Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הצילו - לא רוצים לטפל במונדיאו 95 שלי


eladsivan
שימו לב! השרשור הזה בן 7061 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

:bugeyed: ביאושי אני פונה אליכם,

ברשותי מונדיאו שנת 95 עם מספר בעיות שדורשות מכונאות סבירה ודיאגנוסטיקה ממוחשבת. כל המוסכים הנורמליים נותנים לי אותן תשובות: מערכת הדיאגנוסטיקה שלנו תומכת רק במודלים מ 1999 ואין לנו רצון לטפל באוטו מזדקן מחשש שיקרו בעיות נוספות עקב הטיפול (יסדקו צינורות במערכת המים,מיזוג וכו').

 

שאלותי:

  • התוכלו להמליץ על מוסך ?
  • האם להעיז ללכת למוסך המרכזי בפ"ת ?
  • התוכלו להמליץ על מכון גירים טוב ?

תודה מראש על כל עזרה ומידע !!!!!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בעניין דיאנוסטיקה ממליץ לך לפנות למעבדה של אייל ואלדר בנצר סירני בטל 0545553787

 

בהצלחה.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה על כול התגובות - ממש מחמם את הלב ! :shock:

 

 

למי שהתענין בבעיות עצמן:

גיר: החלפות קשות (הרכב טיפה מזדעזע) בין ההילוכים ולא עובר ל overdrive. זו החמרה של היומיים האחרונים. עד אז האוטו היה טיפה קופץ בין ניוטרל לדרייב בלבד.

 

מנוע: לא עובד עגול וקצת מגמגם בטורים נמוכים ובינוניים (אולי ניקוי מזרקים יספיק ?)

משאבת דלק: כשמנסים להתניע אין התנעה מיידית (יש סטרטר) - צריך לחכות בין מספר שניות למספר דקות עם מפתח ב ON ללא הפעלת סטרטר - שומעים נהמה ברורה - כנראה של משאבת הדלק - ברגע שהנהמה הזו נפסקת סטרטר קצר מניע. חיכיתי דקות אחרי שהאוטו לא הותנע מספר ימים. זו בעייה שהופיע כשהחליפו לי משאבת דלק - לקח לי זמן לקלוט שזה מאז.

קרור: UNIT דפוק ותרמוסטט תקוע על פתוח (אבל זה פשוט כי אני מבין מה קורה)

 

תודה לכולם (-:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ביחס למה שכתבת כאן גם לי יש פורד מנדאו שנת 94 1.8 אוטמט

לדעתי זה אחלה אוטו אני מבין שיש לך בעיה של דיאנוסדיקה

ברכב אז בוא אגלה לך משהו בכול המוסכים בארץ אין להם את המיכשור לבדוק את הדיאנוסדיקה ברכבים של המנדאו משנת 94 ונראה לי עד 1997 המוסכים היחדים הם מוסך עמל בתל אביב (מוסך מורשה מרכזי בסוף ישלח אותך אלהים) ועוד מוסך ששכחתי את שמו אבל הוא לי מוסך עמל בתאל אביב במסגר.

בנוגע לתקלות שיש לך: לגבי הטורים: הבעיה היא של פיח בסעפת היניקה זה המחלה היחידה של האוטו אני למשל כול טיפול מנקה את הסעפת עם ספריי של BG לנירוי סעפות וכך פותרים את הבעייה ומדי פעם פותח גם את מנוע צעדים.

בנוגע לקירור: גם אני החלפתי אצלי יוניט (היה לך קצר באוטו) ובכך נדפקה לי היוניוט יוניט כזאת עולה 350 שקל בערך אך יש לבדוק האם באמת התקלה היא יוניט דפוקה או החייווט .

בקשר לדלק: לא נתקלתי בזה אז זה יכול להיות בכלל הקודן של הרכב או או תקלה אחרת אבל לוקח לו זמן טיפה להניע גם זה כך אצלי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי הגיר - אכן מכון לגירים אוטומטיים הוא המקום ללכת אליו, ואין קשר לסוג האוטו, אם אתה רוצה לנסות קודם לבד משהו שיכול לעזור - תבדוק את צבע שמן הגיר, אם הוא כהה ושרוף אולי כדאי לנסות להחליף אותו ולראות אם זה עוזר.

