עובר להילוך 4 (אולי יש כפתור להעלאת טורים אובר שיפט משהו כזה?)

תחכה שחכמים ממני יגיבו...

 

תיקון היום ראיתי שב90 קמ"ש הוא מגיע ל2100 סל"ד וב110 קמ"ש הוא מגיע ל3000 סל"ד

פורסם (נערך)

יש בלו"ש צג שמראה באיזה הילוך אתה. יש סה"כ 4. אם אתה לא בטוח- תעשה נסיעת מבחן עם הטיפיטרוניק. תעביר ידני (אתה תרגיש את ההחלפה) ותראה מה קורה לסל"ד כשאתה ברביעי. הסל"ד שלך לא רחוק מאד משלי (רכב זהה, ראה בחתימה), אולי אצלי 200-300 סל"ד נמוך יותר באותן מהירויות.

אל תעשה מזה סרט גדול.

מה שכן, הרכב לא אמור להרעיש. תנסה לתאר את הרעשים טוב יותר.

 

בכל מקרה- אתה רוצה למכור, אז אין לך בשביל מה להאריך בבדיקות.

פרסם את הרכב ביד2 ב19,500, ותמכור לראשון שיסכים לשלם 18.

 

המחירון במקרה שלנו הוא אוטופיה. יש מהדגם הזה כמויות כמו חול על שפת הים, ואפילו אקזמפלרים מדוגמים לא מקבלים מחירון. (והרי גם כשקנינו, לא שילמנו מחירון, ואפילו לא קרוב למחירון.)

יודע מה? למעט כמה יוצאי דופן (מי אמר ג'ימני?) אף רכב משומש בן 11 לא נמכר ב"מחיר מחירון", ובגלל יוצאות הליסינג ורכבי המיני הזולים ש"חתכו את כל הגרף", רכב כזה כבר נחשב לתחתית שרשרת המזון. עוד יד אחת או שתיים (מקסימום), שיתחזקו אותו בתחזוקת שבר ממשכורת סטודנט/חייל, ולגריטה...

עריכה אחרונה על ידי natco

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם
יש בלו"ש צג שמראה באיזה הילוך אתה. יש סה"כ 4. אם אתה לא בטוח- תעשה נסיעת מבחן עם הטיפיטרוניק. תעביר ידני (אתה תרגיש את ההחלפה) ותראה מה קורה לסל"ד כשאתה ברביעי. הסל"ד שלך לא רחוק מאד משלי (רכב זהה, ראה בחתימה), אולי אצלי 200-300 סל"ד נמוך יותר באותן מהירויות.

אל תעשה מזה סרט גדול.

מה שכן, הרכב לא אמור להרעיש. תנסה לתאר את הרעשים טוב יותר.

 

בכל מקרה- אתה רוצה למכור, אז אין לך בשביל מה להאריך בבדיקות.

פרסם את הרכב ביד2 ב19,500, ותמכור לראשון שיסכים לשלם 18.

 

המחירון במקרה שלנו הוא אוטופיה. יש מהדגם הזה כמויות כמו חול על שפת הים, ואפילו אקזמפלרים מדוגמים לא מקבלים מחירון. (והרי גם כשקנינו, לא שילמנו מחירון, ואפילו לא קרוב למחירון.)

יודע מה? למעט כמה יוצאי דופן (מי אמר ג'ימני?) אף רכב משומש בן 11 לא נמכר ב"מחיר מחירון", ובגלל יוצאות הליסינג ורכבי המיני הזולים ש"חתכו את כל הגרף", רכב כזה כבר נחשב לתחתית שרשרת המזון. עוד יד אחת או שתיים (מקסימום), שיתחזקו אותו בתחזוקת שבר ממשכורת סטודנט/חייל, ולגריטה...

 

 

הקטע שבגלל כל הפגיעות פח והרעשים מהמנוע אני חושב שאף אחד לא ירצה לקחת אותו במתחת ל15 לכן אני מתלבט אם לתקן ואז למכור, או פשוט לעשות בדיקה לאוטו ולמכור אותו עם תוצאות הבדיקה בפחות.

פורסם

אתה לא צריך לעשות בדיקה על חשבונך, מה אתה switch?

 

קח את הרכב כמו שהוא עכשיו, תעשה לו שטיפה פנים וחוץ ותעמיד למכירה. זהו, בלי להשקיע כספים נוספים כי אתה בוודאות תפסיד אותם.

כשיבוא קונה תגיד לו שהמחירון הוא X, אתה מוריד עוד ככה וככה ש״ח על המזגן, עוד ככה וככה על הדפיקות ועוד ככה וככה על הרעש. הקונה יוריד לך עוד ככה וככה שקלים במשא ומתן וזהו, נמכרה העז.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

×
×
  • תוכן חדש...