Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4558 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מתלבט קשות בין גיפון \ משפחתי חדש עד תקציב של 145 אלף לבין סקודה אוקטביה 1.4 אלגנס.

 

הפרמטרים: מרווח מאחור לכיסא בטיחות ובוסטר, בגז' גדול, נוחות נסיעה גבוהה וחסכוני בדלק.

הרכב אמור להיות ל 3-4 שנים ורצוי שיהיה אמין בשנים אלו.

 

מה דעתכם? ללכת על האוקטביה או שיש אופציה טובה יותר בשוק לפרמטרים אלו?

תודה רבה!!

פורסם

אתה מחפש אמינות? אם כן, אני בספק הייתי ממליץ על האוקטביה.

ממליץ לך להסתכל כאן בפורום, ולקרוא על נפלאות הTSI והDSG מבחינת נושא האמינות ושירות היבואן, בל נשכח את האחריות הקצרה לשנתיים ואת הטיפולים היקרים.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
אתה מחפש אמינות? אם כן, אני בספק הייתי ממליץ על האוקטביה.

ממליץ לך להסתכל כאן בפורום, ולקרוא על נפלאות הTSI והDSG מבחינת נושא האמינות ושירות היבואן, בל נשכח את האחריות הקצרה לשנתיים ואת הטיפולים היקרים.

 

על הגיר מקבלים 5 שנות אחריות. ודוקא בפורום התרשמתי שהעניין מוטל במחלוקת גדולה מאוד...:roll::?:

גם לספקנים באמינות האוקטביה, רכב לשלוש שנים יעשה בעיות?

 

יש לך הצעה אחרת?

פורסם

רב הבעיות שפורסמו בפורום היו מחלות ילדות בגיר. אני מניח שהמכוניות החדישות מגיעות עם מוצר בשל אשר עבר שינויים במכלוליו אשר פתרו את הבעיות שהיו.

מנועי ה-TSI גם הם דור מתקדם יותר המציע שיפור משמעותי (כ-15% לערך) בצריכת הדלק לעומת מנועי ה-TSI שהיו בדגם הקודם.

 

להערכתי האוקטביה היא המשפחתית הטובה ביותר בסגמנט אך היא מאד יקרה. לדעתי דגם ה-1.4 מיותר, כיוון שההבדל בינו לבין ה-1.2 לא דרמטי. אם כבר אוקטביה, אז נראה ששוה להמתין לדגם ה-1.8 אשר יגיע בקרוב ברמת הגימור אלגנס במחיר של 155K ש"ח. מנוע חזק משמעותית ומתלה אחורי מתוחכם יותר (כפי שהיה בדגם הקודם...) מאשר בדגמי ה-1.2/1.4.

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם

מה שמקרב אותה במחיר הזה למכונית מנהלים. :roll:

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
רב הבעיות שפורסמו בפורום היו מחלות ילדות בגיר. אני מניח שהמכוניות החדישות מגיעות עם מוצר בשל אשר עבר שינויים במכלוליו אשר פתרו את הבעיות שהיו.

מנועי ה-TSI גם הם דור מתקדם יותר המציע שיפור משמעותי (כ-15% לערך) בצריכת הדלק לעומת מנועי ה-TSI שהיו בדגם הקודם.

 

להערכתי האוקטביה היא המשפחתית הטובה ביותר בסגמנט אך היא מאד יקרה. לדעתי דגם ה-1.4 מיותר, כיוון שההבדל בינו לבין ה-1.2 לא דרמטי. אם כבר אוקטביה, אז נראה ששוה להמתין לדגם ה-1.8 אשר יגיע בקרוב ברמת הגימור אלגנס במחיר של 155K ש"ח. מנוע חזק משמעותית ומתלה אחורי מתוחכם יותר (כפי שהיה בדגם הקודם...) מאשר בדגמי ה-1.2/1.4.

 

הההבדל בין ה 1.4 ל 1.2 הוא גדול בכל מה שקשור לכוח מנוע ומומנט. אך צריכת הדלק של שניהם דומה, בשונה מה 1.8

פורסם

נהגת בשני הדגמים?

לדעתי ההבדל לא משמעותי.

 

מנוע ה-1.8 180 כ"ס ויותר מ-25 קג"מ - פער הביצועים אמור להיות משמעותי עם תשלום לא גדול בצריכת הדלק (גם הוא חסכוני יותר מהמנוע הקודם בכ-15%).

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם
אתה מחפש אמינות? אם כן, אני בספק הייתי ממליץ על האוקטביה.

ממליץ לך להסתכל כאן בפורום, ולקרוא על נפלאות הTSI והDSG מבחינת נושא האמינות ושירות היבואן, בל נשכח את האחריות הקצרה לשנתיים ואת הטיפולים היקרים.

 

לא נמאס לך?! לפני מאתיים שנה הייתה לך כנראה קניה לא מוצלחת ומאז אתה מנהל מאבק חורמה במותג. אנשים פה מבקשים יעוץ ולא רגשות. בן אדם שואל לגבי מכונית 2014. אתה מדבר על מחלות ילדות בגיר שהיו בדגמים של 09-11'. האם כשמישהו מתלבט לגבי קורולה אתה מדבר איתו על הגיר הרובוטי "המופלא" מ-2008? האם כששואלים על הפוקוס אתה טורח להפגין את אותה נחישות ולספר לו על הגירים והמנועים המתפרקים שלהם ועכשיו גם על הגומיות של הדלתות שהתחילו לנשור?! תתקדם עם החיים שלך. האוקטביה מנצחת כל מבחן אפשרי והיא המשפחתית הכי טובה ומתגמלת כיום בשוק. אתה לא חייב לקנות אותה אבל גם חבל שאתה נותן עצות אחיטופל שמגיעות ממקום של רגש ולא מהראש.

×
×
  • תוכן חדש...