Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4039 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

 

בטוח שכבר היה אבל לא מצאתי משהו כזה.

מחפש המלצה למכון בדיקה באזור המרכז (אני מפ״ת ועדיף משהו באזור הזה)

בעבר הייתי בדינמומטר ברעננה ולא הייתי מרוצה בכלל. המלצות?

פורסם

קומפיוטסט באזה"ת הישן

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

מבדק ברח' מגשימים בקרית מטלון.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

גיסי רכש רכב שעבר בדיקה בקומפיוטסט ועדיין התגלו בעיות בסמוך לבדיקה שלא עלו בבדיקה עצמה (הרכב נרכש ממי שהתברר לי כיקירת הפורום, שלמה סיקסט). השאלה היא האם להשליך את זה על עצם הבדיקה במכון "הבית" של החברה? או על קומפיוטסט בכלל? האם הבדיקות שם לא אמינות או שהבדיקות ששלמה מבצעת שם כאמצעי מכירה הן מוטות?

פורסם

יש 2 קומפיוטסט בראשל"צ. האם הוא הלך לזה באזור תעשיה הישן או החדש?

האם הבדיקה בוצעה ע"י גיסך או שהוא הסתמך על הבדיקה שמסרה לו חברת הליסינג?

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

לא ממליץ כ"כ על מבדק אצלי ברכב הם עשו בדיקה והביאו דף תוצאות אבל לא הסבירו מה ההשלכות של הרכב ועד כמה זה חמור או לא. ואם צריך לתקן וכמה אמור לעלות!

יונתן

פורסם
יש 2 קומפיוטסט בראשל"צ. האם הוא הלך לזה באזור תעשיה הישן או החדש?

האם הבדיקה בוצעה ע"י גיסך או שהוא הסתמך על הבדיקה שמסרה לו חברת הליסינג?

התגלו תקלטת במוסל אחרי שרכש את הרכב בעקבות בדיקה שביצעה חברת הליסינג עליה הסתמך ולא גילתה את הליקויים הללו

פורסם

השאלה היא האם בדיקה במקום "מסודר" כמו קומפיוטסט צריכה לתת לי שקט או בשל העובדה שמדובר בבדיקה שביצעה חברת הליסינג והם עושים מאות כאלו בטח בחודש באותו מקום אז לצאת מנק' הנחה שזה לא אמין מספיק. ואז אני מחפש מכון אלטרנטיבי שיהיה מספיק פדנט ויעלה על כל מיני "שטיקים" שאולי יש/הוסתרו וכו

פורסם

להבא תגיד לגיסך שהבדיקות של חברות הליסינג לא שווה את הדף שהיא מודפסת עליו. וזה לא משנה איזה חברת ליסינג ואיזה מכון ביצע את הבדיקה.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם
להבא תגיד לגיסך שהבדיקות של חברות הליסינג לא שווה את הדף שהיא מודפסת עליו. וזה לא משנה איזה חברת ליסינג ואיזה מכון ביצע את הבדיקה.

אז אני שואל שוב,

האם עצם זה שהנייר שהוצג לי יצא (כביכול) מקומפיוטסט אני צריך להניח שגם סניף אחר שלהם יחרטט אותי? ואז אני מחפש מקום אחר? או שהם בסדר וספציפית הבדיקה שמוסרת לי חברת הליסינג היא מוטית בגלל שהיא זו שביצעה אותה ו״סידרה״ אותה ובדיקה שלי בסניף אחר של קומפיוטסט אמורה לצאת אמינה?

או במילים אחרות-

היכן לבדוק?

×
×
  • תוכן חדש...