Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סוס אחד (ו562 אחיו) פחות על הכביש


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4294 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
וגם אם כן, מתי הפכנו מחובבי רכב למשטרע? הריי אם הכל היה נגמר בסדר ובמקום התמונות האלו היה וידאו שלו "לוחץ" בקו ישר אז היינו פשוט מתענגים על הסאונד ומזילים ריר.

 

לא נקטתי אף צד בויכוח, רק הצבעתי על טעות בהבנת הנקרא.

 

אני גם לא אקח צד בויכוח כי אני לא מכיר את בעל הרכב, לא מכיר את הרכב, לא מכיר את המקום.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

  • תגובות 71
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)
מעולם לא נהגתי ברכב חזק ברמות האלו, מעניין אותי כמה מיומן צריך להיות בשביל נהיגה יום יומית קצת פרועה (לא שואל בציניות)?

האם באמת צריך להיות בעל כישורים מסוימים?, כי אני רואה נשים נוהגות על כאלה רכבים..., וגם נשים מוכשרות בנהיגה זו קבוצה חד ספרתית.

 

כל עוד הבקרות פעילות הנהיגה בפרארי אינה מאתגרת או מסוכנת יותר נהיגה על פיאט פנדה.

כשאני אומר בקרות אני מתכוון לאלה של הרכב ולאלה של הנהג, אין שום בעיה להתנהל עם 458 בצורה רגועה, הרכב לא מאיץ על דעת עצמו.

אין גם שום בעיה עם נשים שנוהגות ברכבים חזקים וזו נקודה די מיותרת (אישתי נוהגת עם הילדים בכל בוקר על 525 כ"ס ו-80 קג"מ, לא נרשמו אירועים חריגים).

 

מישהו צנוע שלא רוצה להתבלט עם אוטו אדום :roll:

 

אין שום קונסטלציה שבה פרארי וצניעות מתחברת.

זה בערך הרכב הכי מוקצן שיש מבחינה עיצובית, אין חשש שמישהו יסתכל על הרכב ויחשוב שהוא ליסינג כי בעליו רכש אותו בצבע לבן או כסף.

 

עריכה,

 

רק לפני כמה שבועות פרסמתי תאונה של 2 חברים עם פרארי 360cs ו-430 סקודריה, אז זה קרה בשיוט על המהיר בקטע של ישורת ארוכה, גם אז הגורם לתאונה היה אפקט ציפה שהטיס אותם אל מעקה הבטיחות.

עריכה אחרונה על ידי edan82

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

לא נהפוך את זה לשרשור "בא נכסח בעלי פרארי" אבל אתה טועה, הגורם לתאונה היה נהיגה במהירות גבוהה ממה שתנאי הדרך אפשרו לרכב הספציפי עם צמיגים בגודל בית, בד"כ עם חתך חצי סליק ועם כביש רטוב וסכנת שלוליות.

 

על זה נאמר בזמנו בתשדירי שרות "אני אשם? הכביש אשם!"

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

אני לא פוסל את האפשרות שאתה צודק ויחד עם זאת- כל עוד לא קראת את דו"ח בוחן התנועה או ששמעת את נסיבות התאונה ממקור ראשון- לא אתה ולא אני יודעים את סיבות התאונה.

 

אלה רכבים שמספיק מכת גז אחת לא במקום כדי לשלוח את הרכב אל השוליים וזה בהחלט יכול לקרות גם עם בקרות עובדות במיוחד במצב שבו אין מספיק מרווח בטחון כדי לאפשר לבקרת האחיזה לבצע את התיקון הנדרש.

 

אמנם אצלי הרכב מצוייד בבקרות בטיחות פחות מתקדמות מאלה שבפרארי (פונקציה של פערי דורות) אבל יכול לומר לך שתחת האצה בכביש רטוב בהחלט קורים מצבים שהרכב תופס כיוון מסויים ואתה נאלץ לבצע תיקון היגוי.

