Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טיפון 125 האגדה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7847 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מאיפה אני יודע אני לא אמרתי בשום פנים ואופן שנסעתי על הקטנוע של הרב אני בכלל לא מכיר אותו.

אני בכלל לא רציתי להיכנס לזה ולגרום למהומה כזאת

רציתי לספר חוויה מהנסיעה של הכלי של חבר שלי

לא יודע איך הרב הגיע למצב שהוא חושב שזה כלי שלו

אתה מוכן להפסיק להתחמק

עזוב של מי הקטנוע.

רכבת על טייפון כזה משופר אצל סיני או ששיקרת לאורך כל הדרך?

 

זה כבר לא עקרוני אם זה שלי או לא.

אין כמו לגרף עלים!

  • תגובות 125
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
היום בוקר שבת נסעתי לחבר שגר בתל אביב עם הדיוק ה 125 שלי

החבר סיפר שלי שקנה טיפון 125 חשבתי לעצמי שנסעתי כבר פעם אצל סיני במוסך בכלי כזה משופר אבל זה היה באורך של כמה שניות

טוב הגעתי לחברי ראיתי שיש לו גאנט יותר גדול מהרגיל אם אני לא טועה 13 או 14 עם צמיגי כביש היה לו קיט של מלוסי ל170 סמ"ק אגזוז משופר וקרבורטור מוגדל

עליתי על הכלי ואני מזכיר שהכביש רטוב

נגיעה עדינה מאוד על המצערת ולא האמנתי הכלי לא מפסיק לפרפר וישר מנסה לעלות למעלה

לקח לי איזה חצי שעה להתרגל לכוח שלו

היה לי כבר אי אר אבל לדעתי הכלי הזה בועט ממש חזק למרות שגשום אמרתי שאני רוצה לראות איך הכלי בסיבובים ולא האמנתי לא יודע עם זה הצמיגים או אולי הכלי יושב טוב

פשוט לא מחליק

עצרתי על קו לבן של רמזור

ברקס קידמי פול גז עשן מהצמיד כמו שלא היה מבייש אר 1 טוב אולי הגזמתי אבל הכלי הזה עשה לי את היום

לדעתי לקנות כלי כזה להשקיע עליו קצת זה כלי חלומי

אני לא אמרתי שהכלי שנסעתי אצל סיני היה עם קיט

אמרתי שנסעתי אצלו

לא נירא לי שזה היה הכלי של הרב אין לך מה לדאג

ואין לך מה להתלונן כי אני בשום פנים ואופן לא אמרתי שנסעתי על הכלי שלך

המשך יום נעים לילה טוב

פורסם
אני לא אמרתי שהכלי שנסעתי אצל סיני היה עם קיט

אמרתי שנסעתי אצלו

לא נירא לי שזה היה הכלי של הרב אין לך מה לדאג

ואין לך מה להתלונן כי אני בשום פנים ואופן לא אמרתי שנסעתי על הכלי שלך

המשך יום נעים לילה טוב

אבל גם כתבת את זה:

אני מחפש ...

כן היה לו פנס כפול כזה מקדימה

ואחרי שבוע שנסענו עליו הוא אמר שהוא שפך מנוע

הכרובלוג

מחירון אופנועים

מנהל תחום אופנועי הכביש בקבוצת "עופר-אבניר" - המותגים: Suzuki, Aprilia, Moto Guzzi, Husqvarna

פורסם

נכון אמרתי אבל מי אמר שזה הקטנוע שלך ?

אני לא מכיר אותך בכלל אין אני יכול לדעת עם זה שלך או לא

אני לא מאמין שאם זה היה קטנוע שלך היו נוסעים עליו

לא נעים המצב שהגעתם פה ..

כאילו יש טיפון אחד בארץ...

פורסם

אפשר להמשיך לדוש בגועל נפש אבל נראה כי הנושא ברור.יש בחור שנשמע אמין (רועי-גולף) שטוען כי רכב על הקטנוע של הרב, יש את S3 שמתפתל ובכל הודעה רק מסבך ומביך את עצמו.

גם כן פורום של אופנועים,

חצי מהאנשים כאן כשהם יוצאים לרכב עושים את זה במגרשי חניה, אופנוענים עלק.

