Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4091 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ראיתי את הכתבה הזו באתר וואללה וחשבתי שכדאי לשתף את זה איתכם.

 

כל מה שצריך לדעת על החיים עם מכונית ישנה. איך לחסוך כסף במוסך, מה חשוב לדעת לפני מבחן הרישוי וכיצד תצליחו לחיות עם הזקנה מבלי לפגוע בשימושיות ובבטיחות

 

 

הנה הקישור:

 

http://cars.walla.co.il/item/2844866

SOLD  Manual Black Seat IBIZA 2012

Manual Toyota Corolla 2010 <----------

פורסם (נערך)

לחברי הפורום הכתבה לא מחדשת שום דבר.

יש בה חור בין מודעות שנראות כמציאות ועד ליישור קו במוסך.

אין בה טיפים איך לבדוק רכב כזה לפני הרכישה, איך לעלות על הליקויים שתמיד קיימים. רכב שבמודעה נראה כמציאה עלול להתגלות כבור ללא תחתית בלי בדיקה מתאימה לפני הרכישה. בדיקה לפני הרכישה זה הדבר החשוב ברכב ישן שיכול לחסוך בעלויות. ובפירוש אני לא מתכוון למכון הבדיקות, שלא נותן הרבה במקרה של רכב בן 15 ( הכוונה למצב הכללי של הרכב עם לקיחת בחשבון את הגיל ) או אולי אפילו לבלבל את הקונה בכמות הליקויים הרשומים, ללא פירוש של מה דחוף וכמה יעלה לתקן.

מוסך טוב יכול להיות מועיל יותר בבדיקה, כאשר הוא מכיר את הדגם הספציפי.

גם אין שום אזכור למוקשים שיש בשפע מאחורי המודעות המפתות.

בקיצור, מי שקונה רכב ישן רק על פי הכתבה הזאת, יכול ליפול חזק.

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

הסיכוי למצוא רכב ישן במצב טוב הוא לא גבוה בגלל שהישראלים אוהבים להגיד שזה רכב ישן וחבל על הכסף.

 

הבעיה העיקרית היא שהרכבים הישנים נראים כמו בצל מתקלף, זה באמת מוריד מהחשק, גם אם האוטו מטופל מכאנית יותר טוב מרכב בן שנתיים.

פורסם

ההשקפה של סטודנט על תחזוקת רכב ושל בעל משפחה עם אשה מובטלת שונה.

 

אני ברכב הפרטי שלי "מרמה" את עצמי... וקונה מקורי ומתקן לבד.

 

לא לכולם יש ידע/זמן/כלים/יכולת רכב נוסף בבית למקרה שלא הסתדר משהו.

 

לרוב מי שקונה מכונית ישנה זה מי שיכול להרשות לעצמו מכונית ישנה.ץ

 

בתנאי שלא מדובר באיזו אקזוטיקה מוטורית מזדקנת...

פורסם

קראתיאת החלק של האחזקה זה מה שמעניין אותי, לא חידש כלום.

לדעתי האישית יש לו זלזול קטן לגבי מוסכים מורשי מרד תחבורה.

שאני קונה רכב ישן לא מעניין אותי כמה מלוקק הוא היה, אני עושה לו יישור קו ענק ומתחיל מההתחלה.

רועי

פורסם

משנת 1994 כל רכב מחויב בשימוש בממיר קטליטי, כלומר יהיה עליו לעמוד בבדיקת זיהום האוויר המחמירה...רכב שגילו 19 שנים ויותר מוגדר כרכב מיושן ומחויב לעבור שתי בדיקות רישוי בשנה

1. לא כל הרכבים מ-ש.י. 94' מחוייבים בממיר ורק מ-95' חייבים בבד' זיהום אויר 96/96.

2. רכב שמלאו לו 19 שנים, כלומר החל משנתו ה-20 מוגדר כמיושן.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

מסכים עם ולאד,ריפרפתי ולא מצאתי פרט מחדש ומעניין,כתבה נחמדה לכאלו שאין להם מושג מול מה הם עומדים.

פורסם

הכתבה (המעניינת אגב) מסתיימת ב -

 

בחלק גדול מהמכוניות הישנות, חגורת הבטיחות האמצעית במושב האחורי הנה חגורת בטן בלבד (2 נקודות עיגון במקום 3) - חגורה זו אינה מומלצת עוד לשימוש, על אחת כמה וכמה כשמדובר בילדים.

 

מישהו שמע על זה ויכול להרחיב בנושא?

פורסם

מחקרים גילו שבמקרה של תאונה רצינית, מי שהיה חגור בעזרת חגורת בטן, נפגע במעיים כתוצאה מלחץ של החגורה. חלק מפגיעות היו חמורות.

היו בזמנו כתבות בנושא.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

בודאי. גם למי ששוקל 5 ק"ג. הדבר היחיד הוא שהתקן הריסון צריך להתאים למימדי הגוף, למשל אין להעביר את החגורה מעל הצואר אלא מעל הכתף ובית החזה בלבד.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

כמו עם כל עגלה, חובה לבצע יישור קו מקיף, של הכל מהכל, כל השמנים והנוזלים, כל הרצועות, תזמון ומשאבת מים, ניקוי מצנן, ואפשר לנסוע בשקט, רק לחכות מדי פעם להפתעות כמו אלטרנטור, סטרטר, מאווררים, ויכול להיות גם אטם ראש. אחזקה של מכוניות כאלה, צריכה להביא בחשבון שיש תיקונים ובמיוחד במצטבר שיעלו על מחירו של הרכב בעת הקניה.

התענוג שמוביל אותך

×
×
  • תוכן חדש...