Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4134 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

רכשתי לפני חצי שנה סוזוקי קרוסאובר, עשיתי עם האוטו 2 שריטות לצערי.

אחת קיבלתי לפני 3 חודשים ואחת לפני חודש.

לפני כמה ימים שמתי לב שיש חלודה בשריטות עצמם ואני אשמח לדעת מה לעשות...

אני ממש לא מבין בתחום הזה. אני רק יודע שהבטחתי לעצמי שכשיהיה לי אוטו חדש אני אטפל בוא כמו שצריך.

מצ"ב התמונות

 

http://imgur.com/6IFislD

 

http://imgur.com/hOSPfFD

 

http://imgur.com/3t7rgKs

 

http://imgur.com/33Jb7xZ

 

תודה רבה לעוזרים!

פורסם (נערך)

תנסה קודם עם פלסטלינה אם המצב לא חמור לרוב היא תוריד את הסימני חלודה ואז קצת פוליש וצבע(אתה יכול לקנות מפחח לפי הקוד צבע שלך)

 

עם הפלסטלינה תעבוד בעדינות וזהירות כי היא יכולה לקלף קצת צבע מסביב

 

אופציה נוספת זה ממיר חלודה במקום הפלסטלינה

עריכה אחרונה על ידי CiViC91

Honda CiViC 91 DX (04-11)

Ford Focus hatchback 02(11-14)

KIA Cee'd SW 11 (14-today )

פורסם

תודה רבה, אני מאמין שזה בטח פעולה פשוטה, אבל אני מפחד מהידיים השמאליות שלי.

אני אבדוק אם מישהו שאני מכיר התעסק עם הדברים האלה בעבר..

 

כמה דבר כזה יעלה, אם אני אלך למוסך שיטפל בזה?

פורסם

פלסטלינה ופוליש לא יעזרו במקרה הזה.

גש ל

http://www.carsforum.co.il/cars/מדריך-עסקים/1182/מוסך-אלעד-שירותי-רכב

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

היה לחבר שלי משהו דומה ופלסטלינה הורידה את החלודה

הפוליש זה רק בשביל לנקות מסביב את הסימני צבע שיש..מה שירד ידר מה שלא רק צבע

מדובר פה ברכב חדש עם צבע מקורי(כמו שאני מבין)..חבל לצבוע כנף ודלת בגאז׳ ולהוריד מהערך שלו

אחרי שהחלודה ירדה עם פלסטלינה או ממיר חלודה לתת כמה נגיעות של צבע עם מברשת קטנה וזהו...חבל לצבוע אצל פחח ולהוריד את הערך של האוטו(במידה והחלקים האלו בחיים לא עברו צביעה)

Honda CiViC 91 DX (04-11)

Ford Focus hatchback 02(11-14)

KIA Cee'd SW 11 (14-today )

פורסם

בפגוש יש לו אזור גדול של חוסר צבע,עם מברשת זה יהיה בולט.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

עדיף על סימן שחור. נכון יראו את זה מקרוב אבל זה לא יקפוץ ישר לעיין..אני אישית את הפגוש אולי כן הייתי צובע אבל את הכנף והדלת בגאז עושה פוליש ובמקומות שלא נשאר צבע עושה טאצ'אפ עם צבע

Honda CiViC 91 DX (04-11)

Ford Focus hatchback 02(11-14)

KIA Cee'd SW 11 (14-today )

פורסם

תודה רבה לכם!

אני הלכתי בבוקר למוסך מורשה סוזוקי באזור שלי שיסתכלו..

אמרו לי לבוא שבוע הבא ויצבעו לי את השריטות על חשבונם.. כנראה כדי שאני ארכוש אמון בהם ושאני אטפל באוטו דרכם, והאמת הצליחו..

מקווה שיעשו עבודה טובה.. אני אצלם תמונות אחרי שיטפלו בזה.

רוצה להאמין שבמוסך מורשה יעשו עבודה טובה..

סך הכל אני רוצה להחזיק את האוטו לפחות 5 שנים.

הפריע לי שיש חלודה, אז אני שמח שיטפלו בזה. מקווה שגם על הדרך יעשו אותה טובה.

 

סתם שאלה של התעניינות, יש לחבר שלי פולו חדשה שגם לה יש שריטות אבל אין לו חלודה. יש סיבה מהותית בגלל החומרים שסוזוקי ופולקסווגן משתמשות ? או סתם מזל של חבר שלי?

או עומק השריטות?

 

תודה ושיהיה שבת שלום!

פורסם

גם עניין של עומק..אם אצלו זה לא הגיע עד הברזל אז אין סיבה שיהיה

ויכול להיות שבVW מעברים את הברזל איזשהו טיפול מונע חלודה שבסזוקי לא עושים(לא באמת יודע..)

Honda CiViC 91 DX (04-11)

Ford Focus hatchback 02(11-14)

KIA Cee'd SW 11 (14-today )

×
×
  • תוכן חדש...