לא תבצע את תיקון ההיגוי הזה בצורה מיידית ומדוייקת ואתה תעוף לשוליים, אין חוכמות.

דבר אחרון, תיקח בחשבון שבקרת האחיזה ב-458 יותר "ליברלית" מזו שמותקנת במכונית משפחתית רגילה, כלומר גם כשהיא דלוקה היא מאפשרת קצת משחק עם הזנב.

ב-458 ספציאלה לקחו את זה צעד קדימה ובמצב ספורט הבקרה מאפשרת לבצע דריפט, לא רק שהיא לא מתקנת כדי להחזיר את התחת למסלולו- היא מבצעת תיקונים על מנת לשמר את הדריפט ולמשוך אותו בצורה שתיהיה נשלטת לנהג ההדיוט.

 

הבעיה מתחילה כשיש נהגים שיותר מהיותם הדיוטים- הם אידיוטים.

 

לכן חוזר ואומר, לא מכיר את נסיבות התאונה ולא שופט לכאן או לכאן אבל לא צריך יותר מדי כדי להביא 458 למצב כמו בתמונות על כביש רטוב תחת ידיים לא ממש מיומנות ובפרט כאלה המיומנות בנהיגה ברכבים עם הספקים כאלה, דין שליטה ברכב של 200 כ"ס אינו זהה לשליטה ברכב של 500 כ"ס +, הכל שם קורה הרבה הרבה הרבה יותר מהר וביותר חדות.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
אני לא פוסל את האפשרות שאתה צודק ויחד עם זאת- כל עוד לא קראת את דו"ח בוחן התנועה או ששמעת את נסיבות התאונה ממקור ראשון- לא אתה ולא אני יודעים את סיבות התאונה.

 

אלה רכבים שמספיק מכת גז אחת לא במקום כדי לשלוח את הרכב אל השוליים וזה בהחלט יכול לקרות גם עם בקרות עובדות במיוחד במצב שבו אין מספיק מרווח בטחון כדי לאפשר לבקרת האחיזה לבצע את התיקון הנדרש.

 

אמנם אצלי הרכב מצוייד בבקרות בטיחות פחות מתקדמות מאלה שבפרארי (פונקציה של פערי דורות) אבל יכול לומר לך שתחת האצה בכביש רטוב בהחלט קורים מצבים שהרכב תופס כיוון מסויים ואתה נאלץ לבצע תיקון היגוי.

לא תבצע את תיקון ההיגוי הזה בצורה מיידית ומדוייקת ואתה תעוף לשוליים, אין חוכמות.

דבר אחרון, תיקח בחשבון שבקרת האחיזה ב-458 יותר "ליברלית" מזו שמותקנת במכונית משפחתית רגילה, כלומר גם כשהיא דלוקה היא מאפשרת קצת משחק עם הזנב.

ב-458 ספציאלה לקחו את זה צעד קדימה ובמצב ספורט הבקרה מאפשרת לבצע דריפט, לא רק שהיא לא מתקנת כדי להחזיר את התחת למסלולו- היא מבצעת תיקונים על מנת לשמר את הדריפט ולמשוך אותו בצורה שתיהיה נשלטת לנהג ההדיוט.

 

הבעיה מתחילה כשיש נהגים שיותר מהיותם הדיוטים- הם אידיוטים.

 

לכן חוזר ואומר, לא מכיר את נסיבות התאונה ולא שופט לכאן או לכאן אבל לא צריך יותר מדי כדי להביא 458 למצב כמו בתמונות על כביש רטוב תחת ידיים לא ממש מיומנות ובפרט כאלה המיומנות בנהיגה ברכבים עם הספקים כאלה, דין שליטה ברכב של 200 כ"ס אינו זהה לשליטה ברכב של 500 כ"ס +, הכל שם קורה הרבה הרבה הרבה יותר מהר וביותר חדות.

