Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4242 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי ניקון 5200 עם עדשות 18-55, 55-200, 18-105 ו 35 קבועה

באופן מדהים מאז שיש לי את העדשה הקבועה ב 95% מהזמן היא משודכת למצלמה

איכות התמונה שלה טובה יותר ואת הזום עושים עם הרגליים

היתרון הוא שהיא גורמת לי לחשוב על המיקום ועל פרספקטיבה לפני שלוחצים על הכפתור בניגוד לעדשות הזום שמאפשרות לצלם מכל נק' מתוך עצלנות.

דבר נוסף - עלויות האחסון היום זניחות - אני מצלם את כל התמונות ב Raw + Jpg ולאחר מכן משתמש ב lightroom בשביל לעבד אותן

 

ואם תנבור כאן קצת

http://www.tapuz.co.il/forums2008/forumpage.aspx?forumid=809

תוכל למצוא לא מעט אנשים שהתחבטו בשאלה שאתה מתלבט לגביה

 

בהצלחה!

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם (נערך)

ההעדשה הכי טובה (במיוחד אם אין לך את עדשת הקיט ) היא 18-200 שתתן לך גם אופצית ZOOM וגם צילומי קירבה

והכל בעדשה אחת בלא החלפת עדשות.

זו העדשה המדוברת

https://translate.googleusercontent.com/translate_c?depth=1&hl=en&rurl=translate.google.com&sl=auto&tl=iw&u=http://www.camerastuffreview.com/nl/nikon-lenstest/test-nikon-18-200-mm-dx&usg=ALkJrhiFAGIN8PckPGoTu7220UDATSuu3g

 

אפשר גם להשיג משומשות או אפילו באיבי במכרז ויש גם בארץ

http://www.ebay.com/itm/NIKON-AF-S-DX-VR-II-NIKKOR-18-200mm-f3-5-5-6G-ED-USED-1-/291282387923?pt=Camera_Lenses&hash=item43d1c883d3

http://www.ebay.com/itm/Nikon-Zoom-Nikkor-18-200mm-f-3-5-5-6G-IF-ED-AF-S-VR-DX-/121475280430?pt=Camera_Lenses&hash=item1c487dae2e

 

אתה יכול לקרוא גם כאן על זה

http://www.camerastuffreview.com/general/best-lens-for-nikon-d3300

 

אם אתה מעדיף עברית אז הנה התרגום (שלא הכי טוב חח)

https://translate.google.com/translate?hl=en&sl=auto&tl=iw&u=http%3A%2F%2Fwww.camerastuffreview.com%2Fgeneral%2Fbest-lens-for-nikon-d3300&sandbox=1

עריכה אחרונה על ידי kobi_g

קובי

:-)

פורסם

Spire, ואני חשבתי שהחלטת לוותר על FF, לבינתיים. הפתעת אותי.

 

תתחדש חבר.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

איכות התמונה שלה טובה יותר ואת הזום עושים עם הרגליים

 

זו אמירה שבבסיסה טעות בהבנה.

 

זום איננו "מקרב". אם תתקרב עם הרגלים במקום להשתמש בזום לא תקבל תקבל את אותה התמונה!

הפרופורציות שונות לגמרי, כמו גם עומק השדה.

 

אבל נכון כתבת, כשאתה מכיר אורך מוקד מסויים, את הפרספקטיבה שהוא נותן, עומק השדה וכו', יותר קל לתכנן את התוצאה.

בנוסף, מתרגלים "לראות" מה ייכנס לפריים, לפני שמצלמים. זה עוזר בשלב בו הוגים את התמונה בראש.

 

אבל להתחלה אני לחלוטין ממליץ להתחיל עם זום. בחירת אורך מוקד מועדף זו בחירה של טעם וסגנון, ועד שמפתחים רצוי להתנסות.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

מה שהוא אמר ^

 

Spire, ואני חשבתי שהחלטת לוותר על FF, לבינתיים. הפתעת אותי.