פורסם
אפשר להמשיך לדוש בגועל נפש אבל נראה כי הנושא ברור.יש בחור שנשמע אמין (רועי-גולף) שטוען כי רכב על הקטנוע של הרב, יש את S3 שמתפתל ובכל הודעה רק מסבך ומביך את עצמו.
אני לא אומר שאני נסעתי על כלי של מישהו כי אני לא יודע של מי הכלי

אני לא אמרתי שרכבתי על הכלי של הרב כי אני לא מכיר אותו

ולא יודע איזה כלי יש לו בכלל

הנושא שלי היה בכלל החוויה של הנסיעה על הכלי ולא להגיע לעימות כזה

פורסם
נכון אמרתי אבל מי אמר שזה הקטנוע שלך ?

אני לא מכיר אותך בכלל אין אני יכול לדעת עם זה שלך או לא

אני לא מאמין שאם זה היה קטנוע שלך היו נוסעים עליו

לא נעים המצב שהגעתם פה ..

כאילו יש טיפון אחד בארץ...

א.כנראה שיש רק אחד כזה בארץ,בטח שעם כל הסימנים.

ב.אתה לא מצליח להבין...הקטנוע לא שלי.הוא של סבתא שלי.מה זה משנה שלי מי הוא?

עצם עניין הרכיבה הוא לא לעניין ושואלים אותך שאלה פשוטה ואתה ממשיך להתנהג כמו טמבל.

 

כנראה שאתה באמת כזה.

 

עכשיו כמו שסקוט אמר...נחכה לרועיGOLF...

אין כמו לגרף עלים!

פורסם
א.כנראה שיש רק אחד כזה בארץ,בטח שעם כל הסימנים.

ב.אתה לא מצליח להבין...הקטנוע לא שלי.הוא של סבתא שלי.מה זה משנה שלי מי הוא?

עצם עניין הרכיבה הוא לא לעניין ושואלים אותך שאלה פשוטה ואתה ממשיך להתנהג כמו טמבל.

 

כנראה שאתה באמת כזה.

 

עכשיו כמו שסקוט אמר...נחכה לרועיGOLF...

רב הפורום -

הוא לא רכב על האופנוע שלך , הוא רכב על אופנוע , עם פנסים של NRG כנף כחול ומשופר סתם אחד שהיה ממש לא שלך!

(בציניות)

נחכה לרועי GOLF שיגיב

פורסם

אני יושב מול המסך כשעה ומתבונן בשרשור, וחושב לעצמי, כמה חארות אנשים יכולים להיות, משני הצדדים.

גם אלו שרשמו את ''הסיפור'' שרכבו אצלי על קטנוע משופר של לקוח.

וגם כל החכמולוגים למינהם שפשוט היה נוח להם להוסיף שמן למדורת הרב, וסתם להשמיץ.

בחצי שנה האחרונה היו אצלי כ12 טייפונים 125 של קליינטים, 4 מהם לשיפורים כמה לתיקון , וכמה למכירה.

בקטנועים שנכנסו לתיקון או שיפור לא נסע אף אחד חוץ ממני או מהעובדים שלי(כבדיקה לאחר תיקון או כיוון).

קטנועים שהושארו אצלי למכירה? מטבע הדברים, שאדם שרוצה לקנות מבקש לעשות סיבוב אצלי בחניה, כדי להרגיש ת'כלי או סתם לראות אם נוח לו בכלל עם הכלי, או סתם אפילו לבדוק אם מתאים לו.

ומי שמשאיר אצלי קטנוע למכירה, ידוע לו מראש שיעשו עליו סיבוב או שתיים, או אפילו אולי שהכלי יסע לבדיקה במוסך אחר, לגיטימי ביותר.

ולמרות שאיזה ילד או לא ילד, שרושם פה שנסע אצלי על כלי משופר,(אולי מתוך רצון לעשות רושם) כי אינני רואה אף סיבה אחרת ממש, פשוט נתן להרבה פה לשבת ללכלך להשמיץ, אפילו אם הם יודעים שזה נכון או לא, פשוט משמיצים ללא גבול, אינני מבין מה הקטע שלכם עם מכונאים? אתם ששים תמיד להשמיץ אותם, אבל שאתם זקוקים לעזרתם ? אתם באים כמו ילדים מסכנים ודומעים, למצוא אצלנו הפתרונות.

אני יושב וחושב לעצמי , כמה נבלות האנשים בשרשור הזה? כל כך נוח להם להשמיץ וללכלך שרק נתנו להם סיבה קטנה, והם אפילו לא ביררו באמת, אם זה נכון, או סתם מעשה קונדס, או סתם רצון ללכלך, ולך תבין למה.

תומר שאל אותי בפרטי ,''למה אתה לא מגיב???????''.

אז הנה, הגבתי, ורשמתי מה שאני חושב.

כמה פעמים ספרת עד 10 וכלום לא קרה?

