Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4336 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חבר רכש בית ישן לשיפוץ, בסלון אין בלטות כלל, כנ"ל ברוב הבית.

 

רק באחד החדרים, נשאר ריצוף ישן מאוד, מצויר, באמת משהוא מדהים.

 

בכדי להתחיל בעבודות השיפוץ, הריצוף פורק (בצורה שלמה ויפה), אני שמחתי לאמץ אותן, אבל כמובן, הבלטות כל אחת עם שכבה של איזה 7 ס"מ בטון.

 

 

אז לפני שאני מעמיס, יש אפשרות להשתמש בהן? אם כן, איך? כמו שהן או שצריך להסיר מאחור את הבטון?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

על הבלטות יש שכבת טיט תחתונה ששימשה להדבקתן.

להדביק אותן עם הטיט נשמע סיזיפי מיידי, שכן לא תוכל להכין תשתית אחידה ויהיה מאוד קשה לפלס את האריחים כי אני מניח שכל אחד בגובה שונה לפי הטיט שנדבק אליו.

 

תעשה נסיון, ועם פטיש ואיזמל תפרק את שכבת הטיט ותשאיר רק אריח. (וכך תראה מה האחוז של האריחים ששורד).

אותו כן תוכל לרצף ולפלס בקלות.

 

(אני מניח שמדובר באריחים 20/20 טראצו, ולא בקרמיקה / גרניט פוצלן דקיק).

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

+ ^ צודק .

 

מרצפות אשר ישברו במהלך הורדת הטיט , כנראה היו חלשות/סדוקות .

לא צריך לישר ל 0 - להוריד את הרוב , כמעט ל 0.

 

(ראיתי כי יש המכניסים את המרצפות למים לפני העבודה - בדוק אם בהורדת טיט זה גם מתאים )

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

האם עבודת הורדת האבן בצורה ידנית היא עבודה קשה, או הנפה אחת-שתיים טובות של הפטיש וכל הטיח "עף" מהבלטה?

 

יש ליידי בית עסק לניסור אבן, אני מניח שאם אני אמסור לו אותן, הוא יכול לנסר את הטיט ולשמור על יותר בלטות שלמות, לא?

טוב, ברור שהכל תלוי במחיר של כזו עבודה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

(ראיתי כי יש המכניסים את המרצפות למים לפני העבודה - בדוק אם בהורדת טיט זה גם מתאים )

 

 

אין קשר. המטרה של השרייה במיים לפני ההתקנה היא להספיג את האריח במיים, כדי שלא "ישתה מיים" מהטיט, דבר שמחליש את הטיט.

 

האם עבודת הורדת האבן בצורה ידנית היא עבודה קשה, או הנפה אחת-שתיים טובות של הפטיש וכל הטיח "עף" מהבלטה?

תעשה בדיקה על מספר אריחים ותראה הם הם שורדים את זה.

יש ליידי בית עסק לניסור אבן, אני מניח שאם אני אמסור לו אותן, הוא יכול לנסר את הטיט ולשמור על יותר בלטות שלמות, לא?

טוב, ברור שהכל תלוי במחיר של כזו עבודה.

כן. תלוי בעלויות.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

לא יודע אם הייתי מסתכן בהכאה בפטיש של המרצפות, אבל ניקוי עם דיסק יהלום יהיה פשוט למדי, אמנם המון אבק, אבל תוכל גם לחרוץ קצת במרצפות (להגדיל שטח פנים) כדי שידבקו טוב בהדבקה מחדש.

 

הרעיון של בית העסק הוא טוב מאד, מקווה בשבילך שיהיה כלכלי.

 

דיסק יהלום עולה סדר גודל של 60 ש"ח ומשחזת פשוטה 200-400 ש"ח אם אין לך.

פורסם

הסרטן בא בחינם! :wink:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

הסרת הטיט היא עניין של מזל; תלוי אם הוסיפו דבק לתערובת, תלוי אם היה מספק צמנט (מלט) בתערובת וכד'.

לפעמים זה יורד במכת פטיש אחת, ולפעמים זו אכילת להקרדה רצינית.

 

בהצלחה :)

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

טוב, אז קודם, תודה לכולכם על העזרה.

 

אני אקפוץ לבית העסק לידי (לא תאמינו, קוראים לו "אבן הואדי" כי זה מפעל אבן והוא בואדי ערה, זה בכלל סניף, לאח שלו יש "אבן המשולש" שבאופן מפתיע...נמצא במשולש) ונראה כמה הוא רוצה בשביל להעמיד את הילד איזה שעה ליד המסור עם 150 בלטות.

 

במקביל, אקח פטיש ואזמל ואקפוץ לבלטות לראות את הנחישות ורוח הקרב שלהן.

 

בכל מקרה, ברור שבאופן טבעי אני ממש לא מעוניין בבלטות שבורות, אבל היעוד מחדש הוא לריצוף פרגולה ככה שכמה שבורות זה לא סוף העולם, אולי אפילו ייתן לזה מראה אוטנטי.אולי אפילו להעצמת המראה האוטנטי נשאיר איזה בלטה-שתיים רוקדות בלי רובא! :lol:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

תמונה של הבלטה ליד אבטיח.

 

יש מצב שאפשר למצא אותם באיזה חור בתל אביב

 

היו דברים מעולם

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם
תמונה של הבלטה ליד אבטיח.

 

יש מצב שאפשר למצא אותם באיזה חור בתל אביב

 

היו דברים מעולם

 

תנסה עם חומצת מלח

אבל שלא יהיה מגע עם החלק שרואים כי זה יכול לאכול אותו .

בעיקרון זה אמור לאכול בטון , אני מאמין שגם טיט זה יפרק

mustang 67 GT, 302 engine t5

×
×
  • תוכן חדש...