Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4185 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קראתי שרשור "מודל טכני" וגם "להתראות CarPc", קראתי פורומים בחו"ל וכנראה שאני מפספס משהו.

 

עם הגעה של Lollipop קיים USB Audio בכול מכשירי ה - Nexus. הדלקה וכיבוי אפשר לעשות עם Tasker,

עבור מצלמת רוורס יש תוכנה, עבור מדיה חיצונית יש תוכנות.

 

השאלה שלי, למה להיצמד לנקסוס 7 ו - Timurs rom אם אפשר לעבוד עם rom מקורי ונקסוס 9 למשל?

פורסם

ומה לגביי תמיכה בFAST CHARGE?

 

לי לא ברור עדיין עם אנדרואיד L תומך בזה לחיבור דרך כבל YOTG

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

פשוט יצא לי לראות התקנה

http://priuschat.com/threads/my-android-tablet-install.141775/#axzz3OEXn9IZV

 

אנשים משתמשי בקיט של Alpine Perfect F.I.T. עלות של קיט היא סביב 50 דולר לפני משלוח.

נראה באמת יפה, וזה באמת השאלה. למה לא? ומה אני מפספס?

פורסם

רוב האנשים הולכים בעיקר לנקסוס 7 מכמה סיבות.

1. גרסאת ה2012 כבר מוכנה לשימוש ומותאמת לרכב בצורה אבסולוטית.

2. הגודל שלו כמעט מושלם להלבשה בגודל 2DIN רגיל, שזה אומר כמה שפחות שינויים בדשבורד הרכב.

3. בהתקנות נשלפות כל הנושא של OTG + טעינה, נפתר לגמרי.

4.חומרה חזקה במחיר משתלם.

 

בעיקרון בגדול נקסוס 7 מתאים להכל ומצריך כמה שפחות מאמץ לפיתוח.

 

(תשים לב שלא כל הטאבלט קיבלו בANDROID L תמיכה בdac, לדוגמא גרסאת ה2012 של הנקסוס).

 

__________

 

ואחרי כל ההרצאה למה צריך נקסוס 7, יש עוד אלטרנטיבות לא רעות.

CUBE T7 טאבלט סיני מצוין שאם קצת עבודה יכול להיות בחירה לא רעה.

 

וכמובן NEXUS 9 למי שיש מקום:lol:

×
×
  • תוכן חדש...