Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בניית צנרת מלאה.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4067 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

שלום, מחפש בעל מקצוע עם נסיון שעובד איכותי לבניית צנרת נירוסטה ודוד.

 

אני גר באיזור הצפון, אבל לבעל מקצוע איכותי אני לא יתנגד להגיע לאיזור המרכז.

 

ARGONETICS ו OR FABRICATIONS מוכרים לי, מחפש עוד אפשרויות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי כבר מפות לצנרת מלאה... חבל לא להשתמש.

 

אני חושב שזה לא פשע לרצות גם צליל קצת יותר אגרסיבי.

 

לאחרונה החלפתי 4 צמיגים עקב שאחד מהמקוריים נפגע... הלכתי על R1R והשיפור פשוט עצום, אני יפתח שרשור וטיפה ירחיב בנושא.

עריכה אחרונה על ידי evgeni432

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יבגני, המצחיק הוא שאתה רץ ואומר לאנשים שהם רוכשים חלפים "זבל" - על סמך האינטרנט בלבד, בלי כל ניסיון ממשי שהוא עם המוצרים.

 

אתה עם EDS STAGE1 לפי הידוע לי, משמע שאם ברצונך לעלות ל-STAGE2, אתה זקוק קודם לכן גם קולר חזית (וכמובן תוכנה עצמה).

 

לגבי הצמיגים, תתחדש וקח בחשבון שאחרי 2500-5000 ק"מ של נהיגה אגרסיבית / ספורטיבית מהממוצע, תוכל לזרוק אותם לפח - מניסיון (אומנם על רכב חזק מהותית מהקורסה שלך, אבל עדיין). לעניות דעתי היה עדיף להשקיע בסט גודייר F1 אסימטרי. אוחזים מצויינים ביבש (פחות מה-R1R, אבל לא בפער קיצוני כמו שאתה עלול לחשוב), נחמדים על רטוב (ה-R1R נחותים מהותית) ושומרים על רמת שקט סבירה פלוס (מה שלא קורה ב-R1R עם שחיקתם).

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני יודע על מה אתה כעוס, לא אמרתי זבל... אמרתי שיש יותר טוב למטרה אותה רצה הבחור, זו דעתי אגב גם נימקתי למה.

שמע אין אפשרות ללכת ולנסות עכשיו את כל צלחות הבלמים והרפידות הצמיגים וקופסאות הטיוניג שיש. שאגב מקופסת הטיוניג יש נסיון לחבר על רכב קצת פחות רגזני וע"י מבט על מה באמת יש שם נתתי את דעתי ואני נותן אותה גם עכשיו. לא חושב שזו הדרך. מוצאים מקורות אמינים פחות או ייותר ומקשיבים לטיעונים של כולם, לאחר מכן יוצאים במסכנות מנומקות.

 

לא שללתי שיפור של הבלמים, פשוט לדעתי היה עדיף כוון אחר. אולי בטקסט זה נקרא אחרת, לפגוע ממש לא היתה כוונה.

 

לגבי EDS נכון, פתחתי שרשור סיכום 9000 עכשיו, פירטתי שם כמה דברים וחוויות אתה מוזמן להציץ.

 

 

האגב הפער המשמעותי הוא לא באחיזה... הוא בכסף.

עריכה אחרונה על ידי evgeni432

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני יודע על מה אתה כעוס, לא אמרתי זבל... אמרתי שיש יותר טוב למטרה אותה רצה הבחור, זו דעתי אגב גם נימקתי למה.

שמע אין אפשרות ללכת ולנסות עכשיו את כל צלחות הבלמים והרפידות הצמיגים וקופסאות הטיוניג שיש. שאגב מקופסת הטיוניג יש נסיון לחבר על רכב קצת פחות רגזני וע"י מבט על מה באמת יש שם נתתי את דעתי ואני נותן אותה גם עכשיו. לא חושב שזו הדרך. מוצאים מקורות אמינים פחות או ייותר ומקשיבים לטיעונים של כולם, לאחר מכן יוצאים במסכנות מנומקות.

 

לא שללתי שיפור של הבלמים, פשוט לדעתי היה עדיף כוון אחר. אולי בטקסט זה נקרא אחרת, לפגוע ממש לא היתה כוונה.

 

לגבי EDS נכון, פתחתי שרשור סיכום 9000 עכשיו, פירטתי שם כמה דברים וחוויות אתה מוזמן להציץ.

 

 

האגב הפער המשמעותי הוא לא באחיזה... הוא בכסף.

 

- אבהיר את כוונתי מחדש: רצוי שתבדוק בדעות על סמך ניסיון ממשי ולא על סמך קריאה באינטרנט (מאדם או שניים) או כי שמעתי מההוא. זאת ממש לא הדרך הנכונה, כך שאין פה שום עניין של כעס, רק להבא רצוי שתביע דעה על סמך ניסיון ממשי ולא סתם באוויר. זה הופך את הדעה שלך ללא רלוונטית וחסרת אובייקטיביות.

