Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

2017 - לוחיות רישוי עם 8 ספרות


C14SE
שימו לב! השרשור הזה בן 2376 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

OJetta אולי אני טועה, אבל נראה לי שבפוסט הקודם הדבר היחיד שהצלחת להוכיח הוא שאין לך מושג ירוק בארכיטקטורה של מערכות אנטרפרייז.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 558
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

חחח חג שמח, לא נכנס לוויכוח "מי יותר יודע או גדול".

זה לא המקום שאני צריך להוכיח את הנסיון שלי, ברוך השם, מאחל להרבה להתברך בו.

הצגתי דרך אחרת להתמודד עם האתגר של הגדלת התווך בלי צורך לשנות טיפוס ממספרי לסטרינג.

מעבר לזה, אנ מבקש ממך, לא לתת לי ציונים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איני יודע איך המספרים מיוצגים במחשב, ומן הסתם הייצוג שונה במערכות שונות.

 

אבל תחשוב על כל מערכות הקלט והפלט שמצריכות התאמה - כל השדות בהם מקלידים או מציגים את מספר הרכב, תיבות בטפסים המודפסים וכו'. כל אלה מצריכים התאמה, ולו של הגרפיקה.

 

OJetta - מילא הויכוח על הייצוג במחשב, אבל לפחות השתמש במינוח נכון - טווח (range) ולא תווך (medium).

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא טענתי שלא יהיה צורך בהתאמות ובמגרציה, מה שטענתי שהן יהיו זולות יותר ומסוכנות פחות משינוי טיפוס, שכן, אם נעשו השוואות או אינדוקס על פי מספר השינויים הללו, כמו גם האינטגרציות עלולים להשבר באופן מהותי כשמשנים טיפוס.

אין מה להבין, המחשב מכיר מספרים, לא תווים לא צורות, מה שאני הצעתי שמספר הרישוי של רכב במקום מספר על בסיס 10, הוא בעצם מספר הקסה דצימל (בסיס 16). הוא מיוצג כ0-9,A-F, כאשר בפועל A-F יכול להיות כל תו\סימן אחר שיוחלט.

כדי לתמוך בשינוי זה, זה דורש הגדלה של הטיפוס שכרגע מחזיק אותו (יתכן וזה INT שלא מתאים ליצוג שהצעתי), המרת המספרים שכרגע במערכות, ושינוי כמובן של ממשקי האינפוט אאוטפוט, שזה דווקא לטעמי החלק הקל יותר.

ברור שבמערכות גדולות חלקו מיינפריים עתיקות, וחלקי מערכות לווין רבות שמתממשקות, הכאב ראש לכל שינוי ולו הקטן ביותר הוא גדול, וכשחברות ענק מחזיקות את המשרדים הן גובות הון תועפות על כל שינוי כזה. לא טענתי אחרת מזה.

מכאן שוודאי שאיני מקל ראש בכך, אך מה שבאתי לטעון שהוא לא קיצוני ומהותי כמו שינוי טיפוס גורף, ושי פתרון אחר מלשנות לסטרינג בהכרח.

סביר מאד שפרויקט שכזה עלותו זולה יותר, שכן צורת ההתיחסות אל המספר תשאר זהה, ומעבר לשינויים בקצוות, כל מה שבלב המערכות ב"ביזנס לוג'יק" אמור להיות שקוף ולהתנהג באותו אופן (שוב פעם-ידרש ווידוא שגודל הטיפוס שמחזיק מספר יתאים), וגם צורת ייצוג כזה לא תפגע בביצועים, שכן ההשוואות וגם הייצוג הוא "זול" כמספר ולא כשרשור תווים.

 

ההערה, כל הדיון הזה הוא תאורתי, "באוויר", הרי אין לי ולמי שכתב לפני מושג איך באמת מיוצג אותו שדה, בכלל המערכות. ולא באתי פה לפתור את הבעיה, ועל כל פנים - אני מושכנע שהחסם המרכזי הוא התרבותי.

אגב, סביר שמערכות הקלט\פלט לא יודעות לקלוט יותר משבע תווים, ויש לעדכנן.

 

*לא יודע למה להגיב בזלזול שכזה לדיון כללי שבסה"כ מציג צורת פתרון אחר להתמודד עם האתגר הזה, ומדוע להגיב בארוגנטיות שכזו שמעלה בחילה.*

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדיין לא הבנתי איך יכניסו ללוחית הרישוי הקיימת עוד ספרה - האם מתכוונים לוותר על הדגל, על אחד המקפים (מתוך 2) או להקטין את הפונט?