 

מסכים איתך במקרה שלי 78 ק"ג מומנט ו 515 סוסים, נטול בקרות ביכלל , חוץ מ ABS ו 4 על 4 אין כלום ברכב :)

 

להגיד לך שכל היום על 515 כ"ס בניצול מקסימלי ממש לא, אבל התגובות חייבות להיות מיידיות ואם לא לא רוצה לדעת את התוצאה...

 

אין ספק שלמתוח את ההספק לקצה ברכבים כאלה צריך לדעת מה בדיוק עושים איך וכמה... כי ללחוץ על האצה כולם יכולים.. להתמודד עם התגובה זה כבר סיפור אחר.

פורסם
כל עוד הבקרות פעילות הנהיגה בפרארי אינה מאתגרת או מסוכנת יותר נהיגה על פיאט פנדה.

 

אלה רכבים שמספיק מכת גז אחת לא במקום כדי לשלוח את הרכב אל השוליים וזה בהחלט יכול לקרות גם עם בקרות עובדות...

 

תוכל להבהיר בבקשה?

פורסם

תמשיך לקרוא עוד משפט אחד אחרי הציטוט הראשון.

אני אעזור לך:

 

כל עוד הבקרות פעילות הנהיגה בפרארי אינה מאתגרת או מסוכנת יותר נהיגה על פיאט פנדה.

כשאני אומר בקרות אני מתכוון לאלה של הרכב ולאלה של הנהג, אין שום בעיה להתנהל עם 458 בצורה רגועה, הרכב לא מאיץ על דעת עצמו.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
תוכל להבהיר בבקשה?

 

 

אומנם החבר עם הכינוי המורכב נתן לך את הכיוון אבל אני בכל זאת אתעכב על זה.

 

יש נטייה להתייחס אל בקרות הבטיחות כאל סוג של fail safe, כלומר לא משנה איזו שטות הנהג יעשה- הבקרה תציל אותו.

 

זה חצי נכון.

 

בקרת אחיזה יודעת לעשות תיקונים ואף יודעת לעשות את זה טוב יותר מהנהג, פעם ראשונה כי היא חושבת ומנטרת אחיזה מהר יותר מהנהג ופעם שניה כי היא יכולה להחליט שהדרך הטובה "להציל את המצב" הינה להפחית עוצמת בלימה בגלגלים השמאליים ולהגביר עוצמת בלימה בימניים כאשר ימני קדמי מקבל 80% בלימה וימני אחורי רק 30%.

לנהג יש רק דוושת בלם אחד לעומת "4" שיש לבקרת האחיזה.

 

אבל!

 

בקרת האחיזה אינה קוסמת וחוקי הפיזיקה חלים גם עליה.

אם ניקח לדוגמא את התאונה שבפתיחת השרשור, נניח והנהג נסע על 40 קמ"ש ובעודו על הקטע הרטוב האיץ בצורה קצת יותר מדי אגרסיבית, החלק האחורי מתחיל לתפוס כיוון וסוטה לצד שמאל לכיוון אי התנועה.

בקרת האחיזה כמובן מיד מזהה ומבצעת תיקון על ידי חיתוך המצערת ובלימה לפי הצורך.

מכאן יש 2 אופציות:

1. היה מספיק מרווח בטיחות בין הרכב לבין אי התנועה ובקרת האחיזה תיקנה כראוי והרכב הפסיק את ההחלקה והמשיך בנסיעתו.

2.הרכב נמצא בתחילת ההחלקה 15 ס"מ משפת אי התנועה, בקרת האחיזה מתקנת אבל הרכב קרוב מדי וגלגל אחורי שמאלי פוגע בשפת אי התנועה וזורק את זנב הרכב לצד השני= הפרארי מסיימת על אי התנועה.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

הפרארי היא של בחור אמרקאי מנתניה נקתנה בארץ, פגשתי את הבחור בשדה התעופה לפני שבועיים.

בא לאסוף את אחיו, את המזוודות שלח במונית..

חבל שהתרסקה.

 

אביב.

SEAT LEON 1.8 TSI

burn rubber,not your soul


×
×
  • תוכן חדש...