Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4380 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה..

אני חייל, בן 21, עוד חודש משתחרר..

ידוע בצבא בתור מישהו שסובל מלחץ דם גבוה.

לפני כמה חודשים קרה שלא ישנתי לילה שלם ושתיתי קצת, אז בבוקר בדרך לבסיס נפלתי מהרגליים ופונתי באמבולנס לבית חולים.

במכתב השחרור מבית החולים רשמו "כמעט התעלפות".

בגלל שבצבא לקחו את זה כ"התעלפות" אז קבעו לי פגישה אצל נוירולוג.

לאחר כשבוע נפגשתי עם נוירולוג שהחליט שאני לא כשיר לנהיגה.

הנוירולוג רשם לרופאת היחידה שלי מכתב להגיש בקשה ל"בטיחות בדרכים" שיפסלו לי את הרישיון - וככה הרופאה עשתה.

לאחר כשבוע, נפגשתי עם הרופאה שאמרה שהיה דיון עליי במרפאה עם הצוות והם החליטו (גם בכתב) שאין סיבה לשלול לי את הרישיון בגלל שאין אירועי התעלפות בישיבה.

היא העבירה לי את כל השיחה של הצוות ואמרה לי שאם "בטיחות בדרכים" ידברו איתי אז לשלוח להם את זה, אבל אין סיבה לדבר איתם כי היא כבר שלחה להם את המכתב הזה שאין סיבה לשלול את הרישיון.

הייתי רגוע, סמכתי על הרופאה שלי.

היום בבוקר אני מקבל מכתב רשום שמודיע לי שמרגע שפתחתי את המכתב - אני לא יכול לנהוג!

התקשרתי ל"בטיחות בדרכים" והסברתי להם הכל ואמרו לי ש"הם יבדקו את זה ויחזירו לי תשובה תוך שלושה ימים".

אני פונה אליכם בבקשה - מה אני אמור לעשות? מה נראה לכם שיקרה?

 

תודה מראש.

פורסם

להמתין לתשובה שלהם.

 

ייתכן ותתבקש להציג מסמכים נוספים, לבצע בדיקות, אולי גם לבקר במכון לבטיחות בדרכים, מעולם לא ביקרתי שם אבל הבנתי שזו חוויה מפוקפקת למדי וכדאי לפנות יום שלם, בדרך כלל זה סדר הגודל של ההמתנה שם.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

קודם כל, שתהיה בריא, זה הכי חשוב. קשה לעשת לך דיאגנוזה דרך האינטרנט ואי אפשר לדעת מה גרם להתעלפות, האם הקצנת את מה שאמרת במרפאה כדי לקבל גימלים, האם מדובר בתופעה שחוזרת על עצמה, האם באמת מדובר במקרה חד פעמי וכו'. אתה מכיר את גוף שלך טוב מכולם ואם באמת מדובר בתופעה שחוזרת על עצמה, תהיה מספיק אחראי כדי לא לנהוג. חס וחלילה זה יקרה לך בזמן נהיגה ויגמר באסון. מבאס ללא ספק, אבל תאמין לי שאתה לא רוצה לגרום לתאונה חלילה.

פורסם
רישיון אזרחי.

נשלחת לבדיקות ברחוב הארבעה ת"א?

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
קודם כל' date=' שתהיה בריא, זה הכי חשוב. קשה לעשת לך דיאגנוזה דרך האינטרנט ואי אפשר לדעת מה גרם להתעלפות, האם הקצנת את מה שאמרת במרפאה כדי לקבל גימלים, האם מדובר בתופעה שחוזרת על עצמה, האם באמת מדובר במקרה חד פעמי וכו'. אתה מכיר את גוף שלך טוב מכולם ואם באמת מדובר בתופעה שחוזרת על עצמה, תהיה מספיק אחראי כדי לא לנהוג. חס וחלילה זה יקרה לך בזמן נהיגה ויגמר באסון. מבאס ללא ספק, אבל תאמין לי שאתה לא רוצה לגרום לתאונה חלילה.[/quote']

 

אני בחור בריא לחלוטין, אני עובד, אני אוכל, אני מתאמן, אני בריא פרפקט.

פשוט שיחקתי אותה כדי לקבל הקלות ושלא יבלבלו לי את המוח יותר מדיי.

 

נשלחת לבדיקות ברחוב הארבעה ת"א?

 

 

 

 

ל'

 

לא. אני רוצה להיבדק.

כשהיו עושים לי בדיקות לחץ דם, הייתה לי שיטה איך לגרום ללחץ הדם לעלות ולשבש את המכשירים.

אני מוכן להיבדק, רק שהרישיון יחזור אליי - לקחו לי את הרגליים, אני משתגע.

אם אתקשר כל יום, אשלח פקסים ומכתבים רפואיים, נראה לכם/ן שזה יעזור?

פורסם
אני בחור בריא לחלוטין, אני עובד, אני אוכל, אני מתאמן, אני בריא פרפקט.

פשוט שיחקתי אותה כדי לקבל הקלות ושלא יבלבלו לי את המוח יותר מדיי.

 

 

 

לא. אני רוצה להיבדק.

כשהיו עושים לי בדיקות לחץ דם, הייתה לי שיטה איך לגרום ללחץ הדם לעלות ולשבש את המכשירים.

אני מוכן להיבדק, רק שהרישיון יחזור אליי - לקחו לי את הרגליים, אני משתגע.

אם אתקשר כל יום, אשלח פקסים ומכתבים רפואיים, נראה לכם/ן שזה יעזור?

מגיע לך.

שיחקת אותה כל השרות כדי לקבל הקלות, בזמן שחברך לשרות בצעו גם את המשימות שלך.

עכשיו כשאתה עומד להשתחרר, התחלת פתאום לחשוב ולהבין ששלוש שנים שיחקת אותה, אך עכשיו 60 שנה ישחקו לך.

פורסם

פות"ש לא לימדו אותך שאם אתה משתין על הצבא הצבא נרטב, ואם הצבא משתין עליך אתה טובע?

 

מה שאתה חווה זה התגשמות המשפט האלמותי הזה.

 

הנזק כבר התבצע, ולמיטב ידיעתי רשות הרישוי לא ממהרת להחזיר רשיונות למי שדווח עליהם כבעלי בעיות בריאותיות, רוב הסיכויים שתתבקש להגיע למכון לבטיחות בדרכים ושם לעבור בדיקות וועדות עד להחזרת הרשיון.

כמו שאמרתי מעולם לא ביקרתי שם, אבל הבנתי שזו חוויה מפוקפקת, כדאי להגיע מוקדם בבוקר ולפנות את מלוא היום, אני גם יודע על אנשים שהיו צריכים להגיע יותר מפעם אחת.

בסוף התהליך גם לא מאשרים לכולם רשיון בחזרה, קח גם את זה בחשבון מקסימום תופתע לטובה.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

שם במכון הרפואי הם לא יתנו לך רשיון כל כך מהר,

רק דע לך שלערער או להגיע שוב זה שנה,אתה תגיע יותר מפעם אחת כמו שכתבו לך כאן,

אתה מוזמן לדבר איתי אני יתן לך טיפים חיוניים ,

פורסם
אני בחור בריא לחלוטין, אני עובד, אני אוכל, אני מתאמן, אני בריא פרפקט.

פשוט שיחקתי אותה כדי לקבל הקלות ושלא יבלבלו לי את המוח יותר מדיי.

עכשיו אתה בבעיה.

תתכונן לפרוצדורה ארוכה מייגעת ומתישה כדי להחזיר את רישיון הנהיגה שלך.

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

×
×
  • תוכן חדש...