Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4237 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

ברשותי פוקוס 2007. מזה מספר חודשים שקליטת הרדיו ברכב ממש גרועה. יש לציין שאיכות השמע טובה בשמיעת CD.

אתמול נכנסתי למוסך לטפל בתקלה אחרת, ועל הדרך ביקשתי שיבדוק מה מקור השיבוש בקליטה.

זה ברמה כזו שאי אפשר לשמוע נורמלי תחנות כמו גלי צהל, רשת ב או ג, ותחנות אזוריות - במרחבי השידור שלהן.

גם כשקולטים תחנה, יש רעשי רקע, ומדי פעם הרדיו מציין מעצמו "PI SEEK".

 

במוסך בבדיקה הצליחו לשבור לי את האנטנה, וטענו כי הבסיס עצמו אכול וזה מקור הבעייה בקליטה.

לאחר סקר שוק קצר, החלפתי בסיס ואנטנה לחליפיים, אך ללא שיפור.

 

האם יש סיכוי סביר שהחלפת הבסיס והאנטנה למקוריות תפתור את הבעיה?

[ במידה וכן, האם לדרוש מהמתקין חיוווט מחדש מהבסיס עד לרדיו עצמו? ]

 

ב. ייתכן והרעשים מהמכשיר עצמו?

 

אשמח להכוונה, והמלצה כיצד ניתן לפתור את התקלה בלי להיגרר להוצאות מיותרות.

כמו כן - אשמח להכוונה לבעל עסק רלוונטי אמין וישר בתחום. עדיף באיזור היכל נוקיה / גשר יצחק שדה

 

תודה מראש,

 

מנהלים - מתנצל על הכפילות בפורומים. זה לא היה מתוכנן.

פורסם

צריך לבדוק כל דבר לגופו

יכול להיות בעיה במכשיר בכבל האנטנה או באנטנה עצמה.

 

אנטנה מקורית לא תמיד טובה יותר גם הוספה של מגבר אנטנה לא תמיד עוזרת.

כיוון שאתה מציין שהמצב היה כך תמיד וגם החלפת אנטנה לא עזרה רוב הסיכויים שהמערכת המקורית בעייתית ,צריך לבדוק.

 

באזור ת"א אתה יכול להגיע ל"אהובי שי".

 

http://www.ahuvishay.co.il/

×
×
  • תוכן חדש...