Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4225 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי מברגת מקיטה 6261D, משרתת אותי כבר כ 4 שנים, עובדת הרבה, עובדת טוב.

 

פתאום, בלי שום התראה מוקדמת, שתי הסוללות שבקו חיים (מי אמר פלאנד אובסלסנס?) והעמידו אותי בפני האופציות הבאות:

 

1. לקנות מברגה חדשה- מברגה זהה חדשה תעלה קצת פחות מ 700 ש"ח.

אבל זה אומר בזבוז וזיהום סביבה אדיר בהשלכה לפח של המברגה הנוכחית (תקינה)+מטען+צמד סוללות+מארז קשיח.

http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=755256

 

2. סולולות חליפיות - יש בזאפ ובחנויות הרבה סוללות במחירים שפויים לחלוטין, רק שאבעוד ההספק של סוללת ה 9.6V המקורית הוא 2.0Ah, ההספק של החליפיות נע סביב ה 1.3-1.5Ah.

http://www.zap.co.il/models.aspx?sog=e-battery&keyword=%f1%e5%ec%ec%e4+%ec%ee%f7%e9%e8%e4

 

3.סוללה מקורית - הכי הגיוני, הכי טוב, רק שהמחיר שלה הוא כ 350 ש"ח ומאחר וצריך שתיים, זה כבר עולה כמו כל המברגה החדשה (תרגיל ידוע בלא מעט מוצרי חשמל).

 

אז בעצם, כל השרשור הזה נסוב סביב שאלה אחת, מה טיבן של הסוללות החליפיות ומה המשמעות של הפער בהספק Ah של הסוללות?

למישהוא יש נסיון?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

אופציה 3: אם יש לך זמן להתעסק עם זה, פתח את מארז הסוללות ותראה אם אתה יכול להחליפן בעצמך. 8 סוללות ניקל-קדיום יכולות להיות מוחלפות (אולי גם ב) ניקל מטאל, וסביר להניח שהמחיר יהיה זול משמעותית (באיביי מדובר על מארז של 10 סוללות קטנות, לא AA, באיזור 100 שח ואף פחות).

 

הכל זה עניין של זמינות: כמה מהר אתה צריך את זה.

 

אופציות לזמינות לא מיידית היא איביי:

 

2 סוללות כולל משלוח ב 366 ש"ח (חליפית)

http://www.ebay.com/itm/2x-9-6V-Battery-for-Makita-6261D-6990D-6260DWE-DA392DW-DA392DWD-3300-mAh-/380635583196?pt=US_Power_Tools_Batteries_Chargers&hash=item589fa612dc

 

סוללה 1 כולל משלוח ב 164 ש"ח (חליפית)

http://www.ebay.com/sch/i.html?_odkw=ni-cd+battery+aa&_osacat=0&_from=R40&_trksid=p2045573.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.Xmakita+6261D+battery&_nkw=makita+6261D+battery&_sacat=0

 

2 סוללות כולל משלוח ב 344 ש"ח (חליפיות)

http://www.ebay.com/itm/2x-9-6V-Battery-for-Makita-6261D-6990D-6260DWE-DA392DW-DA392DWD-3300-mAh-/380635581123?pt=US_Power_Tools_Batteries_Chargers&hash=item589fa60ac3

 

מאידך, וזו דעתי - אם הממון בכיסך, זה הזמן לעבוד למברגה חדשה עם סוללות ליתיום.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

מה עוזרות לי הסוללות התחליפיות מאי-ביי? פה בארץ זה אותו מחיר:

http://rusgeves.co.il/products/206889

 

מה זה הממון בכיסך? על כמה מדברים?

 

על כזאת?

http://www.z-tools.co.il/product.asp?prodID=4825

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם (נערך)

בדיוק החלפתי סוללות במברגת בוש 9.6 וולט, תוכל לראות כאן: http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?545973-%D7%94%D7%97%D7%9C%D7%A4%D7%AA-%D7%A1%D7%95%D7%9C%D7%9C%D7%95%D7%AA-%D7%91%D7%9E%D7%91%D7%A8%D7%92%D7%94-%D7%A0%D7%98%D7%A2%D7%A0%D7%AA&p=4555963&viewfull=1#post4555963

 

8 סוללות ניקל קדמיום עם קיבולת 1.6 אמפר שעה (לפחות כך כתוב) עלו 50 שקל באיביי.

אם תרצה עזרה בהחלפת תוכן הסוללות, מתנדב לעזור.

 

בעניין השאלה שלך על השוני בסוללות, כמה שיותר אמפר שעה, כך הסוללה תוכל להחזיק את המברגה עובדת זמן רב יותר.

אם אתה משתמש במברגה לשימושים ביתיים מזדמנים, המשמעות זניחה מבחינתך.

עריכה אחרונה על ידי matansab

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

 

פורסם

אופציה 0: מכיוון ששתי הסוללות שבקו יחד וזה חשוד, בדוק את המטען שלך (מצא מטען אחר ונסה לטעון בו. אל תסמוך על לדים כהוכחה לתקיננות המטען).

:turn-l:
פורסם
מה עוזרות לי הסוללות התחליפיות מאי-ביי? פה בארץ זה אותו מחיר:

http://rusgeves.co.il/products/206889

 

מה זה הממון בכיסך? על כמה מדברים?

 

על כזאת?

http://www.z-tools.co.il/product.asp?prodID=4825

 

האם המברגה היא מברגה לשימוש "מידי פעם" בבית או כלי עבודה בחנות\עסק\רכב ?

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

פעם בחודשיים מיני פרויקט שמצריך שבוע-עשרה ימים של עבודה אינטנסיבית עם החלפת וטעינת סוללות כל היום (בניית פרגולה, בניית דק, הרחבת חדר, בניית מחסן חצר וכו'), ומעבר לזה, פה ושם שימוש בייתי סטנדרטי.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

לדעתי, מברגה עם סוללות ליתיום תפורה עליך.

לא תאמין כמה זה יותר קל, כמה זה נטען יותר מהר (פתאום אתה לא צריך להטעין את הסוללות כל היום) וגם אם הם עמדו חודשיים במזוודה, אתה פותח ומתחיל לעבוד כאשר הסוללות נמצאות קרוב מאוד ל 100% מהקיבולת שלהן.

 

אומנם אתה משתמש בהן בתדירות של "חובבן" אבל הפרוייקטים שאתה לוקח על עצמך הם מקצועיים, ועדיף להשקיע בכלי מקצועי (במיוחד כאשר המחירים היום יחסית נוחים לכלי עבודה מקצועיים).

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

×
×
  • תוכן חדש...