 

מנוע יכול לא לעבוד עגול בטורים נמוכים מהמון סיבות - החל מאספקת דלק לקויה, בעיות הצתה, יניקת אוויר שלא נמדד ב MAF ... קרא כאן http://www.btinternet.com/~madmole/Reference/Idle.html למידע נוסף.

 

זה שלמשאבת הדלק לוקח הרבה זמן לבנות לחץ (אמור להיות שלוש שניות בערך) זה לא תקין, ומצביע על בעיה במשאבת הדלק. אתה לא חייב לפנות למוסך מורשה בשביל זה ואני יכול להמליץ לך על המוסך שלי.

 

לגבי הקירור - יוניט יכול להחליף כל חשמלאי, טרמוסטט זה 75 ש"ח החלק ו15 דקות עבודה עצמית (כולל הסיגריה שאחרי).

 

למעשה יוצא שיש לך רק בעית סל"ד שדורשת דיאגנוסטיקה. אתה יכול לפנות לאייל או לפרט כאן האם זה קורה כשהמנוע חם, קר או רק לאחר התנעה, רק בסרק וכו' ואולי אוכל לכוון אותך.

עז יפנית בסלעים

yahav.biz | mineralz.co.il

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

*** סוף דבר ***:-)

 

למי שרוצה לדעת איך נגמר הסיפור שתחילתו בדחייה גמורה וסופו די טוב בעצם....

 

הגיר הקשה: הלכתי למכון גירים ("סופר גיר" בסופו של דבר) ואז נזכרתי שיחד עם הופעת בעיית הגיר גם הלך הספידומטר...והם אמרו שכנראה זו בעיית חיישן מהירות ולא בעיית גיר :idea: ושלחו אותי למוסך. הם לא יכלו לטפל כי בלילה נפל שם איזה טנדר מהרמפה ורמס להם את כלי העבודה..שויין

 

ואז...פניתי למוסך "עמל" שעליו לא שמעתי ניסים ונפלאות וזה הלך כך (תקשיבו תקשיבו כי זה מענין..) ובקבלה סיפרתי את הסיפור שלי. הפקיד הסתכל עלי בעיניים מצומצמות ואמר כך: דיאגנוזה זה לפי שעה 184 ש"ח פלוס מע"מ - לא יודע כמה שעות יקח - תגביל אותנו בזמן.....בדיקת משאבת דלק 300 ש"ח פלוס מע"מ ואז נראה...:twisted: .....בקיצור גועל נפש אמיתי. ביאושי בקשתי רק תיקון ספידומטר ובדיקת מאוורר. נתקשר להעביר לך הצעת מחיר עוד מעט. בחשש השארתי את האוטו כי לא רציתי להמשיך עם גיר בעייתי..:?:puppydoge:crazyeyes

בדרך הביתה קיבלתי טלפון מדודו - מנהל המוסך שאמר שעבור הגיר צריך עוד בדיקה ממוחשבת ובעדינות הציע שאקח את האוטו ואחזור לטפל אצל חשמלאי הרכב שטיפל באוטו עד כה... אתם מאמינים ? :shock::loco: לא הסכמתי ובקשתי שימשיך בטיפול. בקיצור חזרתי יומיים מאוחר יותר לקחת את האוטו. במשך היומיים הללו דיברתי כל יום עם דודו שנהיה קצת יותר אנושי והתקדמנו בבדיקות. אז באתי לקחת את האוטו ומצאתי שהוא טופל די בסדר - חיישן המהירות הוחלף, כמה חיבורי חשמל חוזקו ובעצם אין בעיה מהותית נוספת. דודו הסביר לי הפעם פנים אל פנים שהפקיד שלו נסחף בקבלת הפנים הצוננת והחמדנית (you can say that again) והוא דיבר איתו. הם גם חששו שאני מחפש דיאגנוזה קלה ואז ללכת לתקן אצל מישהו אחר - (זול יותר ?) לא מעורר רחמים ?? :lol: - סופו של דבר יצאתי בתחושה יותר טובה והכי חשוב עם אוטו נוסע בסדר גמור. הבוס שלי היה אומר ששוב אני סובל מסימפטום האישה המוכה - חוטף מכות, אז מחייכים אלי ואני מתרצה..:mm_surpri

