Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Alpine CDE-178BT או Pioneer 80PRS?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4566 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בסופו של דבר החלטתי לקנות HU בארץ אם אחריות מלאה.

 

כרגע אני יכול להביא את ה Alpine ב 250 שח יותר זול מה פיוניר.

 

האם הפיוניר שווה את ההפרש? או ללכת על האלפיין?

 

תודה!

HU: CLARION DXZ785 USB SPEAKERS: MID: HERTZ ENERGY ESK 165 TWT: DRAGSTER 120W

COMPONENT AMP: KICKER ZX 350.4 MONO BLOCK: KICKER ZX 400.1 SUB: HERTZ 10" INCH ENERGY

פורסם

אם אין לך צורך בקרוס 3WAY אקטיבי שאין באלפיין אז מדובר במכשירים דיי דומים מבחינת פיצ'רים מלבד כמה

פיצ'רים יחודיים של אלפיין, שני מכשירים ברמה גבוהה לא משנה מה תבחר אתה לא תהיה מאוכזב.

פורסם

לא מכיר את האלפיין ככה שאני לא אוכל להמליץ לך.

מה שאני כן יכול להגיד, זה שיש לי את ה80PRS, ואני מאוד מרוצה מהמכשיר.

 

אפשר לשאול בכמה אתה קונה אותם?

לפי מה שאני רואה באתר של פיוניר, המכשיר עולה פי 2 בארץ מאשר בחו"ל.

Pioneer 80PRS

Celestra FA2150x : Hertz HV 165 XL ||| Boston Acoustics GT275 : Hertz HT 28

DC 3.5k : Sundown Z v.3 15

XS Power D2400 , D5100

פורסם

Alpine 2100

Pioneer 2350

 

הבנתי ששניהם מצויינים,ה ALPINE חדש יותר לכן יש פחות ביקורות עליו.

HU: CLARION DXZ785 USB SPEAKERS: MID: HERTZ ENERGY ESK 165 TWT: DRAGSTER 120W

COMPONENT AMP: KICKER ZX 350.4 MONO BLOCK: KICKER ZX 400.1 SUB: HERTZ 10" INCH ENERGY

פורסם

מעדיף לשלם יותר ולקבל אחריות...

HU: CLARION DXZ785 USB SPEAKERS: MID: HERTZ ENERGY ESK 165 TWT: DRAGSTER 120W

COMPONENT AMP: KICKER ZX 350.4 MONO BLOCK: KICKER ZX 400.1 SUB: HERTZ 10" INCH ENERGY

פורסם

אני התלבטתי בין 80PRS לבין ALPINE 137BTI.

לבסוף האלפיין זכה אצלי ואני לא מאוכזב בכלל.

לדעתי האלפיין 137 יותר טוב מ178 אבל זה לשיקולך.

ולקנות בארץ בשביל אחריות לדעתי מיותר.

אם יש לך הזדמנות לקנות בחו"ל לך על זה.

המכשיר עולה סה"כ 1000 ש"ח בברלין לדוגמא ושם אתה יכול לראות שהכל תקין ועובד,

אז לשלם עוד אלף ומשהו שקל בשביל אחריות לשנה לא שווה.

HU: ALPINE CDA-137BTi

AMP 1: SUNDOWN AUDIO SAX-125.4, AMP 2: SUNDOWN AUDIO SAZ-1500D, COMP 1: HERTZ HSK 165XL

COMP 2: POLK AUDIO DB 5251, SUB: SUNDOWN AUDIO SA-12 2OHM, 6X9: INFINITY KAPPA 693.9i

פורסם

bengee צודק, במחיר אחריות אפשר להביא 2 מכשירים ונשאר עוד עודף...

לדוגמא את האלפיין שלי קניתי בברלין ב1400 ש"ח כשפה הוא עלה לפני כמה חודשים 3600 אבל עם אחריות לשנה.

עדיף בלי אחריות.. זאת דעתי האישית.

HU: ALPINE CDA-137BTi

AMP 1: SUNDOWN AUDIO SAX-125.4, AMP 2: SUNDOWN AUDIO SAZ-1500D, COMP 1: HERTZ HSK 165XL

COMP 2: POLK AUDIO DB 5251, SUB: SUNDOWN AUDIO SA-12 2OHM, 6X9: INFINITY KAPPA 693.9i

פורסם

אני מקווה שאני לא מתבלבל, כמה שזכור לי בפיונר שנמכר בארץ לא הייה בלוטוס? הייה שרשור על כך לדעתי ,בכל זאת,שווה בדיקה.

בהפרשים כאלה של מחיר, אני הייתי מוותר על אחריות הזאת. זאת דעתי.

HU:alpine w520e +701

Amp(tw+mid) Mcintosh mc420 Amp(midbass) Diamond audio D5 600.2

set: Eton rsr160 + mid: Eton_PFC80

Mono JL 500/1 sub: ID8

פורסם

אתה צודק ב100 אחוז. במכשיר הישראלי אין דיבורית בלוטוס.

אז לא רק שאתה משלם יותר, אתה גם מקבל פחות. אבל זה לא חדש לארץ ישראל.

 

מצטרף לרוב פה - עזוב את האחריות, תביא מחו״ל. כמעט ואין תקלות במכשיר הזה. אני עם יחידה כזאת מעל לשנה עם אפס תקלות.

פורסם

כמו שאמרו, בארץ אתה משלם פי 2 וגם אין לך דיבורית bt אין סיבה לקנות בארץ כשבחו"ל אתה קונה באותו מחיר של הארץ 2 מכשירים.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

לקנות בחול זה להזמין מ ebay,יוצא סביבות 1500-1600 שח.

HU: CLARION DXZ785 USB SPEAKERS: MID: HERTZ ENERGY ESK 165 TWT: DRAGSTER 120W

COMPONENT AMP: KICKER ZX 350.4 MONO BLOCK: KICKER ZX 400.1 SUB: HERTZ 10" INCH ENERGY

×
×
  • תוכן חדש...