Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4241 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

משום מה הקישור לא נפתח אצלי.

בכל מקרה, אני מניח שאתה מכוון למה שמכונה "רפורמת המרפסות". (כי לא היו רופרמות מפליגות אחרות לאחרונה :-P)

 

מה שאומרת הרפורמה הזו בסה"כ, הוא שלעבודות קטנות אין צורך בבקשת היתר לפני ביצוען.

הסייג הוא, כמובן, שהעבודה היתה מותרת מראש בתקנון התב"ע.

למשל, אם מוגדר שלכל יח"ד בתחום התב"ע מותר לבנות פרגולה של עד 20 מ"ר, ואתה רוצה לבנות פרגולה של, נניח 15 מ"ר, אתה לא צריך לעבור את כל ההליך המייגע של להגיש תכנית, להמתין שתאושר, (וגם לשלם לאדריכל או "מורשה חתימה" אחר שיערוך את הבקשה עבורך).

אתה אמור רק לדווח לרשות לאחר ביצוע (אגב, במקרה של פרגולה למשל, עלולים לדרוש ממך הצהרת מהנדס על יציבות המבנה, מה שדי מרוקן מתוכן את החיסכון הכספי בשכר מתכננים...), וכמובן להתחיל לשלם ארנונה על המתקן החדש שלך.

 

אם אתה רוצה לבנות פרגולה של 20.5 מ"ר, אתה כבר צריך לעבור הליך מלא, כולל בקשה להקלה, פרסומים וכו'.

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

כן מדובר על הרפורפמה הנ״ל

מה שמצויין באתר משרד הפנים רשום גם על בניית יחידות דיור על גג בניין ומצויין שתהליך האישור הוא מזורז ואורך עד 45 יום

יש אמת בפרסום?

תודה

×
×
  • תוכן חדש...