סיני בעל מוסך ''מוטו-ספידי'' מנתח בכיר לקטנועים, ובכלל אלוף העולם בהכל,והכי חשוב? נורא צנוע.

שיפורים לקטנועים, קיטים,קרבורטורים, אגזוזי לחץ,וריאטורים,הצתות משופרות,רולים וקפיצי מצמד,שסתומי עלים,ועוד.....

פורסם
אני יושב מול המסך כשעה ומתבונן בשרשור, וחושב לעצמי, כמה חארות אנשים יכולים להיות, משני הצדדים.

גם אלו שרשמו את ''הסיפור'' שרכבו אצלי על קטנוע משופר של לקוח.

וגם כל החכמולוגים למינהם שפשוט היה נוח להם להוסיף שמן למדורת הרב, וסתם להשמיץ.

בחצי שנה האחרונה היו אצלי כ12 טייפונים 125 של קליינטים, 4 מהם לשיפורים כמה לתיקון , וכמה למכירה.

בקטנועים שנכנסו לתיקון או שיפור לא נסע אף אחד חוץ ממני או מהעובדים שלי(כבדיקה לאחר תיקון או כיוון).

קטנועים שהושארו אצלי למכירה? מטבע הדברים, שאדם שרוצה לקנות מבקש לעשות סיבוב אצלי בחניה, כדי להרגיש ת'כלי או סתם לראות אם נוח לו בכלל עם הכלי, או סתם אפילו לבדוק אם מתאים לו.

ומי שמשאיר אצלי קטנוע למכירה, ידוע לו מראש שיעשו עליו סיבוב או שתיים, או אפילו אולי שהכלי יסע לבדיקה במוסך אחר, לגיטימי ביותר.

ולמרות שאיזה ילד או לא ילד, שרושם פה שנסע אצלי על כלי משופר,(אולי מתוך רצון לעשות רושם) כי אינני רואה אף סיבה אחרת ממש, פשוט נתן להרבה פה לשבת ללכלך להשמיץ, אפילו אם הם יודעים שזה נכון או לא, פשוט משמיצים ללא גבול, אינני מבין מה הקטע שלכם עם מכונאים? אתם ששים תמיד להשמיץ אותם, אבל שאתם זקוקים לעזרתם ? אתם באים כמו ילדים מסכנים ודומעים, למצוא אצלנו הפתרונות.

אני יושב וחושב לעצמי , כמה נבלות האנשים בשרשור הזה? כל כך נוח להם להשמיץ וללכלך שרק נתנו להם סיבה קטנה, והם אפילו לא ביררו באמת, אם זה נכון, או סתם מעשה קונדס, או סתם רצון ללכלך, ולך תבין למה.

תומר שאל אותי בפרטי ,''למה אתה לא מגיב???????''.

אז הנה, הגבתי, ורשמתי מה שאני חושב.

סיני.

שני אנשים רשמו.

שניים.

לא אחד.

שניים.

 

לראשון לא התייחסתי בהתחלה.

וכשהשני כבר תיאר את הקטנוע...

 

וסיני,את השם הרע למכונאים בארץ הוציאו המכונאים.

אין עשן בלי אש.

אבל זה באמת לא הנושא פה(דיון לגיטימי למקום אחר).

וגם כתבתי לך בפרטי,אני אשמח לבלוע את הקסדה אם יתברר שהסתלבטו עלי.

 

כמו שאתה שם לב S3 ממשיך להתחמק("לא נעים לו...")ולא לתת תשובה אמיתית לכאן או לכאן.

וכמו שהעינינים נראים כרגע...זה עדיין לא נראה טוב.

אין כמו לגרף עלים!

פורסם

תומר תתחיל להכין רוטב לקסדה שלך, ואין לי בעיה שכל שבוע תאכל חתיכה קטנה ממנה, כדי שלא תיחנק.

 

''כמו שאתה שם לב S3 ממשיך להתחמק("לא נעים לו...")ולא לתת תשובה אמיתית לכאן או לכאן.''

לי זה יותר נראה מישהו שפשוט עושה ממך צחוק, ונראה לי יותר שאתה ממש מבסוט להיות בלב העיניינים, וכנראה קשה לך גם לצאת משם, כי אם הבן-אדם מסתבך עם עצמו? זה אומר דרשני, אבל אולי פשוט נוח לך לרצות שכל ''הסיפור'' הזה באמת היה, אז שיבושם לך חביבי, ודרך אגב, אל תוסיף חריף לרוטב של הקסדה שלך, זה עושה צרבת.

