Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סוס אחד (ו562 אחיו) פחות על הכביש


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4293 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

לא סתם רכב, אלא את הדגם המיוחד של רכב שיש רק 2 ממנו בארץ!

טוב נו, כל אחד וסדר העדיפויות שלו. בטח היה חסר לך איזה דוב נמלים לאוסף. :wink:

הפרארי הזאת לא נראית מקופלת, בסך הכל קצת מעוכה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

  • תגובות 71
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

חכה שתראה את מחירון החלפים של פרארי, נדבר.

 

בכל מקרה ובנימה רצינית, אין פה איזה תאונה מטורפת אבל מצד אחד, מחירון החלפים הוא מוטרף ומצד שני, שים לב לגלגל הימני קדמי, הוא בכלל לא יושב במקום, נראה כאילו כל המיתלה שם שבור...המיתלה הזה שעשוי מעצמות עצה מקארבון, כן?

 

יש פה ללא ספק כמה מאות אלפי שקלים של שיפוץ וזה עוד לפני שדיברנו אם בכלל עושים את זה בארץ או משיטים את הרכב לאיטליה.

 

בקשר לקאנטרי, אם אתה רוצה, אתה מוזמן לפתוח שרשור יעודי, פה זה לא קשור.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

עוד כמה חודשים שהרכב יופיע בלוח פוקוס נדע.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

לפני חודשיים הכנסתי את הסיויק 2001 שלי בחומת בטון על 100 קמ"ש.

כעבור 3 שבועות חזרתי לתפקוד תקין ומאז לא מפסיקים להסתלבט עלי. זה חלק מהעניין

וזה עוד כשהתאונה נגרמה כי איזו פוסטמה עברה לנתיב שלי מבלי לבדוק אם יש רכב או לא, ולא כי אני אידיוט.

 

דרך אגב, העונש שלי הגיע בתור B3 אימפרזה האצב'ק 2011. ועל זה צוחקים עלי אפילו יותר

נדמה לי אתה יכול להביא אותו עם 172 כ"ס, וזה יותר ממה שאתה מבקש ב 22 כ"ס, אז אל תלחץ עד הסוף.
פורסם

יכלת להיהרג, יכלת להיות משותק, יכלת לאבד יכולת תפקוד מינית, אבל שומו שמיים - B3?! איזה עולם אכזר.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

אם חס וחלילה הייתי נפצע מעבר לסטרנום סדוק וכוויות דרגה 2 ביד שמאל אז זה לא היה סיבה להסתלבט עלי. דוקא בגלל שבאמת יצאתי רק עם הפציעות הקלות הללו, אנשים צוחקים על זה.

גם נושא הB3 נכנס לקטגוריה, בפועל אני דוקא ממש אוהב את הרכב.

איבדת את חוש ההומור ניקו?

נדמה לי אתה יכול להביא אותו עם 172 כ"ס, וזה יותר ממה שאתה מבקש ב 22 כ"ס, אז אל תלחץ עד הסוף.
פורסם

מעולם לא היה לי. זה באמת מדהים שיצאת עם נזק לא חמור במיוחד מהתאונה. ידעתי שאין מצב שזה אמת ובדיוק הוכחת טענתי. עכשיו הכל ברור:

 

גם נושא הB3 נכנס לקטגוריה, בפועל אני דוקא ממש אוהב את הרכב.

 

הנזק מוחי.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם (נערך)

מעניין אם הוא מספיק עשיר כדי לא לבכות שנייה אחרי שהאוטו נעצר והוא הבין מה קרה.

 

ולהוא שדיבר פה על תגובות מכוערות - כביש רטוב/ממטרות/וואטאבר הנהג הזה השתולל בדרך עירונית ולכן קרה לו מה שקרה. במזל הנזק הוא רק לרכב ולאגו ולא לאיזה ילד שהלך במקום הלא הנכון במזמן הלא נכון.

עריכה אחרונה על ידי Mjko
פורסם (נערך)

עצם העובדה שאפשר להסתלבט על הנהג זה כבר טוב-זה אומר שהוא בסדר.

 

התאונה קרתה משילוב של "ציפה" על הכביש עכב מים מממטרות ועיקול.

 

ולכל "יפי הנפש", לנהג שלום (כנראה שלאגו קצת פחות)

 

 

ולבחור שקבע ש"

זו הבעיה בארץ עם נהגי פרארי,הם נטו עשירים,הם לא חובבי רכב", אתה סופר עד 3 לפני שאתה מוציא משפט מהפה?



ואולי לנהג יש ניסיון של מאות שעות בנהיגה ספורטיבית מה שאני בטוח שלך אין ועדיין ברגע של חוסר ריכוז הוא הלביש את הרכב בעמוד?

 

בקיצור, די עם הצרות עין והזילזול...

 

אין לי שום צרות עין ושום זלזול,שיקנה מה שבא לו וכמה שבא לו בכמה שבא לו,אבל אם הוא כפי טענתך עשה "נהיגה ספורטיבית ואיבד ריכוז" באמצע העיר אז הזלזול שלי אכן מגיע לו,ומזל שהוא התלבש על עמוד ולא על רכב עם המשפחה שלי.

אז חלאס לשחק אותה וחלאס להגיד שהוא לא סיכן אף אחד אלה רק את עצמו.

לא משנה מה היה המצב של הכביש,לא היה אמור לקרות לו כלום במידה והוא היה נוסע כמו שצריך ובהתאם לתנאי הדרך,ואני בטוח שעוד עשרות נהגים עברו לפניו ואחריו על אותו קטע כביש עם מכוניות שעולות פחות מעשירית מהפרארי שלו ועם פחות אחיזה ומערכות והם בסדר גמור ולא התרסקו על שום דבר.

עריכה אחרונה על ידי WonderDin

Seat Ibiza 3d 2010 כרגע...

ובעתיד...אלפא אלפא אלפא ואלפא!

פורסם
אבל אם הוא כפי טענתך עשה "נהיגה ספורטיבית ואיבד ריכוז" באמצע העיר

 

מבלי להיכנס לויכוח אני רק אצביע על כך שפשוט לא הבנת את הכתוב:

 

ואולי לנהג יש ניסיון של מאות שעות בנהיגה ספורטיבית, מה שאני בטוח שלך אין, ועדיין, ברגע של חוסר ריכוז הוא הלביש את הרכב בעמוד?

 

הפסיקים הם תוספת שלי.

באופן כללי fish טוען שלנהג יש נסיון של מאות שעות של נהיגה ספורטיבית.

בנוסף הוא טוען שלך אין נסיון כזה.

ולסיום הוא אומר שיכול להיות שברגע אחד של חוסר ריכוז הוא הלביש את הרכב בעמוד. אין בדבריו שום דבר שאפשר לפרש בכך שהנהג עסק באותה עת בנהיגה ספורטיבית ואיבד בה ריכוז.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

ולסיום הוא אומר שיכול להיות שברגע אחד של חוסר ריכוז הוא הלביש את הרכב בעמוד. אין בדבריו שום דבר שאפשר לפרש בכך שהנהג עסק באותה עת בנהיגה ספורטיבית ואיבד בה ריכוז.

וגם אם כן, מתי הפכנו מחובבי רכב למשטרע? הריי אם הכל היה נגמר בסדר ובמקום התמונות האלו היה וידאו שלו "לוחץ" בקו ישר אז היינו פשוט מתענגים על הסאונד ומזילים ריר.


×
×
  • תוכן חדש...