Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יוניט שמן


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7885 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היכן ברכב ממוקם היוניט לחץ שמן?

ברכב, שלי - איביזה 89, נורית האזהרה של השמן נדלקת בסל"ד סרק וכנראה שיש בעייה של לחץ שמן נמוך בסל"ד סרק - משאבה בסוף חייה... או יוניט לחץ שמן תקול.

רציתי לנסות להחליף את היוניט לחץ שמן, ע"מ לשלול אפשרות של משאבת שמן תקולה.

 

ובנימה אופטימית זו - כמה עולה משאבת שמן חדשה? האם קונים משופצת? האם זהו חלק אוניברסלי (יחסית)?

 

שוב תודה!

1f u c4n r34d th1s u r34lly n33d t0 g37 l41d

פורסם

שיטת עבודה נכונה הנ הוצאת חיישן לחץ שמן מנוע (יוניט) ממקומו וחיבור שעון לחץ שמן במקומו, התנעת הרכב ובדיקת לחץ השמן. אן הלחץ נמוך תיתכן תקלת מש' השמן אם לחץ השמן תקין אז יש להחליף את החיישן.

שיטה פרימיטיבית הנה החלפת חלקים סתם לנסיון.

בברכה - רפי לין :-)

פורסם

OK... קיבלתי את הערתך...

אז לאן פונים?

חשמלאי רכב (היוניט הינו רכיב חשמלי, לא?) או מוסכניק מן המניין?

 

ושאלה היפוטתית - בהנחה שאני אפול על בעל מקצוע ישר - כמה בדיקה כזו אמורה לעלות לי?

(פשוט אני מאמין שהבדיקה עצמה תעלה לי כמו החלפת היוניט עצמו, ואז יש לי סיכוי (גם אם קלוש) להרוג 2 ציפורים במכה אחת - הרי מפרקים בכל מקרה את היוניט, אז למה לא להחזיר חדש במקומו?)

 

ועוד נקודה שלא נידונה, היכן אותו יוניט חמקמק ממוקם מתחת למכסה המנוע שלי? האם הוא נגיש, או שיש צורך בליפט?

1f u c4n r34d th1s u r34lly n33d t0 g37 l41d

פורסם
OK... קיבלתי את הערתך...

אז לאן פונים?

חשמלאי רכב (היוניט הינו רכיב חשמלי, לא?) או מוסכניק מן המניין?

 

ושאלה היפוטתית - בהנחה שאני אפול על בעל מקצוע ישר - כמה בדיקה כזו אמורה לעלות לי?

(פשוט אני מאמין שהבדיקה עצמה תעלה לי כמו החלפת היוניט עצמו, ואז יש לי סיכוי (גם אם קלוש) להרוג 2 ציפורים במכה אחת - הרי מפרקים בכל מקרה את היוניט, אז למה לא להחזיר חדש במקומו?)

 

ועוד נקודה שלא נידונה, היכן אותו יוניט חמקמק ממוקם מתחת למכסה המנוע שלי? האם הוא נגיש, או שיש צורך בליפט?

המתן ליום ראשון, בזמן שתבקר אצלי , אני אדריך אותך בנושא!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

מנסיון, אם נורת לחץ שמן נדלקת רק בסרק, תחליף פילטר שמן, הוא סתום, מה שמוריד את הלחץ בעיקר בסלד נמוך.

 

תנסה, זה פחות אגרסיבי מפתיחת יונית לחץ שמן ותמיד טוב להחליף פילטר שמן.

רק תזכור לבדוק גובה שמן לאחר ההחלפה.

פורסם
מנסיון, אם נורת לחץ שמן נדלקת רק בסרק, תחליף פילטר שמן, הוא סתום, מה שמוריד את הלחץ בעיקר בסלד נמוך.

 

תנסה, זה פחות אגרסיבי מפתיחת יונית לחץ שמן ותמיד טוב להחליף פילטר שמן.

רק תזכור לבדוק גובה שמן לאחר ההחלפה.

 

פילטר שמן + שמן חדשים בני פחות מחודש, צמיגות 20-50

(דואג להחליף כל 5,000 ק"מ שמן עצמאית, וכל 10,000 ק"מ שמן + פילטר במוסך)

1f u c4n r34d th1s u r34lly n33d t0 g37 l41d

פורסם
מנסיון, אם נורת לחץ שמן נדלקת רק בסרק, תחליף פילטר שמן, הוא סתום, מה שמוריד את הלחץ בעיקר בסלד נמוך.

 

תנסה, זה פחות אגרסיבי מפתיחת יונית לחץ שמן ותמיד טוב להחליף פילטר שמן.

רק תזכור לבדוק גובה שמן לאחר ההחלפה.

 

שלום.

אתה קשקשן מדבר שטויות ולא מבין כלום מקווה שהבנתה!!!

ולמה אם מסנן שמן סתום אז לחץ השמן עולה ולא יורד...

כמו כן יש שסתום עוקף בתוך כול מנוע כאשר מסנן השמן ניסתם הוא פותח מעבר

עוקף...

לגבי היבהוב מנורת לחץ שמן יש לפנות למכונאי ולא לחשמלאי כי לחשמלאי איין שעון לבדיקת

לחץ שמן. יש להוציע את היונד להרכיב שעון ולבדוק. יתכן שהבעיה באמת ביוניד (הלואי)

יתכן גם שהבעיה במשאבת שמן חלשה ויתכן בעיה במנוע עצמו כגון מיסבים שחוקים.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

יתכן גם שהבעיה במשאבת שמן חלשה ויתכן בעיה במנוע עצמו כגון מיסבים שחוקים.

 

את הפילטר קניתי עצמאית בחנות חלפים, ולא ראיתי עליו שום שסתום...

ו-20-50 מהווה מבחינתי פתרון לסמיפטום של שמן דליל מידי הגורם לירידה בלחץ השמן...

שמן 10-40 - שכדבריך עלי למלא ברכבי (עם שסתומים הידראולים), יגרום לתופעה רק "להחמיר" משום שמלכתכילה השמן דליל יותר...

 

והאם שמן דליל לא אמור להקל על המשאבה? הגיונית - ככל שהשמן סמיך יותר, העומס על המשאבה גדול יותר...

אז כיצד בעצם, שמן דליל יותר מוריד את לחץ השמן?

 

פרדוקס! :shock:

1f u c4n r34d th1s u r34lly n33d t0 g37 l41d

×
×
  • תוכן חדש...