Jump to content

mak2014

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי mak2014

  1. עדיף להיפטר ולמכור
  2. מה לגבי יונדאי i 10 וסקודה סיטיגו למרות שהיא יותר יקרה?
  3. שלום, אשמח לקבל רשמים מבעליהסוזוקי אלטו. מהי צריכת הדלק האמיתית של הגרסה הידנית, האם מעבר הגיר חלק בהעברתהילוכים, עד כמה הרכב הזה בטוח מבחינה בטיחותית והאם ישנה תמורה למחיר? תודה
×
×
  • תוכן חדש...