Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4235 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרכב הוא סוזוקי ג'ימני.

 

אני מעוניין להגיע לשם מחר בבוקר לקניית:

 

צבע הרכב, כמובן גם צבע יסוד ולקה.

פוליש+ווקס והשכרת מכונת פוליש ליום - יומיים.

 

הפעולות הדרושות:

 

צביעת הכנפיים הקדמיות מחדש עקב לקה דהוייה, תיקוני צבע, שריטות עמוקות והמון נזקי שמש בפלסטיק שמסביב לרכב.

 

האם באמת ניתן לבצע את תיקוני הרכב לבד? אין לי ניסיון. אך מסרטונים שראיתי באתר שלהם, לא נראה מסובך מדי.

האם לאחר תיקוני הצבע אוכל לעשות פוליש לכל הרכב? או שצריך לחכות פרק זמן של כמה ימים?

 

מחכה לחוות דעת, ומאחל לעצמי המון בהצלחה עם המיני פרויקט הזה שאני הולך לקחת על עצמי.

אשמח לשתף בתוצאות.

 

IMG_3377.JPGIMG_3376.JPGIMG_3375.JPGIMG_3374.JPGIMG_3373.JPGIMG_3370.JPG

The difference between a man and a boy is the price of the toy.

פורסם

עם היקף עבודה כזה הייתי פונה לפחח טוב. צביעה עצמאית, ועוד בחוץ, לא תהיה איכותית לא תחזיק הרבה.

אבל בכל זאת, יוזמה חיובית ואני מאחל לך המון בהצלחה!:-D

פורסם

אתה בהחלט יכול לנסות, זה תמיד כיף לעבוד על הרכב שלך. באמת נראה שיש הרבה עבודה על הרכב, קשה לי להאמין שהעבודה שתבצע תהיה מספיק טובה, כנראה יהיו הבדלי צבע בולטים ועוד כל מיני בעיות. עם הקף עבודה כזה עדיף באמת לפנות לפחח. אם היו סווירלים על הרכב + כמה שריטות קטנות הייתי אומר בכיף, תעשה שלייף סבון, פוליש, תצבע נקודתית וכנראה העבודה הייתה באיכות סבירה, אבל במצב הרכב כרגע אני חושב שתתאכזב מהתוצאה.

 

פורסם

חולק עליהם!

אתה יכול להגיע לרמה טובה עם צביעה נכונה..

אם אני לא טועה פוליש תוכל לעשות אחרי שבועיים בערך.

מאיפה אתה? אולי אוכל לעזור לך קצת..

פורסם
חולק עליהם!

אתה יכול להגיע לרמה טובה עם צביעה נכונה..

אם אני לא טועה פוליש תוכל לעשות אחרי שבועיים בערך.

מאיפה אתה? אולי אוכל לעזור לך קצת..

 

למען האמת, אני אשמח לעזרה. כמובן בתשלום...

אני מאיזור רחובות.

 

לגביי הדעות הקודמות, אני מודע לקשיים ואולי באמת יהיו הבדלי צבע, גובה וכו׳...

אבל אני ממש רוצה לבצע את הפעולה בעצמי.

אשמח לעצות בונות...

The difference between a man and a boy is the price of the toy.

פורסם

-מקום עבודה נח ללא לכלוך/חול וללא רוח

-לא לדלג על שום שלב בהכנה.

-להיות סבלני.. תמיד חשוב!

 

תעבור על סרטונים ביוטיוב..

  • אחראי פורום
פורסם

משטחים גדולים וצביעה עם ספריי זו בעיה אבל לא בלתי פתירה.

מעבר להבדלים בגוון ובאיכות צביעת הלאכה, צפויים להיראות ענני צבע בגלל מעבר לא אחיד בריסוס.

אצלך המרכב קטן ולא מעט מקומות קטנים שאתה מעוניין לתקן, חלקם אני מניח שלא תצבע כליל את הפאנל אלא רק נקודתי.

קרוב לוודאי זה יביא בסיום העבודה לריבוי גוונים.

אבל - עם יד טובה והתנסות מקדימה, אתה יכול לצמצם את ההבדלים ולעשות עבודה לא רעה גם עם הכלים המוגבלים.

 

לגבי פוליש אחרי שבועיים, אני בספק. צבעים אומרים לא לגעת בצבע חודשיים-שלושה ובצדק. צבע ממשיך לעבוד, להתקשות ולהתייבש. זה לא רק השכבה העליונה.

יש בפורום לא מעט פרוייקטים דומים, מפורטים מאוד. תעשה חיפוש ואם יהיו לך עוד שאלות - שאל.

 

בהצלחה.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

צביעה כמו כל דבר דורשת תרגול ונסיון

מומלץ לפני התחלת הצביעה על הרכב לקחת לוח של פח ולתרגל עליו צביעה

אפשר גם "לצבוע" טרפנטין לראות שבשלב ראשון הכיסוי הוא אחיד

בשלב שני מיכל צבע / אקדח פיסטולט עם קומפרסור (עדיף )

ולאחר מספר נסיונות תגלה שאתה משתפר והתוצאה מתחילה להיות סבירה עד טובה (תלוי ביד שלך )

 

ואז לדעתי כדאי לעבור לרכב

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

×
×
  • תוכן חדש...