Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2777 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

גם לפי הלינק של tgt, מדובר במצת שהזכרתי למעלה.

 

אבל רק ליתר בטחון, תכניס את מספר ה-VIN (מספר שלדה) של הרכב בלינק הזה למעלה בצד שמאל:

 

http://www.auto-parts.spb.ru/cat/ma/ma2.mycat

 

 

משם תיכנס ל- [TABLE=width: 1422]

[TR=class: mout]

[TD]GASOLINE-ENGINE 4-CYLINDER SUPPLEMENT

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

לאחר מכן-

[TABLE=width: 100%]

[TR]

[TD][TABLE]

[TR=class: mout]

[TD]ENGINE ELECTRICAL SYSTEM (GASOLINE)

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

ואז [TABLE=width: 100%]

[TR]

[TD][TABLE=width: 659]

[TR=class: mout]

[TD]PLUG,SPARK[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

 

ואז תקבל את הדגם המדויק.

Stay Dirty

פורסם (נערך)

רק עכשיו ראיתי את התגובה, תודה רבה על ההסבר גבר

היום אבדוק זאת !

 

איך אני בודק את דגם המנוע ?

(מדובר על המזדה 6 בצורה הישנה )

 

 

גם לפי הלינק של tgt, מדובר במצת שהזכרתי למעלה.

 

אבל רק ליתר בטחון, תכניס את מספר ה-VIN (מספר שלדה) של הרכב בלינק הזה למעלה בצד שמאל:

 

http://www.auto-parts.spb.ru/cat/ma/ma2.mycat

 

 

משם תיכנס ל- [TABLE=width: 1422]

[TR=class: mout]

[TD]GASOLINE-ENGINE 4-CYLINDER SUPPLEMENT[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

לאחר מכן-

[TABLE=width: 100%]

[TR]

[TD][TABLE]

[TR=class: mout]

[TD]ENGINE ELECTRICAL SYSTEM (GASOLINE)[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

ואז [TABLE=width: 100%]

[TR]

[TD][TABLE=width: 659]

[TR=class: mout]

[TD]PLUG,SPARK[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

 

ואז תקבל את הדגם המדויק.

עריכה אחרונה על ידי shay90030
פורסם

גבר בדקתי בלינק ששמת ויצא הדגם הבא :[TABLE=width: 1262]

[TR=class: mover]

[TD]LFG1-18-110

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

שזה הדגם שגם רשום בספר רכב , לא מצאתי באיביי פלאגים עם הקוד הנ"ל

יכול להיות שהפלאגים שבלינק ששמת זה הדגם הזה ?

 

גם לפי הלינק של tgt, מדובר במצת שהזכרתי למעלה.

 

אבל רק ליתר בטחון, תכניס את מספר ה-VIN (מספר שלדה) של הרכב בלינק הזה למעלה בצד שמאל:

 

http://www.auto-parts.spb.ru/cat/ma/ma2.mycat

 

 

משם תיכנס ל- [TABLE=width: 1422]

[TR=class: mout]

[TD]GASOLINE-ENGINE 4-CYLINDER SUPPLEMENT [/TD]

[/TR]

[/TABLE]

לאחר מכן-

[TABLE=width: 100%]

[TR]

[TD][TABLE]

[TR=class: mout]

[TD]ENGINE ELECTRICAL SYSTEM (GASOLINE)[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

ואז [TABLE=width: 100%]

[TR]

[TD][TABLE=width: 659]

[TR=class: mout]

[TD]PLUG,SPARK[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

 

ואז תקבל את הדגם המדויק.

פורסם

אין שום בעיה, זה המק"ט של מאזדה לפלאגים של NGK שהזכרתי למעלה.

 

הם פשוט מטביעים את הלוגו שלהם על הפלאג.

 

אתה יכול לראות את זה כאן, בשורה של Spark plug type

 

https://euroesi.mazda.co.jp/esicont/eu_eng/mazda3/20060311105619/html/id0150c5800100.html

 

ועוד אתרים שמראים שזה בעצם אותו הדבר:

 

http://www.sparkplug-crossreference.com/convert/mazda/LFG1%2018%20110

 

http://www.yoyoparts.com/oem/6301790/mazda-lfg118110.html

 

 

הנה דוגמא של פלאג מקורי של מאזדה (פלאג שונה משלך) עם הלוגו שלהם, וכשמסובבים אותו מתגלה המקט של NGK:

 

 

933721e3f9c1.jpgd55e31cba33d.jpg

Stay Dirty

פורסם

אחלה תודה רבה ! חסכת לי לפחות 100 שקל בתקווה שלא ייעצר במכס

 

 

 

אין שום בעיה, זה המק"ט של מאזדה לפלאגים של NGK שהזכרתי למעלה.

 

הם פשוט מטביעים את הלוגו שלהם על הפלאג.