 

ואם כן יש סיכוי שכל המכוניות בארץ יצטרכו לגשת למכון הרישוי להחליף לוחיות, ואז החגיגה תחגוג. יכול להיות שאנחנו מתקרבים לעוד מסחטת כספים כמו שהיה עם האפודים הזוהרים?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא חושב שהשינוי יחול על מי שיש לו לוחית 7 ספרות. כך שאף אחד לא יצטרך להחליף.

יהיו כאלה של 8 ממודל 2017 להבנתי, שככל הנראה יוותרו על אחד המקפים, אני לא מאמין שיקטינו פונט.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדיין לא הבנתי איך יכניסו ללוחית הרישוי הקיימת עוד ספרה - האם מתכוונים לוותר על הדגל, על אחד המקפים (מתוך 2) או להקטין את הפונט?

 

 

לפי דעתי:

היום XX-XXX-XX

2017 XXXX-XXXX

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Ojetta אתה עדיין מפגין את חוסר הידע שלך במערכות מסוג זה. זה לא נאמר מתוך זלזול, אלא כיון עובדה. אם היית מכיר מערכות כאלה היית מבין למה ההצעה שלך מנותקת מהמציאות.

נדמה לי שקראתי שהמבנה החדש יהיה 999-999-99 אין מה לדאוג יש מקום על הלוחית.פשוט יצופו את הספרות.

יש צורך רק בחמש אצבעות כדי לנהל את הגלקסיה, ורק בשלוש־עשרה אצבעות על מנת לשלוט ביקום. -- דוד אבידן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חיפשתי הבוקר ממושכות בגוגל ואכן קראתי שכלי רכב ישנים ימשיכו לשאת לוחיות בני 7 ספרות, אך ללא אזכור כלשהו למבנה הלוחית החדשה. גם בהודעת משרד התחבורה לא מצוינים פרטים בנושא. אשמח לקבלת מקור במידה ויש לגבי סוג המבנה.

 

בנוסף לכך, לדעתי עניין הלוחיות ייצור בלאגן בכל הנוגע לתחרות בין אנשים - ומכירות כלי הרכב בתחילת 2017 ידעכו לטובת החצי השני, אז תחל ההנפקה החדשה. אנשים ירצו להראות לשכן ולחברים שהרכב שלהם חדש יותר בדומה לתופעות של שנות השמונים ו- 2 הספרות האחרונות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סטיו מה זה משנה איך תראה הלוחית? מקף אחד או שניים, 4+4 או 3+3+2, למה צריך מקור לזה?

לגבי הבלאגן, אני מסכים איתך שזה יצור האטה של מכירת רכבים עם לוחית 7 ספרות לקראת מועד השינוי, אך לחלוטין לא במימדים שאתה מתאר.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה צריך להוסיף ספרה ? 7 ספרות נותנים עשר מליון אפשרויות. סה"כ מספר כלי הרכב שנעים היום בכבישים הוא בסדרי גודל של מאות אלפים, אז למה צריך כל כך הרבה מספרים ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סקרנות נטו.

והמספרים שניתנו לרכבים שכבר לא איתנו עדיין קיימים במחשבים ולא ניתן להשתמש בהם הלאה.

 

אותי גם מעניין איך מתכוונים להנפיק מספרים עוד שנה וחצי - האם מתכוונים להשתמש בסיומות 4X ו- 9X?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

4X ו-9X הן סיומות של הרש"פ. למרות המבנה השונה שם קרוב לודאי שימנעו מחפיפה כל עוד הדבר אפשרי. הסדרות 37,38,39 עדיין פנויות, כמו גם חלקים מסדרות 77, 80 ו-81.

 

וכמובן השאלה הנצחית - האם יהיו מוכנים בזמן להנפקת לוחיות עם 8 ספרות. אם המערכות לא יהיו מוכנות יהיה צורך לדחות את ההפעלה ו"לגייס" כל מספר פנוי אפשרי.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איני מבין מה הקשר בין סיומות הלוחיות שלנו לבין אלו של הרשות? כיום יש להם משרד רישוי עצמאי עם לוחיות לבנות. הם גם יעברו ללוחית עם 8 ספרות? אני בספק.

האם זו בעיה להנפיק לוחית צהובה עם סיומת 9X ולכתוב במסוף שזו לוחית ישראלית ולא של הרשות?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2376 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...