Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7899 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום יש לי קומפוננט של רוקפורד ה-FNQ3614

אתמול היסתכלתי אל הקקרוס וגיליתי שיש "בעיה" אי אפשר ממש לחבר את החוטים כי הרי לשם חיבור החוטים צריך להבריג החוצה תבורג לחבר והברעג הבעיה שמעל החיבורים הברגים שלהם יש את ה"מכסה" של הקרוס שמפריע ולא ממש נותן לעבוד ואני לא בטוח שהוא מתפרק או משהו

צירפתי תמונות סתכלו ולמי שיש את הסט גם שיסביר לי מה הוא עשה:(אל תתיחסו לאיכות הצבעים של התמונות)

1.JPG

2.JPG

3.JPG

פורסם

הצלחתי לפתוח אחשיוו יש שם כפתרו של המעלות מהו?

ושל הDB?

את הסט קניתי דרך EBAY שהיתי שם והבאתי במזוודה לא בעיה המכס (הם בכלל היו בשביתה)אבל גם אם הם לא היו הם אף פעם לא בודקים תירים אלה אם כן יש חשד

פורסם

DB כפי שנאמר צריך להקשיב ולהחליט. אצלי לדוג' זה על -6 כי הוא חזק מידי! לטעמי (זה לטוויטר).

והמעלות זה ה DELAY בין הטוויטר למיד.. מה שקורה הוא שבתצורה מסויימת יש להשתמש בזה ובאחרת לא.

תבדוק בחוברת יש הסבר מלא על הנושא.

×
×
  • תוכן חדש...