Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4447 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני רוצה להחליף בטויוטה קורולה שלי את הפנסים לפנסי אנג'ל איי,

צריך להיות איזה שהוא תו תקן הבנתי נכון?

זה אמורה להיות בעיה כלשהי ?

מה עדיף לקנות פה בארץ או בחו"ל

כי אני רוצה להחליף את הפנסים מקדימה ואחורה ,וזה למשל אצל בוריס בredline מי שמכיר

יוצא קרוב ל4500 אלף ,

אז חשבתי להזמין מי חו"ל ...

כמה מכס יקחו מעמ או מה שלא לוקחים שם .

והאם לפנס הקדמי יש עדשה? שאני יוכל לשים קסנון הוא לא יסנוור ?

HU : Pioneer AVH-X5750BT AMP1 : Soundown Sax 100.4

AMP2 : Celestra FA475X Sub : Hertz ES300 Comp : Rainbow GL-C6.2

פורסם
אני רוצה להחליף בטויוטה קורולה שלי את הפנסים לפנסי אנג'ל איי,

צריך להיות איזה שהוא תו תקן הבנתי נכון?

זה אמורה להיות בעיה כלשהי ?

מה עדיף לקנות פה בארץ או בחו"ל

כי אני רוצה להחליף את הפנסים מקדימה ואחורה ,וזה למשל אצל בוריס בredline מי שמכיר

יוצא קרוב ל4500 אלף ,

אז חשבתי להזמין מי חו"ל ...

כמה מכס יקחו מעמ או מה שלא לוקחים שם .

והאם לפנס הקדמי יש עדשה? שאני יוכל לשים קסנון הוא לא יסנוור ?

 

הפנס צריך להיות בתקן אירופאי, וכן תהיה לך בעיה.

אין לך מתזים לעדשות, כיום לכל רכב שמגיע תקין עם קסנון יש מתזים.

 

הרכב שלך לא יעבור טסט וגם יכולים להוריד לך אותו מהכביש עד שתחליף בחזרה להלוגן, תלוי בשוטר.

פורסם
הפנס צריך להיות בתקן אירופאי, וכן תהיה לך בעיה.

אין לך מתזים לעדשות, כיום לכל רכב שמגיע תקין עם קסנון יש מתזים.

 

הרכב שלך לא יעבור טסט וגם יכולים להוריד לך אותו מהכביש עד שתחליף בחזרה להלוגן, תלוי בשוטר.

 

רגע אבל הבעיה במה ?

בפנס או בקסנון?

אני שואל לגבי הפנס תהיה בעיה להחליף את הפנס המקורי בפנס אנג'ל איי עם תקן E או מה שלא צריך להיות שם..?

HU : Pioneer AVH-X5750BT AMP1 : Soundown Sax 100.4

AMP2 : Celestra FA475X Sub : Hertz ES300 Comp : Rainbow GL-C6.2

פורסם

אם אני לא טועה לפנס אנג'ל אייז אם יש עליו תקן e לא תהיה בעיה להעביר במכס תצטרך לשלם עליו ( אני לא יודע כמה )

בנוגע לקסנון לפי מה שהבנתי אם הרכב שלך לא הגיע אם זה באופן מקורי מהמפעל זה לא חוקי ואסור להוסיף קסנון כאפטר מרקט .

אני לא הכי מבין בעיניין מקווה שאני לא מטעה

פורסם
אם אני לא טועה לפנס אנג'ל אייז אם יש עליו תקן e לא תהיה בעיה להעביר במכס תצטרך לשלם עליו ( אני לא יודע כמה )

בנוגע לקסנון לפי מה שהבנתי אם הרכב שלך לא הגיע אם זה באופן מקורי מהמפעל זה לא חוקי ואסור להוסיף קסנון כאפטר מרקט .

אני לא הכי מבין בעיניין מקווה שאני לא מטעה

סבבה מאיפו אפשר להזמין אותו בכלל?

HU : Pioneer AVH-X5750BT AMP1 : Soundown Sax 100.4

AMP2 : Celestra FA475X Sub : Hertz ES300 Comp : Rainbow GL-C6.2

פורסם
את האנגל אייז ? איביי , עלי אקספרס אתרים מחול

 

חוץ מאיביי ואלי,

אתה תזמין ולך תדע מה תקבל

ואני רושם toyota corolla angel eyes headlight 2008 וזה מוצא לי את הפנס אבל בצורה שונה ולא מה

שאני צריך

HU : Pioneer AVH-X5750BT AMP1 : Soundown Sax 100.4

AMP2 : Celestra FA475X Sub : Hertz ES300 Comp : Rainbow GL-C6.2

פורסם

שים לב שלא תזמין בטעות פנסים של הדגם האמריקאי או משהו בסגנון. לפעמים הרכבים בישראל,באירופה,בארה''ב ובאסיה נראים קצת שונה למרות שמדובר באותו הדגם ואותו השנתון.

שברולט אופטרה 07 > קיה פורטה 10 > קיה פורטה 11 > ניסאן סנטרה 17 > קיה ריו 18 > סיאט איביזה 12 > סיאט ארונה 21

פורסם
שים לב שלא תזמין בטעות פנסים של הדגם האמריקאי או משהו בסגנון. לפעמים הרכבים בישראל,באירופה,בארה''ב ובאסיה נראים קצת שונה למרות שמדובר באותו הדגם ואותו השנתון.

 

זה הקטע אני לא מוצא את הדגם שלי ,

HU : Pioneer AVH-X5750BT AMP1 : Soundown Sax 100.4

AMP2 : Celestra FA475X Sub : Hertz ES300 Comp : Rainbow GL-C6.2

×
×
  • תוכן חדש...