Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

צמיגים 195/55/16


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4032 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

לאחר דיון כאן, הגעתי למסקנה חדה שהצמיגים בפריוס שלי צריכים לפרוש לפנסיה. (צמיגים סינים בני 4 שנים)

סדר עדיפויות : נוחות, רעש, עמידות וחיסכון בדלק. (אופי הנהיגה שלי מאוד רגוע)

מידה 195/55/16

 

לאחר ברור בפנצריות נמצאו 3 מועמדים:

 

1- michlin e/s

2- goodyear efficientgrip

3- verdstein sportrac

 

יש המלצות לפני שאני מבצע רכישה ?

 

אגב, כאחד שמבצע ניטור רצוף של צריכת הדלק,פרסמתי כאן תוצאות בעבר, אני מתכוון לפרסם את השפעת הצמיגים שיבחרו על צריכת הדלק שתימדד.

עריכה אחרונה על ידי spring
שיניתי סדר עדיפויות

נוסע בפריוס 2008

פורסם

אני ממליץ על הצמיגים שיש לי, continental ecocontact 3.

אוחזים מעולה, ונראים מצויין גם אחרי יותר מ20K ק"מ(בפנצ'ריה לפני שבוע חשבו שהם חדשים, אחרי שהעברתי אותם לג'אנט סגסוגת).

פורסם

עדכון, הגעתי לאוטודיפו למבצע של 4 מישלין ב 1,440 ש"ח, מסתבר שזה רק למידות מסויימות, למידה שלי המחיר כבר מגיע ל 3,000 ש"ח. ירדתי מזה.

בטויוטה ממליצים על

verdstein , משהו מכיר ?

נוסע בפריוס 2008

פורסם

עדכון, הוחלפו 4 צמיגי משלין אנרגי סייבר.

יתרונות: מחיר זול ל 4 מישלין: 1,480 ש"ח כולל כיוון פרונט. חסרונות: צמיגים בני שנה וחצי.

 

והערה לטום, הצמיג בדרוג צריכת דלק של C ולא B.

נוסע בפריוס 2008

×
×
  • תוכן חדש...