 

תתחדש חבר.

 

גם אני חשבתי, ואז בוקר אחד קמתי והחלטתי שלא :oops:

תודה

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם
המחירים בארץ בכל הנוגע לציוד צילום מאוד תחרותיים ולפעמים אפילו זולים יותר. קניתי לפני שבוע D750 ב-100 שקל פחות ממחירה בארה"ב וכן סיגמא 24-105 F4 בערך ב-100 שקל יותר ממחירה בארה"ב.

 

עוזי, ב-750 ש"ח יש את הטמרון 18-200 שתיתן פי שתיים יותר טווח מהניקון, היא אמנם לא מיוצבת ותיתן איכות תמונה פחותה (לא בהרבה, אבל עדיין), אך היא הרבה הרבה יותר גמישה. 70-300 של סיגמא עם מצב מאקרו חביב מאוד ואיכות תמונה שלא נופלת מהניקון עולה עפ"י זאפ 660 ש"ח. גם ה-55-200 המיוצבת של ניקון עולה סביב 700 ש"ח וגם היא עדשה לא רעה.

בצד השני של הסקאלה יש את ה-50 מ"מ F2.8 המטמטמת של סיגמא ב-880 ש"ח.

 

לא חסרות עוד עדשות בטווח המחירים הזה. האחרונה מביניהן שהייתי הולך עליה היא עדשת הקיט. גם טווח על הפנים וגם איכות תמונה לא מבריקה בעליל.

 

מניסיון עם הסיגמא 70-300 הזולה APO DG, ללא מייצב, עדשה לא משהו בכלל, לא חדה במיוחד, לא מיוצבת שזה חסרון מהותי בטווחים כאלו, צבעים לא נעימים לעין (לא בעיה בעותק כי ניסיתי כמה עותקים), ה55-200VR עדיפה לדעתי בזכות מייצב ובזכות העובדה שיש לה מנוע פוקוס מובנה ומהיר יותר מזה של הסיגמא. כמובן שלבעלי תקציב גדול יותר יש את ה55-300VR, ואם התקציב גודל אז אפשר לקפוץ על ה70-300VR.

 

ה18-200 של טמרון די מזופתת, אם כבר אז 18-270 PZD VC.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

טוב ההתלבטות כרגע היא בין :

Nikon AF-S DX Nikkor 18-140mm f/3.5-5.6G ED VR

לבין:

Nikon AF-S DX Nikkor 18-105mm f/3.5-5.6G ED VR

על שתיהן יש ביקורות טובות,וגם פחות טובות.

בנוסף רציתי לדעת עד כמה אחריות יבואן רשמי היא חיונית בעדשות,את המצלמה קניתי מהיבואן עם שנתיים אחריות.

את העדשות אפשר לקנות מיבואן רשמי עם 3 שנים אחריות או מיבוא מקביל עם שנה אחריות,ההבדל במחירים הוא משמעותי מאוד.

עד כמה קריטי העניין של האחריות בעדשות?

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

אחריות על עדשות היא חשובה. אני לא יכול להגיד לך כמה חשובה ספציפית אחריות של יבואן, במיוחד בהתחשב בעובדה שהדר (היבואנית של ניקון) לוקחת לא מעט כסף יותר על האחריות הזאת.

לגבי העדשות - הייתי הולך על ה-140. ולא רק בגלל שהיא נותנת יותר טווח, אלא בגלל שקפיצות ה-F שלה יהיו "רחוקות יותר". משמע ב-105 מ"מ היא לא תהיה 5.6 אלא קצת פחות (5?).

 

כאן אתה יכול לראות את התוצאות של כל אחת מהעדשות כאשר הן נבחנו עם ה-D3300.

