Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4457 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי

 

Redroze

גם את זה עשיתי וההפרש היה למעלה מ- 1000 ש"ח לחודש (לרכב יותר קטן). הסיבה היא (כנראה) שהחברה לוקחת בחשבון נסועה גבוהה יחסית וירידה לרכב זול ב- 50% בעלות הקניה (למשל i10 ידנית) מוזילה לי את הליסינג רק ב- 30% לערך ואינה משתלמת מספיק. אם אני משלם 4200 על מאזדה 3 (או מקבל אותם על החזרת הרכב) אזי על i10 אני משלם 3200 ש"ח.

 

הסברתי בצורה כלכלית את המעבר מרכב ליסינג לרכב פרטי בהינתן תנאים מסוימים ולכן ההשוואה רלוונטית מאד, לעניות דעתי.

מגיע לי רכב חברה - היו לי כמה אופציות:

- להישאר עם רכב ליסינג (וזה רכב שני במשפחה) - מסתבר שזו ההחלטה היקרה ביותר

- לעבור לרכב ליסינג קטן - חוסך כסף אבל לא באופן ישיר לגודל הרכב (שוב, עקב זה שהם לוקחים נסועה גבוהה בהרבה ממה שאני עושה) ולכן שוב לא מצדיק את הפער הזניח יחסית

- מעבר לרכב פרטי - נכון, אני נוסע ברכב קטן יותר אבל מתאים לא פחות לצרכים של רכב שני שאמור לשמש לנסיעה לעבודה וחזרה הביתה (והיום אני מבין היטב שמאזדה 3 או משהו דומה לא נתן לי באמת Added Value אמיתי בנסועה שלי), וחוסך כאן הכי הרבה כסף

- מעבר לאופניים חשמליים או קטנוע - לא בא בחשבון כי אין שבילים ישירים בין נס-ציונה לפ"ת ועל קטנוע אישתי שמה X גדול

 

איך בדיוק ההשוואה בין האלטרנטיבות היא השוואה בין תפוחים לתפוזים כאשר הבסיס שממנו יצאתי זהה?

בכל מקרה - זה לא נושא ה- POST. ביקשתי חוות דעת לגבי השארות עם הרכב הנוכחי לעוד שנה-שנתיים (או יותר) לעומת ההחלפה שלו כל 3 שנים לערך. הנושא התגלגל קצת לכיוונים שונים משאלות שנשאלו ומתשובות שעניתי

 

בברכת שבת שלום

פורסם
ביקשתי חוות דעת לגבי השארות עם הרכב הנוכחי לעוד שנה-שנתיים (או יותר) לעומת ההחלפה שלו כל 3 שנים לערך.

אני חושב שהתשובה הייתה חד משמעית - להישאר איתו עד הרגע בו מתחילות הוצאות האחזקה לעלות משמעותית.

 

חריג לזה אם השתנו הצרכים (כמובן) אן אם זמינים לרכישה דגמים משתלמים יותר למשל מבחינת צריכת דלק.

×
×
  • תוכן חדש...