Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7867 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה, הייתי הום בחנות מערכות בשביל לקחת הצעת מחיר למערכת ללאון טורבו החדשה שקנינו.

 

בקיצור מפה לשם - המוכר השמיע לי כול מיני סוגים של קומפוננטים- (מורל דוטק, רוקפורד, ועד סוגים טובים אבל הכי הכי התלהבתי מה לייטנינג אודיו - שומעים בה באיכות ובעוצמה שכימעט בכיתי ...)

 

בקיצור אז הוא אמר שאיכות כזאת אפשר להפיק רק ממגבר עם 2 אוהם .. - מה זה אומר ??

 

אם כבר אני פותח נושא אז על הדרך יש לי עוד שאלות -

 

יש לי באוטו מגבר (Clio RSI)

V12 MFC משהו ... לא ידוע של איזה חברה אבל לא ניראה לי אלפיין .. :\ כי לא רשום חברה

 

מה זה נראה לכם ? כמה WATT ואיזה חברה ?

 

יש לי באוטו (RSI) את המגבר הזה + סאב של פיונייר לא יודע איזה אבל הוא ממש חזק, + רמקולים של פיונייר 6X9 300W בקיצור שומעים ממש ממש טוב אבל מרגישים שחסר את הקומפוננטים ...

 

עכשיו השאלה שלי זה אם אני יוסיף את הקומפונטים האלו של לייטנינג אודיו (700 ש"ח) אז אני יצטרך להוסיף עוד מגבר, כי הוא לא יהיה מוסוגל להחזיק את כולם ביחד ... ?

 

נ.ב

עשיתי חיפוש על אוהם ולא מצאתי תשובה מה זה ...

פורסם

אתה יכול להסביר לי אבל מה זה אומר ???

 

התנגדות משהו ... מה זה אומר ואיך זה משפיע .. ?

 

בסדר אני יצלם תמונה ויעלה .

פורסם

לכל אלמנט יש התנגדות, אני בטוח שדובר על כך רבות בפורום ... (יש אופצית חיפוש,\ FAQ)

צריכים להתאים את התנגדות האלמנט, לרמת ההתנגדות שההגברה יכולה לעבוד בה..

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם
ידוע לך איזה דגם של לייטינג אודיו?

הצהובים, Bolt אני חושב ... אני לא יודע כמה WATT , מרוב שהתלהבתי לא שאלתי עוד פרטים.

 

שמעו בהם הרבה הרבה יותר טוב מה

DOTECH

 

ממש התלהבתי.

פורסם
אכן, קיימת סדרת Bolt שלהם.

הם 75W RMS. ו-225W MAX.

 

לפרטים נוספים:

http://www.lightningaudio.com/2004/products/product.asp?prodID=754

 

מה המחיר שקיבלת עליהם?

 

(אני מכרתי כאלו לפני חודשיים, וקניתי דוטק :-D)

700 + התקנה ...

לפני מיקוח ..

 

איזה דוטק קנית ??? הדוטק שאני שמעתי שם היה הרבה פחות טוב מהלייטנינג ..

פורסם

האם על המגבר שלך, כתוב, ALPINE MRV-F504 ?

אם כתוב את כל זה.. הוא אכן של אלפיין .. מקורי, אך ישן, ולכן אינו תואם לעיצובים החדשים של המגברים שלהם..

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם
700 + התקנה ...

לפני מיקוח ..

 

איזה דוטק קנית ??? הדוטק שאני שמעתי שם היה הרבה פחות טוב מהלייטנינג ..

Morel Dotech 6.5" MK-II.

וכמו שנהוג לומר, על טעם ועל ריח, אין על מה להתווכח.

 

קיבלת הצעה טובה לליטינג אודיו.

פורסם
האם על המגבר שלך, כתוב, ALPINE MRV-F504 ?

אם כתוב את כל זה.. הוא אכן של אלפיין .. מקורי, אך ישן, ולכן אינו תואם לעיצובים החדשים של המגברים שלהם..

חחח ... אם היה רשום אלפיין אז לא הייתי שואל ..

פשוט לא רשום אלפיין עליו ... :\

 

רשום V12 בגדול ובפס הכחול למטה רשום

MRV-F504

4\3\2 Channel

 

ולמעלה רשום

PWM ועוד איזה כמה דברים ..

ולא רשום הספק.

פורסם

אתה מתאר בדיוק את המקור. ולכן שאלתי שוב לגבי ה ALPINE..

 

מה הסיכוי שזה פשוט נמחק,נשבר ?

האם הפס משלים את עצמו, בצורה שלמה.. עד סוף הדופן ?

 

התמונה שהראת, גם כן , מאוד דומה למקור ..

הנה תמונה:

alpine-mrv-f504.jpg

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

איזה כלי !!! :)

 

זה בול כזה .. .!!!! 1:1

 

יש מצב שהאלפיין נחמק ?? חחח

מחר אני יבדוק טוב טוב...

 

פשוט לא יאומן .... - לא מצאתי אף תמונה שלו ברשת ... איך מצאת ?

 

אני אשמח אם מישהו יודע פרטים עליו כמו הספק RMS וכולי ...

 

ולקבל עליו חוות דעת.

 

תודה מיקמיק :)

פורסם

מצאתי אותו אצלי בבאגז .. :)

אם הוא ניראה ככה - זה מקורי ..

כניראה האלפיין נמחק\נשבר. הוא אכן יושב בקצה של הפס..

 

בכל מקרה לפי הערכתי בלבד - הספק בגישור הוא בערך 200 וואט. הספק לערוץ הוא בערך 70 וואט..

שוב .. זאת רק הערכה שלי מניסיון עם הגברות שונות , ויש אפשרות טובה שאני טועה.

אם זיכרוני אינו מטעה אותי, ההצהרות לגביו הן, 50 וואט לערוץ, ו200 לגישור.

הצהרות אלה אינן יכולות להתממש לפי "הכללים" ולכן בתנאי שאחת מההצהרות הללו אכן מתקיימות, אז או שהמגבר אכן 50 וואט לערוץ, ונותן "בערך" 150 וואט בגישור.. או שהמגבר נותן 200 וואט בגישור, והוא "בערך" 70 וואט לערוץ...

 

שוב , זאת רק הערכה מאוד מאוד גסה, אין להסתמך עליה ..

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

×
×
  • תוכן חדש...