Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סוס אחד (ו562 אחיו) פחות על הכביש


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4293 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 71
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אני לא מכיר את צומת פולג, אבל מישהו יכול לאשר שמה שרואים בתמונה צולם בארץ?

זה כמה מטרים מקניון עיר ימים בפולג ומה גם שבתמונה האחרונה המדים נראים כמו של משטרת ישראל.

אגב את אותה הפרארי צילמתי לפני כמה חודשים גם בפולג ממש כמה רחובות מאיזור התאונה (אז עוד הייתה שלמה :-D).

פורסם

מעולם לא נהגתי ברכב חזק ברמות האלו, מעניין אותי כמה מיומן צריך להיות בשביל נהיגה יום יומית קצת פרועה (לא שואל בציניות)?

האם באמת צריך להיות בעל כישורים מסוימים?, כי אני רואה נשים נוהגות על כאלה רכבים..., וגם נשים מוכשרות בנהיגה זו קבוצה חד ספרתית.

פורסם

יאללה, מעלייש!

 

במקרה הטוב ביותר, הלכו 200K ש"ח.

במקרה הגרוע, הלך מליון.

במקרה הדבילי, הלכו שני מליון ש"ח.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
יש הבדל בין להיות חובב רכב לבין לדעת לשלוט במכונית כזו. בידיים לא מיומנות היא הופכת למכונת הרג בשניה.

 

אני חובב רכב, מעולם לא עשיתי קורס נהיגה כלשהו. נהגתי בקליפורניה 490 כ"ס , ולא קרה לי כלום גם לא ב200 חצילים וצפונה.. גם לא כאשר החלפתי למצב sport.

כל אחד צריך לדעת את המגבלות שלו בנהיגה.

הנהג של ה458 כנראה ניתק את הבקרות של הפרארי , זאת התוצאה.:?

CT200h

MX-5 :-P

Mini Cooper S - Sold

MX-5 - Sold:twisted:

פורסם

אאוץ' !

(מה זו המפית הזו על החלון ? לנהג כנראה היתה נזלת קשה לפני שעזב את הרכב {טוב, יגיע בטח מישהו וירשום שאילו הכריות אויר})

לדעתי הנהג ניתק את עצמו מהמציאות ומהרכב עקב מהירות מופרזת בה איבד שליטה.

alfa 156 2.5.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

זה לא נראה שהרכב ניזוק יותר מדי.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

שטויות. קצת פחחות, כריות אוויר, תיקון שלדה, תיקון מה שנמעך שם בצד, ניתוק צמת החשמל שאחראית לתאורה של נורות הבקרה בדשבורד והופ! "פרארי למכירה, שמורה כחדשה ללא תאונות"

נדמה לי אתה יכול להביא אותו עם 172 כ"ס, וזה יותר ממה שאתה מבקש ב 22 כ"ס, אז אל תלחץ עד הסוף.
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

זה יכול להיות רכב פעלולים לסדרה "נתניה וויס". רק צריך להפיק סדרה כזאת קודם.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

אתמול חזרתי מאזור שפיים לכיוון גלילות ב 23:00 +- עקפה אותי פרארי כסופה במהירות שהעיפה לי את הסקודה הצידה...כנראה זאת הפרארי המצולמת.

opel astra,כבר מרגישים יותר טוב

פורסם
אתמול חזרתי מאזור שפיים לכיוון גלילות ב 23:00 +- עקפה אותי פרארי כסופה במהירות שהעיפה לי את הסקודה הצידה...כנראה זאת הפרארי המצולמת.

 

רגע!

על איזו סקודה מדובר?

נדמה לי אתה יכול להביא אותו עם 172 כ"ס, וזה יותר ממה שאתה מבקש ב 22 כ"ס, אז אל תלחץ עד הסוף.

×
×
  • תוכן חדש...