Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4347 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש ברשותי הונדה סיויק שנת 2009, האוטו לא שמור מבחינה חיצונית, יש עליו הרבה שריטות קטנות וכו'.. ראיתי בפוסטים של חברים בפורום שבעזרת דייטלינג הם מסדרים שריטות ומכוניות שהמצב שלהם הרבה יותר גרוע משלי..

אין לי שמץ של מושג בכל התחום הזה של הדייטלינג ובגלל זה אני חייב עזרה ממישהוא שמבין.

חוץ מיזה אני רוצה לעשות לאוטו מהפך חיצוני, צביעת ג'טים, קסנון, חלונות שחורים, מדבקות, פנסי ערפל,ניקלים... כל דבר שידרש,

יש לי תקציב השקעה של 7000-8000 שקל.

 

אני רוצה לשמוע רעיונות מאנשים פה לגבי מה אפשר לעשות בתקציב הזה, יש לי אפשרות גם לצבוע את כל הרכב לצבע אחר בסכום של 3000 שקל שירד מהתקציב, זה הרכב :

idmni5fyhizw.jpg

 

dmod0ytok2yw.jpg

 

mnm0mto2xazq.jpg

הדברים שחובה כרגע מבחינתי הם דייטלינג במקרה ואני בוחר ולא לצבוע את האוטו פנסי קסנון ופנסי ערפל.

אני צריך שמישהוא יכתוב לי באיזה מקום מומלץ לי לעשות את אחד מהדברים האלה וכמה זה יעלה לי

 

תודה רבה ! בר

 

פורסם

תתחדש,

דבר ראשון, תשכח מלצבוע את הרכב.

אין שום סיבה לצבוע מחדש רכב משנתון כזה. זה מוריד מהערך וזה יראה פחות טוב מהצביעה המקורית,במיוחד בחלק שהקצבת מהתקציב.

 

כמה דברים שאני מסיק ממך, אתה מעוניין בעבודה ברמה גבוהה אבל אתה לא מתכוון לבצע שום עבודה בעצמך, אחרת היית מתחיל בקריאת שרשרורים רלוונטים, לכן אני ממליץ לך לפנות לבית עסק לדיטיילינג. אם תכתוב מהיכן אתה בארץ, אפשר יהיה לכוון אותך למקומות הרלוונטים.

כנ"ל לגבי ההשחרה וכו.

 

אני ממליץ לך להנעל על התוספות הקוסמטיות שאתה רוצה להתקין, נראה שאין לך ממש טעם אישי, אם אתה רוצה הכל מהכל.

אחד ימליץ לך ניקלים, השני ימליץ לך פנסים, השלישי ימליץ לך על גאנטים. בחר מה שאתה חושב לנכון ונסה לעשות זאת בהדרגה.

.When a man opens a car-door for his wife, it's either a new car or a new wife

טבלאות השוואה לפולישים,פדים ועוד.

פורסם
יש ברשותי הונדה סיויק שנת 2009, האוטו לא שמור מבחינה חיצונית, יש עליו הרבה שריטות קטנות וכו'.. ראיתי בפוסטים של חברים בפורום שבעזרת דייטלינג הם מסדרים שריטות ומכוניות שהמצב שלהם הרבה יותר גרוע משלי..

אין לי שמץ של מושג בכל התחום הזה של הדייטלינג ובגלל זה אני חייב עזרה ממישהוא שמבין.

חוץ מיזה אני רוצה לעשות לאוטו מהפך חיצוני, צביעת ג'טים, קסנון, חלונות שחורים, מדבקות, פנסי ערפל,ניקלים... כל דבר שידרש,

יש לי תקציב השקעה של7000-8000 שקל.

 

אני רוצה לשמוע רעיונות מאנשים פה לגבי מה אפשר לעשות בתקציב הזה, יש לי אפשרות גם לצבוע את כל הרכב לצבע אחר בסכום של 3000 שקל שירד מהתקציב

 

 

 

מאיזה אזור אתה אחי.?

 

לדעתי תתחיל בלהוריד את הניקל המזעזע הזה מהפנסים. :roll:

לדעתי זה דווקא מאוד יפה..

עניין של טעם.

  • אחראי פורום
פורסם
תתחדש,

דבר ראשון, תשכח מלצבוע את הרכב.

אין שום סיבה לצבוע מחדש רכב משנתון כזה. זה מוריד מהערך וזה יראה פחות טוב מהצביעה המקורית,במיוחד בחלק שהקצבת מהתקציב.

 

+1.

3000 ש"ח יקנו לך עבודה ברמה נמוכה מאוד, שבספק אם תכלול מסגרות דלתות וחלקים פנימיים הכרחיים.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

×
×
  • תוכן חדש...