18-105

18-140

אפשר לראות שמבחינת האיכויות הן לא שונות בהרבה (אם בכלל) חוץ מהעובדה שהגרף (טבלה? דגל? איך שלא יקראו לדבר הזה) של ה-140 "נמתח" קצת יותר מה שאומר שבכל אורך מוקד חוץ מהקצוות (18 ו-18, 105 ו-140 בהתאמה) ה-140 תהיה קצת יותר טובה.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

אם בא לך להתנסות עליה תיצור קשר ונתאם משהו, אני יודע שחשוב לבדוק מצלמה לפני שקונים אז אם אני יכול לעזור לך להגיע להחלטה אני יותר מאשמח.

 

 

תודה רבה על ההזמנה !!

 

היום רכשתי גם אני את ה-750.

המצלמה הפתיעה אותי מאוד לטובה במהירות הכללית שלה, מהירות ואיכות הפוקוס סוף הדרך, מסך מדהים, גוף קטן וקל מאוד עם גריפ עמוק ונוח

מצלמה נהדרת.

DS 7 CROSSBACK 2019

RENAULTSPORT CLIO 203 2010

 

פורסם

גוף קטן וקל מאוד?!

 

זה גוף קטן וקל מאוד...

 

http://www.dpreview.com/reviews/sony-alpha-a7r

 

וגם זה:

 

http://www.dpreview.com/reviews/fujifilm-x-t1

 

לגופים גדולים יש יתרונות משלהם, אבל קטן וקל זה משהו ש-DSLR כבר לא מספקת...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

עפר, ביחס למצלמת רפלקס-FF היא קטנטנה וקלה, אני רגיל לצלם עם-D4S וזה הבדל ענקי.

 

כמובן שאם אתה רגיל לצלם במירורלס, פוג'י פנסוניק סוני וכו' אתה לא תתרגש מזה :lol:

DS 7 CROSSBACK 2019

RENAULTSPORT CLIO 203 2010

 

פורסם

יש איזו המלצה לחנות? חברה שלי באילת ביקשתי ממנה לבדוק לי, ההבדל במחירים בין אילת לבין שאר הארץ הוא 5%, לא יודע איפה נעלמו עוד 13%.

בדקתי אצל camera, לא ממליץ עליהם שירות מזלזל.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

המחירים של המוצרים שם קצת יותר יקרים ולכן הפרש המע"מ מתקזז משמעותית.

אך חוץ מקאמרה אילת שתבדוק גם בחנות הצילום שבמצפה התת ימי ובקודאק סנטר.

DS 7 CROSSBACK 2019

RENAULTSPORT CLIO 203 2010

 

פורסם
טוב ההתלבטות כרגע היא בין :

Nikon AF-S DX Nikkor 18-140mm f/3.5-5.6G ED VR

לבין:

Nikon AF-S DX Nikkor 18-105mm f/3.5-5.6G ED VR

על שתיהן יש ביקורות טובות,וגם פחות טובות.

בנוסף רציתי לדעת עד כמה אחריות יבואן רשמי היא חיונית בעדשות,את המצלמה קניתי מהיבואן עם שנתיים אחריות.

את העדשות אפשר לקנות מיבואן רשמי עם 3 שנים אחריות או מיבוא מקביל עם שנה אחריות,ההבדל במחירים הוא משמעותי מאוד.

עד כמה קריטי העניין של האחריות בעדשות?

 

אני משתמש ב 18-105 שלהם והיא ממש מוצלחת. לא יודע להגיד עד כמה נחוץ או שווה כלכלית ה-140 למרות שיותר גדול בדרך כלל מפתה.

בסיס הפלסטיק של העדשה (זה שמתחבר לגוף) נשבר לי... כתוצאה מתכנון לקוי ושימוש בפלסטיק זול.

את החלק הנ"ל אפשר לרכוש לבד באינטרנט ולהחליף בעלות של 3-4 דולר.

מלבד זאת, עובדת כבר ארבע וחצי שנים מצויין, כל שאם העדשה אמינה (כמובן שזה עניין של מזל) וההפרש במחירים גדול, הייתי שוקל ברצינות מיבוא מקבילי.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.

×
×
  • תוכן חדש...