Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4089 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

 

מחפש המלצות לזוג רמקולים (קומפוננט) קדמיים לSwift 2012.

 

מהו הגודל המדוייק של הרמקולים הקדמיים?

 

חשוב - צליל איכותי, Bass טוב, עוצמה (RMS) גבוה ויעבדו טוב עם המערכת המקורית של הרכב.

 

אשמח להמלצה הכי טובה בטווח של עד 400 ש"ח.

 

תודה :)

פורסם

לגבי Pioneer - הבנתי שברמקולים שלהם האיכות הגבוהה באה על חשבון העוצמה, גם באלה?

אני רואה שלא נתת את Infinity כאופציה, שמעתי שהם טובים, מה אומר?

פורסם

האינפיניטי מסידרת הרפרנס יותר יקרים אתה יכול ללכת על Infinity REF6530CS

אבל בטווח המחיר שלהם אפשר גם למצוא מורל טמפו או פוקל 165A או אלפיין SPG17CS.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

אני מבין שאתה מדבר על סט קומפוננט.

 

סטים של JBL מסידרת ה GTO לטעמי עדיפים על סטים מסידרת הפריים או הפאנצ של רוקפורד

שהיא בכלל סידרה כושלת לטעמי ,סידרת הPOWER של רוקפורד מול סידרת הPOWER של JBL

אפשר להעמיד את ה-T1 מול jbl p6560c סטים סבירים לא מהמובילים בקטגוריה הרוקפורד מנצח בנקודות

את ה T2 שהוא סט משמעותית טוב יותר מה T1 הייתי מעמיד מול ה JBL MS-62C של JBL מסידרת ה MS

שניהם סטים טובים בניהם הייתי בוחר ב JBL אך ישנם אופציות נוספות טובות מאוד ברמת המחיר הנ"ל.

 

מה התקציב שלך לסט?

באיזה רכב\מודל מדובר.?

×
×
  • תוכן חדש...