Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מצ"ב בדיקה של גטס 2008 - דעתכם?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4156 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כן. ובקנייה ממוכר פרטי אתה בטוח מקבל את כל ההיסטוריה, ואף אחד מהם לא מסתיר כלום מעברו של הרכב. הרי ידוע שליד2 יש אלוגריתם שהוא פילטר רמאים מושלם.

בחברה גדולה, אתה יכול לפחות לחזור ובד"כ יהיה לך עם מי לדבר (או לתבוע להם את הצורה במקרים מסויימים). אתה יכול להיות בטוח ב-100% שהרכב לא גנוב/משועבד/מעוקל. אתה מקבל מימון וטרייד אין על הרכב הישן.

 

רוצה לומר- רמאים זו לא סיבה לא לקנות מליסינג. כי רמאים יש בכל מקום. תבדוק טוב-טוב מה אתה קונה לפני שקנית.

 

הבחור בכלל שאל ספציפית לגבי רכב שהיד הראשונה שלו היתה פרטית, מול אחד שבו היד הראשונה היתה חברת ליסינג.

הוא קונה ממילא ממוכר פרטי - יד שניה.

הרכב נלקח לבדיקה. יש ממצאים. אף אחד בכלל לא הבטיח הסטוריית טיפולים. מלאה או חלקית.

יש כבר כלה. שאל אם להתחתן או לא.

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

אין ספק שבזכותכם החלטתי לא לקנות את הרכב על סמך הניסיון והידע שלכם, אני באופן אישי למדתי ממכם הרבה ובטוח שהשירשור הזה עוזר ויעזור לאחרים.

תודה בינתיים

פורסם
כן. ובקנייה ממוכר פרטי אתה בטוח מקבל את כל ההיסטוריה, ואף אחד מהם לא מסתיר כלום מעברו של הרכב. הרי ידוע שליד2 יש אלוגריתם שהוא פילטר רמאים מושלם.

בחברה גדולה, אתה יכול לפחות לחזור ובד"כ יהיה לך עם מי לדבר (או לתבוע להם את הצורה במקרים מסויימים). אתה יכול להיות בטוח ב-100% שהרכב לא גנוב/משועבד/מעוקל. אתה מקבל מימון וטרייד אין על הרכב הישן.

 

רוצה לומר- רמאים זו לא סיבה לא לקנות מליסינג. כי רמאים יש בכל מקום. תבדוק טוב-טוב מה אתה קונה לפני שקנית.

 

הבחור בכלל שאל ספציפית לגבי רכב שהיד הראשונה שלו היתה פרטית, מול אחד שבו היד הראשונה היתה חברת ליסינג.

הוא קונה ממילא ממוכר פרטי - יד שניה.

הרכב נלקח לבדיקה. יש ממצאים. אף אחד בכלל לא הבטיח הסטוריית טיפולים. מלאה או חלקית.

יש כבר כלה. שאל אם להתחתן או לא.

 

אין ספק שאתה צודק-פרט לדבר אחד-ליסינג. בגלל שעבדתי בליסינג ראיתי בדיוק עם מי יש לדבר או יותר נכון עם מי אין לדבר.. וחבל.

 

אין ספק שבשביל לקנות רכב שבאמת שווה צריך מצד אחד לקחת למוסך פחחות שייתן חוות דעת על הרכב מבחינת תאונות ומצד שני למוסך מכונאות על מנת שיבדוק את הרכב מבחינת תקלות. זה גם מה שהמלצתי פה בפורום בשרשור של ליסינג.

 

את האמת, התייאשתי מבחינת האמינות גם ביד 2 וגם בליסינג. לכן קניתי רכב חדש I10 מהחברה-נכון הפסד כסף על ירידת ערך של רכב חדש אבל לפחות ייתן ראש שקט.

כעת: יונדאי i10 שנת 2015, 1.0, ידנית.

בעבר: יונדאי אקסנט שנת 2005, 1.5, אוטומט.

×
×
  • תוכן חדש...