 

אתה יכול לראות את זה כאן, בשורה של Spark plug type

 

https://euroesi.mazda.co.jp/esicont/eu_eng/mazda3/20060311105619/html/id0150c5800100.html

 

ועוד אתרים שמראים שזה בעצם אותו הדבר:

 

http://www.sparkplug-crossreference.com/convert/mazda/LFG1%2018%20110

 

http://www.yoyoparts.com/oem/6301790/mazda-lfg118110.html

 

 

הנה דוגמא של פלאג מקורי של מאזדה (פלאג שונה משלך) עם הלוגו שלהם, וכשמסובבים אותו מתגלה המקט של NGK:

 

 

[ATTACH=CONFIG]386331[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]386330[/ATTACH]

  • 4 שנים מאוחר יותר...
פורסם

מקפיץ נושא ישן על תקלה זהה שחוזרת לי כעת ברכב .

כמו לפני 4 שנים , שהרכב קר ,בתחילת נסיעה איך שאני בולם ומתחיל להאט על מנת לבצע פנייה , הטורים משחקים והרכב נכבה . אם הוא לא נכבה אז הוא כמעט נכבה ומרגישים שההגה קשה . החלפתי פלאגים לפני 4 שנים ( אירדיום ) ונסעתי מאז בסך הכל כ35 אלף ק"מ . לפני שאני ניגש למוסך שיכול לתת 101 אבחונים שונים עם אלפי שקלים הוצאות , חשבתי לנסות להחליף שוב את הפלאגים .

מה דעתכם האם זה שווה את הניסיון ? רביעיית פלאגים אירידיום באיביי לפי המקט שהחבר עזר לי למצוא מעלה , עולים בסך הכל 70 שקלים . יותר זול מעלות פלאג אחד במוסך בארץ.

https://www.ebay.com/itm/4x-L3Y2-18-110-ILTR5A-13G-Iridium-Spark-Plug-for-Mazda-3-5-6-CX-7-Tribute-Ford/142895739582?hash=item21453ff2be:g:OkUAAOSwSflbn01Y:rk:1:pf:0&vxp=mtr

פורסם

שים לב שמדובר במשלוח מסין, כלומר הפלגים יושבים כרגע בסין ולא בארה"ב

בכלל מדובר במוכר שהתחיל למכור רק במאי 2018 , חצי שנה ומכר רק 377 מוצרים.

 

השאלה האם גם הפלגים שרכשת לפני 4 שנים היו ממוכר כזה?

אם כן אז 4 שנים ל 35,000 ק"מ זה יפה מאוד

פורסם

בס"ד

 

תבצע ניקוי מצערת, לאחר מכן, תראה אם יש שינוי, בהתנהגות המנוע.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

אני קם כל בוקר בשביל הילדים, בלעדיהם הייתי קם בצהריים...:lol:

פורסם

לפני 4 שנים החלפתי במוסך בארץ והעלויות היו בהתאם.

אחפש מוכר ותיק יותר באיביי ונראה את ההבדל במחיר .

35K זה יפה לדעתך בגלל שהם בני 4 שנים ? כי אירידיום מקריאה ברשת ראיתי מחזיקים גם 100K

 

שים לב שמדובר במשלוח מסין, כלומר הפלגים יושבים כרגע בסין ולא בארה"ב

בכלל מדובר במוכר שהתחיל למכור רק במאי 2018 , חצי שנה ומכר רק 377 מוצרים.

 

השאלה האם גם הפלגים שרכשת לפני 4 שנים היו ממוכר כזה?

אם כן אז 4 שנים ל 35,000 ק"מ זה יפה מאוד

פורסם
בס"ד

 

תבצע ניקוי מצערת, לאחר מכן, תראה אם יש שינוי, בהתנהגות המנוע.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

בנוסף לכך, תנתק מצבר לכמה דקות, תניע לכ 15 דקות ללא צרכן, אחרי זה תדליק מזגן לעוד 10 דקות.

תהליך זה ילמד את המחשב על מצערת נקיה.

פורסם
לפני 4 שנים החלפתי במוסך בארץ והעלויות היו בהתאם.

אחפש מוכר ותיק יותר באיביי ונראה את ההבדל במחיר .

35K זה יפה לדעתך בגלל שהם בני 4 שנים ? כי אירידיום מקריאה ברשת ראיתי מחזיקים גם 100K

 

חשבתי שלפני 4 שנים הרכבת פלגים סינים ב 100 ש"ח (ככה זה מובן מההודעות הקודמות ),

וכן פלגים אירידיום איכותיים יכולים להחזיק אפילו 100,000 מיילים (שהם 160,000 ק"מ) ,

אבל זה לא אומר שכל פלג אירידיום זול יחזיק 150 אלף ק"מ בכל צורת נסיעה.

×
×
  • תוכן חדש...