Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ייקור פוליסה בעקבות תאונה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4239 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרכב היה מעורב בתאונה (התנגשות בעמוד בצד הרכב מצד ימין - תאונה ראשונה אי פעם ולא הכי קשה) האם צפוי ייקור של הפוליסה בעתיד ?

אז למה לי פוליטיקה עכשיו?

פורסם (נערך)

עירבת את הביטוח? או שתיקנת עצמאית?

אם אתה שואל, אז כנראה שהתשובה לשאלה הראשונה היא חיובית,

הפוליסה כנראה תתייקר.

עריכה אחרונה על ידי epiphone

 

 

so far so good so what

פורסם

אכן צפוי יקור.

לי דרשו 700 שקל נוספים בביטוח ישיר וAIG.

לאחר חיפוש נרחב עשיתי ביטוח בהראל דרך WOBI ללא העלות הנוספת.

יגעת ומצאת תאמין.

Kia Niro 2017

פורסם

בתם שנה מקבלים הודעה על העדר תביעות מחברת הביטוח.

אם היתה תביעה, החברה יכולה להחליט על תוספת.

סוכן טוב יודע מה לעשות.

פורסם

רוב הצעות המחיר הטובות מתבססות על היעד תביעות בשלוש השנים האחרונות. חשוב להדגיש שתביעת רכוש לא משפיע על תביעות גוף (חובה)!

יש הצעות שמתבססות על שנה ללא תביעות, לרוב הן תהיינה יקרות יותר מהצעות שמתבססות על שלוש שנים ללא תביעות.

 

הכל תלוי בסוכן, אני יכול לתת דוגמה של קרוב משפחה שלאחר תביעה פוליסת הצד ג' (ללא מקיף) הדי זולה שלו התייקרה ב-200-300 ש"ח בלבד (שזה כמעט 50% מערך הפוליסה).

 

עוד טיפ: אי אפשר לדבר סתם על מחיר פוליסה שמורכב מהמון גורמים כמו גבול הגבלת אחריות וגובה השתתפות עצמית. אפשר לתת פוליסה בחצי מחיר אם מעלים מאוד את גובה ההשתתפות העצמית.

×
×
  • תוכן חדש...