לשיפוטכם. אם אני פספסתי משהו בניתוח הפסיכולוגיסטי אלק של המצב תסבירו לי - אני רוצה לדעת :bugeyed:

בכל מקרה תודה לכם על התמיכה !! :wave2:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אגב למתעניינים,

 

מוסך מעוז שרותי דרך המומלץ כל כך (טברסקי- - ת"א) עשו לי קטע מבאס. לפני כל הסיפור התקשרתי אליהם והם ביקשו שאחכה עם הטיפול כי מחשב הדיאגנוזה שלהם למונדיאו בשידרוג.

אחרי 3 שבועות (!) הם הודיעו לי שאין ברשותם כבל דיאגנוזה מתאים (היה להם קודם..) ולכן אינם יכולים לאבחן מונדיאו מתחת לשנת 1999 וכן שהם היו מעדיפים לא לטפל באוטו כלל...:shock:

נשמח לטפל ברכבים חדשים...(שמחת זקנתי)

 

Live and Learn

 

אלעד

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אולי פיספסתי משהו...נראה לי שציפיתי לדעת יותר ממה שפירטת..

 

האוטו נוסע בסדר? אני מקווה שאתה מרוצה! :-D

 

ואם מותר לשאול כמה עלה כל העניין, ובעצם מה בדיוק עשו? האם סידרו את כל הבעיות?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחי בוא אגלה לך משהו שחשוב של כול בעלי פורד מנדאוו ידעו בכול הדגמים משנת 1994 ועד 1998 יש בעיה במכשור לעיתוי תקלות ואבל אחי מוסך מרכזי לא נוגע בזה כלל בשום אופן והם שולחים אותך למוסך עמל אבל אי כאשר אתה מגיע למוסך עמל הם אומרים לך בסדר יש מכשור לאיתור תקלות אבל הקטע הוא שברגע שאתה מסכים לבדיקה של איתור התקלות הם בחיים ובחיים לא יעשו לך את הבדיקה הזאת מול העניים שלך ויותר מזה הם שולחים את הרכב שלך למוסך ממול שנקרא כך טוט פאניק כך הוא נקרא זה נמצא ממש לידם אולי יש להם מכשור אבל את כול מכניות המנדאוו הם שולחים לשם גם לי הייתה פעם בעיה רצינית מאוד באותו עם המחשב ובסוף הם דפקו לי מחיר ועליתי עלהים שהם תיקנו לי את האוטו ה דונד פאניק ( אם אתה רוצה אשיג לך את הכתובת) ומוסך עמל לא מבין בכלל כלום ולבסוף הגעתי למוסך של דונד פאניק (יש לומר שזה מכון תותח ואחד הטובים בארץ וממליץ ממש בחום) ולבסוף הגעתי איתם לסיכום והורידתו לי כסף מהמחיר אחי אני נסיתי שמתי את האוטו שלי בבדיקה במוסך עמל ומצאתי אותו לאר כמה שעות במכון דונד פאניק

מוסך עמל זה שערוריה שאין כמהו והם בני זונות.

אחי עם תפרט לי במדויק על הבעיות באוטו של אוכל לענות לך כי אני מכיר טוב טוב את האוטו הזה כולל כול מערת המחשב וההזרקה של האוטו.

 

אחי לגביי הטורים זה המחלה של האוטו הזה או מנוע צעדים הלך או צריך לנקות את כול המנוע צעדים והמצערת עם ספריי BG.