 

- מסכים איתך של הקופסאות למיניהן לא ברות השוואה לתוכנה כזאת או אחרת. שכן הן פתרון נגיש וקל לפירוק (וזמני) - למי שאינו מוכן להכנס להרפתקאות כאלה ואחרות של הזמנת תוכנות מחו"ל או ניסיונות על תוכנות קאסטום כאלה ואחרות הניתנות לביצוע בארצנו (דרך הסדנאות השונות). קופסא לא מספקת את מה שתוכנה איכותית כן.

 

כל עוד לא ניסיתי את הקופסא על האוטו שלך - עליו אנו דנים הרי, לא משנה ממש מה דעתך לגבי מכוניות אחרות עליהן כן חווית קופסא. יכול לומר לך שמניסיוני על VAGיות זה מרגיש פחות מוצלח מתוכנה ובפער לא קטן. מצד שני, היצע התוכנות ל-1.2TSI (בארצנו) כמעט ולא קיים, כך שאין חלופות ממשיות לקופסא על המנוע המדובר כמובן.

 

- לא יודע או מכיר מה רמת הנהיגה שלך, אז לא אכנס למי נגד מי. כמי שנהג לא מעט באוטו כסטוק וכמשודרג קלות (קופסא ושדרוג בלמים) בכל מצב אפשרי (עירוני / ביניעירוני / רגוע וספורטיבי) - אאלץ לחלוק על דעתך. ש' הלך על שדרוג בלמים בעלויות מאוד אטרקטיביות (רפידות קרמיות ודיסקים מחורצים של ATE, כפי שידוע לך) - בפועל, הפער בין המקורי (ברמבו. אותם אתה רץ לשבח) לבין המשודרג הוא עולם ומלואו - עם הסט המשודרג לא רק שעוצמת הבלימה השתפרה, גם רמת הקירור קפצה לה. ש' הוא לא הראשון (וכנראה גם לא האחרון מחבריי) שנעזר בדיסקים ורפידות משודרגות של ATE, הוא גם לא הראשון שטוען (בצדק) כי יש שיפור ממשי. על רכב של חבר אחר (לאון חזקה בהחלט), ה-ATE נתנו תוצאה מרשימה יותר מזו של ה-EBC שהיו על הרכב קודם לכן. וכמובן שכל זה ברבע מעלות מערכת בלימה דומה של EBC.

 

מאוד קל לבוא, לקרוא ולרשום - ברמבו / פרודו זה הכי טוב. בפועל - הברמבו המקוריים פחות טובים מהסט ATE המשודרג שהורכב. כן כן, קראת נכון - הברמבו פחות טובים. ודרך אגב, אם אתה חושב שברמבו ופרודו זה THE BEST, זה הזמן שתעשה חיפוש אינטרנטי קצר וזריז על חברות נוספות כמו: AP / TAROX ו-ENDLESS.

 

- לגבי הצמיגים, ברור לי לחלוטין. גם כאן אתה מייעץ לאחרים על שדרוגים בעלויות נאות, אבל אתה בעצמך בוחר בללכת על הדרך הזולה. אין לי בעיה שאתה בוחר בדרך הזולה יותר (במקום להשקיע עוד ולהנות לא פחות - ובעיקר לזמן ארוך יותר), הרי שזה כיסך ואין לי זכות כזאת או אחרת להכנס לתוכו, אבל אל תגיד לאחרים X - בזמן שאתה בוחר ב-Y. שוב זה נראה לא רציני בעליל וחסר כל אובייקטיביות, שלא נאמר גם מעט ילדותי. ויבגני, אין כאן כוונה לפגוע או להעליב - למען הסר ספק.

 

נ.ב, אם זה מעניין אותך - בקרוב הקורסה של ש' תקבל חיזוק חיובי (תודות לתוכנה ST2 של EDS, יחד עם קולר חזית וצנרת גדישה של EDS וכמובן גם פילטר INBOX של PIPERCROSS). ממתינים לתוצאה הסופית, זה ללא צל של ספק הולך להיות מעניין לחלוטין. אם וכאשר ירגיש בצורך, תגיע גם צנרת ושדרוגי מתלים שהם.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שאלה לי אלך אתה הבחור מי נהריה אשר לחץ עם פיאט טיפו ספורטיבה ( עם 200-210 כוח)? כזכור לי קיבלת שמה רכבת יפה? אתה בטוח שמותקן אצלך ציפ?

Honda accord h22a manual

Honda civic powered by ???

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מכיר שבקורסות שלנו יש ברמבו הרשה לי לתקן אותך. הברמבו לפי מיטב ידיעתי מורכב על ה NRE שהוא הדגם היותר מתקדם שלא נמכר בארץ, ההבסדל זה מספר הבוכנות בקאליפר ועובי הצלחת (לא קוטר, רק עובי)

 

אצלי הרפידות המקוריות והדיסיקים של ATE! אשמח גם לצלם בהזדמנות. אומנם לא מהסדרה ש ש' רכש אבל עדיין ATE.

 

סט בלימה של AP וTAROX או K SPORT מוכרים לי גם כן... אבל העלויות... קצת מעל ומעבר כמו שאתה מכיר.

