Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סוס אחד (ו562 אחיו) פחות על הכביש


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4293 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אתמול חזרתי מאזור שפיים לכיוון גלילות ב 23:00 +- עקפה אותי פרארי כסופה במהירות שהעיפה לי את הסקודה הצידה...כנראה זאת הפרארי המצולמת.

 

נראה שגילינו את הסיבה לתאונה.

הפרארי עקפה פאביה ומרוב העוצמה שלהן...הסקודה כמעט עפה והפרארי עפה.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

  • תגובות 71
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
רגע!

על איזו סקודה מדובר?

+ היה שם אבטיח?!

 

אני מציע שלפני שחברי הפורום ישפטו את הנהג, רצוי שנמתין לשמוע פרטים נוספים אודות האירוע (ואז נעשה לו לינץ׳ :wink:)... מי יודע? אולי קפץ לו צרפתי לכביש והוא נאלץ להתחמק מדריסתו? :-P

 

בכל מקרה, זה לא נעים לראות פרארי פגועה ואני מקווה שלמעורבים שלום.

פורסם

רגע רגע, למה אתה מתכון. התרסקה לה-פרארי או שהתרסקה לה פרארי. זה שני דברים שונים :-D

וברצינות, מה נסגר איתם?, זו ה3 שהולכת, עד כמה שאני יודע.

פורסם
נראה שגילינו את הסיבה לתאונה.

הפרארי עקפה פאביה ומרוב העוצמה שלהן...הסקודה כמעט עפה והפרארי עפה.

 

אה, כמו שני מגנטים?

 

הגיוני!

 

במיוחד לאור זה שלפאביה לא קרה כלום!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

האירוע מסביר, לפחות בהתבסס על הסתברות, מה צריכה להיות פרמיית הביטוח.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם
נראה שגילינו את הסיבה לתאונה.

הפרארי עקפה פאביה ומרוב העוצמה שלהן...הסקודה כמעט עפה והפרארי עפה.

 

הצלחת להפיל אותי לרצפה

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

התאונה קרתה משילוב של "ציפה" על הכביש עכב מים מממטרות ועיקול.

 

ולכל "יפי הנפש", לנהג שלום (כנראה שלאגו קצת פחות)

 

 

ולבחור שקבע ש"

זו הבעיה בארץ עם נהגי פרארי,הם נטו עשירים,הם לא חובבי רכב", אתה סופר עד 3 לפני שאתה מוציא משפט מהפה?



ואולי לנהג יש ניסיון של מאות שעות בנהיגה ספורטיבית מה שאני בטוח שלך אין ועדיין ברגע של חוסר ריכוז הוא הלביש את הרכב בעמוד?

 

בקיצור, די עם הצרות עין והזילזול...

פורסם

השרשור הזה הפך מכוער מהר מאוד עם התגובות בלי שרוב המשתמשים כנראה מכירים בכלל את הבעלים וזה מיותר ולא מוסיף לרמת הפורום במיוחד בפורום של חובבי רכב שנפתח בו שרשור על סופרקאר שעברה תאונה. אני לא מכיר את הבעלים אבל זה דיי מכוער להתחיל בהכללות וסטיגמות בגלל סוג הרכב ומחירו, כמו שנרשם כאן כבר אולי כדי לשקול לפני שרצים לשפוך רפש בפורום.

אם התגובה שמעלי מדוייקת לגבי הציפה על הכביש בגלל מים כנראה שרוב הנהגים בכביש ולא משנה עם איזה רכב היו עלולים להקלע לבעיה במיוחד אם הם לא נסעו לאט . במקרה כזה גם בקרות וגם השלדה מהטובות בעולם לא תמיד יוכלו להציל רכב שהגלגלים שלו צפים על פני משטח מים בפתאומיות. אגב אם אלו פרטי המקרה עם עורך דין טוב העיריה תהיה שותפה לתיקון הפרארי

RACING

because football ,baseball , bowling & golf only require

ONE BALL

פורסם (נערך)

לא חושב שהתגובות פה מכוערות. קודם כל, תאונה של פרארי תמיד תעורר עניין בארץ (יודעים מה, אני מקווה שאזכה לראות את היום בו תהיינה פה מספיק מכוניות מעניינות כדי לא לעשות מזה עניין). בנוסף, כמה מכוניות עברו על הכביש הרטוב לפני ואחרי התאונה? מכוניות להן רק שבריר מאחיזת הכביש של הפרארי. כבר יש עדות על נסיעה במהירות מופרזת, אז בואו לא ניתמם. הנהג נסע הרבה יותר מידי מהר, שלא לומר השתולל, והלביש את הרכב על עמוד. אי אפשר להסיק שום דבר על יכולות הנהיגה שלו, אם כבר, סביר להניח שיש לו יותר ניסיון מלכולנו בנהיגה על מכוניות ברמה כזו, יהיה יותר חכם להבא. טוב שאף אחד לא נפגע, מאחל לנהג עוד הרבה נהיגה על מכוניות מגניבות!

עריכה אחרונה על ידי yev
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

עניין לא חייב לבוא ביחד עם צחוקים על האינטליגנציה והכישורים של הנהג.

הוא לא גרם נזק לאף אחד חוץ מלעצמו ולא סיכן אף אחד. וגם אם כן, זה לא שכל המשתמשים כאן מדריכי נהיגה מקצועיים שלא היו מעורבים בתאונות אף פעם.

זה נשמע כמו קנאה של ילדים קטנים.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

אין פה שום תגובות "לא לעניין" אז כל החברים והמגוייסים ושליחי ומכרי ומוקירי בעל הפרארי, נא להרגיע.

 

עשה פאדיחה ומסתלבטים עליו....בצדק!

 

מי שלא מוצאת חן בעינייו תשומת הלב הזו, שלא יקנה פרארי או לחילופין, שלא ילפף אותה סביב עמוד בדרך עירונית! :wink:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

רגע, אז על נהגי פרארי מותר לצחוק, אבל מה עם אנשים שמוכרים את הגולף קאנטרי שלהם? אם זה לא פאשלה אני לא יודע מה כן :wink:

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

צחק, צחק חופשי. לא שאני מבין איפה פאדיחה בלמכור רכב, אבל חופשי, צחק!

 

לפחות אני לא קיפלתי את הקאנטרי על עמוד, את זה עשיתי בגיל 17 וחצי עם איביזה XSI שעד היום מיטב כתבי הרכב משתוממים איך עשיתי את זה, הרכב הזה נסע רק ישר!!!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.


×
×
  • תוכן חדש...