כמה פעמים ספרת עד 10 וכלום לא קרה?

סיני בעל מוסך ''מוטו-ספידי'' מנתח בכיר לקטנועים, ובכלל אלוף העולם בהכל,והכי חשוב? נורא צנוע.

שיפורים לקטנועים, קיטים,קרבורטורים, אגזוזי לחץ,וריאטורים,הצתות משופרות,רולים וקפיצי מצמד,שסתומי עלים,ועוד.....

פורסם

נ.ב.

ולדעתי תומר, הגיע הזמן שתתנצל, לא בטלפון, אלא פה בפורום.

וסקוטרמן? שיקח אותך המן.:wink:

כמה פעמים ספרת עד 10 וכלום לא קרה?

סיני בעל מוסך ''מוטו-ספידי'' מנתח בכיר לקטנועים, ובכלל אלוף העולם בהכל,והכי חשוב? נורא צנוע.

שיפורים לקטנועים, קיטים,קרבורטורים, אגזוזי לחץ,וריאטורים,הצתות משופרות,רולים וקפיצי מצמד,שסתומי עלים,ועוד.....

פורסם

נ.ב. 2

ואם הזכרת כבר שם רע?

שלא נזכיר את אנשי מכירות האופנועים המשומשים, במיוחד אלו ליד לרט.

להם יש שם של בונבוניירות.

כמה פעמים ספרת עד 10 וכלום לא קרה?

סיני בעל מוסך ''מוטו-ספידי'' מנתח בכיר לקטנועים, ובכלל אלוף העולם בהכל,והכי חשוב? נורא צנוע.

שיפורים לקטנועים, קיטים,קרבורטורים, אגזוזי לחץ,וריאטורים,הצתות משופרות,רולים וקפיצי מצמד,שסתומי עלים,ועוד.....

פורסם
תומר תתחיל להכין רוטב לקסדה שלך, ואין לי בעיה שכל שבוע תאכל חתיכה קטנה ממנה, כדי שלא תיחנק.

 

''כמו שאתה שם לב S3 ממשיך להתחמק("לא נעים לו...")ולא לתת תשובה אמיתית לכאן או לכאן.''

לי זה יותר נראה מישהו שפשוט עושה ממך צחוק, ונראה לי יותר שאתה ממש מבסוט להיות בלב העיניינים, וכנראה קשה לך גם לצאת משם, כי אם הבן-אדם מסתבך עם עצמו? זה אומר דרשני, אבל אולי פשוט נוח לך לרצות שכל ''הסיפור'' הזה באמת היה, אז שיבושם לך חביבי, ודרך אגב, אל תוסיף חריף לרוטב של הקסדה שלך, זה עושה צרבת.

פשש...

כמה נוח.

מה עם השני?

גם הוא שקרן,או שאתה סתם מעדיף להתעלם ממנו?

 

וכל הפרטים האלה...הכל שקר?

והכל סתם קונספרציה שנבנתה ברגע על ידי שני אנשים שונים כדי לדפוק אותך על חשבוני?

 

והבן אדם לא ממש מסתבך עם עצמו.

הוא פשוט לא מבין ממה יותר לפחד.

 

אני מאמין שרוב הקוראים פה חוץ ממך מקבלים בדיוק את אותה תמונה.

 

ואם מישהו חושב אחרת...יותר ממוזמן לכתוב את זה.

אין כמו לגרף עלים!

פורסם

מזכיר לי מקרה שקרה לי ,

השארתי טייפון 125 במוסך לתיווך המוכר היה נחמד מאוד ונראה אדם אמין.

שבוע אחרי ,עמדתי ברמזור עם אופנוע השני שלי ופתאום הטייפון שלי נעמד לידי ברמזור,שאלתי ת'בחור הקטנוע שלך?הוא אמר לי כן, רוצה לקנות? הייתי בשוק אמרתי לו חביבי הקטנוע הזה שלי תעצור בצד אחרי הרמזור לפני שאני שובר לך ת'עצמות,הפחדתי אותו קצת והוא סיפר לי שבתיווך נתנו לו את הטייפון שלי בתור קטנוע חלופי כבר שבוע ..אמרתי לו קדימה סע למוסך לבירור..

הגענו למוסך המוכר ניסה להאכיל אותי בלוקשים שהוא נתן לו ת'קטנוע שיקח לבדיקה ..בלי לדבר יותר מידי הוא קיבל וואחד מצלצלת לפנים :-D ,הוצאתי ת'קטנוע +500 שקל פיצוי .

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7847 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...