דובר על סט צלחות ורפידות, הקומפאונד של הרפידות המדוברות ATE CERAMIC הוא קומפאונד קשיח שמטרתו היא צמצום אבק בלמים ושיפור קל בפיזור החום והבלימה. אם המחיר היה אטרקטיבי וזה היה זמן החלפה אז אדרבה למה לא?! אבל לקנות ו"לשדרג" לסט לדעתי לא שווה את ההשקעה.

 

כשרפידות יהיו רלוונטיות אני ישקול PAGID או FERODO DS2500 או DS SPORT.

 

EBC אגב לא מקובלים כרפידות עמידות לביצועים גבוהים כי יש עליהם שלל סיפורים של כשלים בקיצור אתה מקבל את מה שאתה משלם עבורו.

 

היה שיפור? מעולה, לא שללתי מה שאמרתי שאם היה הולך בכוון אחר אני חושב שהתוצאה היתה טובה יותר!

 

מה המלצתי לקורסה שלא עשיתי לבד? EDS? לי יש... החלפת שמן לתיבה? עשיתי... צמיגים? רכשתי מה שהיה מתאים לי מבחינת תוצאות ועלות תועלת. 5000 ק"מ על R1R ו 10000 ק"מ על אסימטריק נשמע אותו דבר כשההבדל במחיר הוא פי 2 :?.

 

הדבר היחידי שאני באמת היתי מבולבל לגביו זה אם אני צריך שדרוג מתלים ולגבי זה הגעתי למסקנה שכרגע לא.

 

אני ישמח לראות כזה פרוייקט תאמין לי אם ש' באמת ילך על העניין.

עריכה אחרונה על ידי evgeni432

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מהרכב של ש' ירדו דיסקים של ברמבו. הרפידות לא זכורות של ATE, אבל יתכן.

 

המחיר ששילם ש' על הסט המשודרג של ה-ATE, נמוך בחצי (לפחות) ממחיר של סט מקורי חדש. אם נלך על סט משודרג של ברמבו / TAROX / AP, המחיר יהיה כמו שלושה (לפחות) סטים של ATE קרמי / מחורץ. מכוון שאנחנו עוד לא בגרמניה והרינג רחוק מאיתנו, אני לא רואה כל סיבה ממשית לסט אוברקיל שכזה ובעלות שכזאת.

 

ניחא אם יהיה לנו מסלול שבאמת מצדיק רכישת סטים כאלה, אבל אין לנו וגם לא נראה שיהיה לנו כזה בזמן הקרוב. בנוסף, אם היו לכם הרבה סוסים רעבים, הייתי שוקל - אבל אין. גם עם קופסא (ובערך 210 סוסים) הבלמים המקוריים (!) מספקים. עם המעבר ל-ATE הורגשה קפיצה מהותית ביכולת הבלימה.

 

רפידות DS של פרודו - יתנו שיפור נוסף מורגש - אני בטוח בזאת. בינתייים זה לא נראה באופק, ש' התחדש לו בסט רפידות קרמיות חדשות - למידת הצורך העתידית.

 

רפידות של קונצרן PADIG (ובתוכו TEXTAR, גם להם ליין חדש של רפידות קרמיות) לא יתנו שום שיפור על אלו המתחרות של ATE. לא מתעלות עליהן בדבר, גם לא ב"שם".

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא יודע אם התנסיתם בds2500 אבל אלו רפידות מאד מאד אגרסיביות כאשר כושר בלימה פשוט מעולה ככל שטמפרטורה של רפידה עולה.דעיכה מינימלית ביותר גם תחת לחץ חזק

gladen pro25+rs audio 100m -tru technology billet 4100

ad neo800w- mosconi pro 4/30

gladen pro10-mosconi pro 1/10

fiio 11m plus coax-mosconi aerospace 6to8 dsp

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא יודע אם התנסיתם בds2500 אבל אלו רפידות מאד מאד אגרסיביות כאשר כושר בלימה פשוט מעולה ככל שטמפרטורה של רפידה עולה.דעיכה מינימלית ביותר גם תחת לחץ חזק

 

רפידה מצויינת. חבל שכל כך קשה להשיג אותן בארץ. ואם כבר מוצאים - המחיר לא זול.

 

נ.ב יבגני, PAGID לא מייצרים את סדרת ה-RS, אלא יצרן גרמני הנקרא IBT.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

את שלי הבאתי מחו"ל במחיר מצחיק ובארץ בכלל לא מצאתי.כאשר תשובה של יבואן בארץ היתה-"לא קיימת בכלל סדרת DS2500 בפרודו".זה היה נורא מצחיק.

כעקרון לכל חברה גדולה יש ליין רפידות מסלול.אבל באמת ספורות ביניהם נכנסות לקטגוריה של איכות\תמורה למחיר\דעיכה\אבק.

gladen pro25+rs audio 100m -tru technology billet 4100

ad neo800w- mosconi pro 4/30

gladen pro10-mosconi pro 1/10

fiio 11m plus coax-mosconi aerospace 6to8 dsp

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...