Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4108 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

הייתי בסוכנות של Skoda והתענייתי בראפיד וספייסבאק.

נאמר לי שהרכבים באים עם מערכת מולטימדיה, רק לא בדיוק הבנתי איזה חברה המערכת.

המוכר אמר לי משהו שלהם.

רציתי לשאול אם מישהו יודע איזה מערכת זאת (חברה ודגם) והאם יש כניסות USB וכו' ומה המערכת הפעלה וכל מידע אפשרי בנושא.

תודה!

פורסם

בסקודה יש מערכת שנקראת בולרו לפחות ככה הם כותבים (אלא אם כן זה משהו שלא הבנתי) זה משהו נעול עם מערכת הפעלה שלהם.

נודע לי שבדגמים החדשים שימכרו החל מחודש הבא יש אופציית mirroring שאפשר לראוץ אפליקציות של הטלפון במסך

פורסם

אחי יש לי את הספייס בק

היא מגיעה עם מסך מולטימדיה מובנה

התקנה מקומית של רדיו מילאנו בארץ

המערכת כוללת יציאת usb כולל כרטיס sd

כולל חיבור לאייפון 4 והמערכת כוללת gps

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

היי טל,

תודה על המידע. אוכל לקבל את פרטי התקשורת איתך, הייתי רוצה לשמוע עוד על הרכב לפני הקנייה.

כי בחנות ונסיעת מבחן הכל סבבה, מעניין אותי איך היא ביום יום וברכב מבחן לא היה את המולטימדיה.

פורסם

קיים 3 מערכות בסקוגה בולרה זה דגם ביניים, יש קולומבוס שמגיע בדגמים סופרב ומערכת בסיסיץ שאני לא זכר את שמה ברמת גימור בסיסית.

מחפש תקליטים ויניל של רוק כבד.

×
×
  • תוכן חדש...