Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4074 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני יד ראשונה והרכב שרת אותי נאמנה שנים ארוכות. אני יודע שאין טעם לתקן את הגיר אבל איך למכור את האוטו ובכמה?

הרכב סחב מעולה עם כמעט אפס תקלות לאורך השנים. ידעתי שזה יקרה יום אחד אבל מה עושים עכשיו?

 

מנהלים: אם השאלה לא מתאימה לפורום זה נא העבירו לפורום המתאים

פורסם

אם אופציית תיקון עדיין על הפרק:

א. האם בררת עלויות תיקון לגיר ?

ב. האם ביררת עלויות להחלפת הגיר ? (ייתכן שזה יותר זול - זה אולי ייתן לך עוד כמה שנים עם הרכב).

אם החלטת למכור, אני חושב שרצוי שתציין לקונה כמובן את הבעייה (וגם המחיר יהיה בהתאם - להערכתי אלפייה וחצי עד שתיים. אולי אפילו אני אופטימי מדיי - זוהי רק השערתי. המתן כמובן לתגובות נוספות).

alfa 156 2.5.

פורסם

אין לך הרבה ברירות אלא לפנות למוסכים/סוחרים שאתה מכיר.

אני חושב שהראשון שיתן לך סכום של 4 ספרות תגיד תודה.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם
אני יד ראשונה והרכב שרת אותי נאמנה שנים ארוכות. אני יודע שאין טעם לתקן את הגיר אבל איך למכור את האוטו ובכמה?

הרכב סחב מעולה עם כמעט אפס תקלות לאורך השנים. ידעתי שזה יקרה יום אחד אבל מה עושים עכשיו?

 

מנהלים: אם השאלה לא מתאימה לפורום זה נא העבירו לפורום המתאים

כמה ק"מ עבר הרכב?

×
×
  • תוכן חדש...