Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4297 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תתפלא כמה שריר המח יכול להתגמש...

תזכור עוד נקודה: גם חברת הביטוח שלך תבטח אותו במחירון פחות 22% . אוטומטית. מה יקרה אם האוטו ילך total lost. תחשוב על זה לפני שאתה משלם.

פורסם

ההגדרה שבחרת ליסינג 0 ק"מ לא נכונה. שם הכוונה לרכבים של חברות ליסינג עם 0 ק"מ ונמכרות לך ככזה לפני שהרכב החל את מסלול חייו. פה הרכב נסע והיה בבעלות חברת ליסינג תקופה מסויימת ולכן המשמעות פה אחרת.

mx-5, audi a4, alfa 159.

פורסם
ההגדרה שבחרת ליסינג 0 ק"מ לא נכונה. שם הכוונה לרכבים של חברות ליסינג עם 0 ק"מ ונמכרות לך ככזה לפני שהרכב החל את מסלול חייו. פה הרכב נסע והיה בבעלות חברת ליסינג תקופה מסויימת ולכן המשמעות פה אחרת.

 

 

זה רכב ליסינג נהג יחיד. 14% הפחתה.

ואתה צריך להוציא מהחברת ליסינג מכתב שזה היה רכב שהוחכר ל XXX והוא שימש בו נהג יחיד.

 

מנסיוני, שרכשתי רכב ממגרש ליסינג, דרשתי וקיבלתי את המסמך הזה.

שהרכב לצערי היה בתאונה (לא באשמתנו) והיתה ירידת ערך... חברת הביטוח ישר ניסתה להוריד 22% מהשווי לצורך החישוב..

מייד הצגתי לה את האישור, וההפחתה השתנתה ל 10% או 12% לא זוכר (פעם ההפחתה על ליסינג נהג בודד היתה נמוכה יותר)

×
×
  • תוכן חדש...