אודה לך גם אם תפרט לי במיוחד על מה שאמרו לך במוסך עמל כול פרט ופרט כי אני מת מה זה מת להשים עלהים את היד אחי ותאמין לי הם מפחדים ממני מוות ממה שעיתי להם פעם הקודמת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האוטו נוסע סביר אבל בעיית הגימגומים נשארה בעינה - תחלס מה שבוצע זה החלפת חיישן המהירות שקורא את המהירות מהגיר - זאת היתה הבעייה החמורה ביותר - ועם תיקונה הגיר נהייה חלק ואז חזרה בעיית הגמגומים למקום הראשון.. לקחו כ 1200 ש"ח+מע"מ על החלק ועוד קצת על עבודה.

 

אם אני מחבר את מה שגבי טוען לגבי מכון "דונט פאניק" ואת מה שרפי אומר - דהיינו שהוא לא קיים יותר - עושה לי שכל למה במוסך עמל אמרו לי שיש בעייה להתחבר למחשב של האוטו שלי ויענו יש אצלי תקלה בהתחברות..

 

לי נראה שאלך לדיאגנוסטיקה בקיבוץ נצר סירני.

השאלה על מי לסמוך כבר בעניני מכונאות כמו החלפת רצועת טיימינג, או כל טיפול שימצא דרוש לפי הדיאגנוזה.....:screwy: ????

 

 

 

אולי פיספסתי משהו...נראה לי שציפיתי לדעת יותר ממה שפירטת..

 

האוטו נוסע בסדר? אני מקווה שאתה מרוצה! :-D

 

ואם מותר לשאול כמה עלה כל העניין, ובעצם מה בדיוק עשו? האם סידרו את כל הבעיות?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דווקא במכונאות אין שום בעיה - הרכב סטנדרטי לחלוטין ובלי "תחכומים" אה-לה צפרדעוניים...

 

כל מוסך, מורשה או לא, ידע לטפל ולעשות טיימינג, אם תרצה המלצות - פנה בה"פ.

עז יפנית בסלעים

yahav.biz | mineralz.co.il

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דווקא במונדיאו שלי "עמל" ביצעו דיאגנוזה מול עיני, אך זו לא הובילה לשום תוצאה.

 

הבעיה היתה MAF תקול שהוביל לבעיות סרק כשהרכב היה קר, וגילה אותה בחור שעבד באופן עצמאי והחזיק את הציוד המתאים. לצערי, איבדתי קשר עמו...

 

למיטב ידיעתי, ע"מ להחליף טימינג במונדיאו יש צורך בנועלי קאמשפטים שאינם מצויים בכל מוסך, אך יתכן וניתן לעשות קיצור דרך כלשהו...

 

שי

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למתענינים - הלכתי לאייל בנצר סירני לפתור את בעיות הסל"ד.

 

עשינו "ישור קו" לאוטו :פלאגים,כבלים,פילטר אויר, ניקוי סעפת יניקה, ולאחר בדיקה הוחלף מד ספיקת האויר. האוטו נהיה פשוט פנתר ובעיית הגמגומים נפתרה. לחיצה על הגאז ואני נמרח על המשענת :scatter:

העצמאים מביניכם בטיפולים יגידו שמה כאן החוכמה, והם יצדקו, ושבעצם לא היתה כאן בעייה קשה ושאולי בזבזתי כסף. אבל אני קיבלתי שירות מצוין, יחס טוב,למדתי משהו וגם יש מקום נעים ומקצועי לחזור אליו בעת צרה..

 

אגב הוא נתן הנחה על הבדיקה הממוחשבת (200 ש"ח) ועל מד ספיקת האויר (300 ש"ח) לכששמע שבאתי בהמלצתכם מהפורום :idea:

 

שאלה: כמה סביר לשלם על החלפת רצועת טיימינג :?:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שמח לשמוע שהבעיה נפתרה - אייל הוא באמת מקצוען.

 

לגבי מחיר להחלפת טיימניג - פנה לאחד מהגורמים ששלחתי לך בה"פ ושאל - אני לא יודע מה מחיר הרצועה עצמה, אבל מבחינת עבודה זה צ"ל 500 ש"ח וצפונה.

עז יפנית בסלעים

yahav.biz | mineralz.co.il

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7061 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...