Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

היכן ניתן למצוא פראפלו בימי החג האלו?


liav12
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3854 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

אהלן

שמתי לב שאצלי בפיאט הנוזל קירור בדיוק על המינימום +- ואני רוצה למלא כדי להיות שקט,

עצרתי בתחנת דלק דור אלון ולא מצאתי שם את הנוזל המדובר

ידוע אם ניתן למצוא בפז / סונול / טן? הרכב לא התחמם אבל אני לא רוצה לסכן את המנוע, ואני נמצא לפני נסיעה ארוכה ( 140 ק"מ)

תודה רבה וחג שמח

Opel Adam S 2017

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אתה חושש לסכן את המנוע ולא משיג נוזל ייעודי, עדיף להוסיף מים. הכמות שתוסיף באופן חד פעמי היא בערך 200 סמ"ק (כוס)אשר רק תדלל מעט את נוזל הקירור ולא תגרום נזק למנוע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה רבה, אין ממה לחשוש?

אגב, בנוגע לפראפלו יש יותר מדי הנחיות עם מה לדלל אותו - מים מזוקקים / מי ברז / (סוג אחר של מים שאני לא מכיר) ?

Opel Adam S 2017

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בספר רכב רשום עם מים מזוקקים.

למרות שפעם נמכר פארפלו מוכן.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה יכול להוסיף מעט מים מזוקקים, זאת האופציה העדיפה לדעתי (תוכל למצוא ג'ריקנים של מים מזוקקים ברוב תחנות הדלק).

* הכי חשוב שלא תערבב עם נוזלי קירור אחרים כדי להשלים את החסר.

* בדוק מה הסיבה לחוסר נוזל הקירור.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תוסיף 100-200 גרם מים מזוקקים.

 

ריכוז פארפלו במערכת ירד קצת, באופן לא מורגש ולא משעותי.

 

זה עדיף על להוסיף נוזל קירור מסוג שונה.

 

לא יודע איך זה מגיע בפיאט, אבל יש נוזלי קירור שמגיעם כתרכיז וצריך לדלל אותם במים באחוזים שונים בהתאם למזג אוויר.

 

למשל 30% תכריז + 70% מים למדינות חמות, 50-50 לאקלים בינוני ו 70% תרכיז + 30% מים למדינות קרות, על מנת לאפשר נקודת קיפאון נמוכה במיוחד.

 

גם בריכוז של 30% נוזל עושה את העבודה ומגן על מערכת הקירור.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל עוד לא ירד מהמינימום אתה לא צריך לדאוג, מה שכן הייתי דואג, אם כל שבוע יש לך חוסר, אולי נזילה או משהו?

אני יכול להגיד שאצלי ברכב שנה לא הוספתי גרם מים כי לא היה חסר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אהלן אבסולוט

הנזילה היא לא כל שבוע, את הרכב רכשתי לפני כמה ימים, ולפני כשלושה שבועות בדקתי את הרכב לפני הרכישה, והמצב היה דומה היה מים על המינימום, הרכב טופל רק במורשה (סה"כ 2 טיפולים, עבר 65000 ק"מ) ולא היו תקלות מיוחדות, אין סימנים של נזילה מסביב למיכל עיבוי ולא סימנים ורודים או על הרצפה של מי קירור.

אני רוצה למלא הפעם כדי לעקוב ולראות שאין תקלה במערכת הקירור בגלל זה רציתי לרכוש נוזל ייעודי, אם מים מזוקקים רגילים מספיקים בשביל 100-200 CC אז זה מספיק בשבילי לעקוב ולבדוק שאין תקלה (בתקווה)

 

בוקי - תודה אני אמלא מחר בבוקר ואבדוק לראות שאין חוסר לאחר מכן.

מה שכן - הבנתי שכשהנוזל קר יש הבדל (משמעותי?) בכמות המים שאני רואה במיכל? האם זה אמור להשתנות דרסטית במנוע חם / מנוע קר?

Opel Adam S 2017

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...

אהלן

לא רציתי לפתוח שרשור חדש לכן אגיב כאן ואקווה שאקבל תשובה ;)

 

רמת הנוזל אצלי היא בין המינימום למקסימום, ברגע שפתחתי את הפקק העליון של המיכל עיבוי, הופ קפץ לו הנוזל אחרי שחרור הוואקום כלפי מעלה, והגיע כמעט עד קו המקסימום

 

האם זה אמור להיות כך?! האם זה תקין ואין צורך להוסיף עוד נוזל?

Opel Adam S 2017

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התכוונתי אני בודק, כשהרכב קר, המיכל נמצא קצת מעל המינימום, אבל כשאני פותח את המכסה נכנס אליו אוויר ומשתחרר לחץ, אז הנוזל עולה בכמות וכמעט מגיע לקו של ה MAX.

האלה אם זה תקין?

Opel Adam S 2017

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...