Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רמקולים


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4585 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, יש לי רכב מסוג מאזדה דמיו ואני מעוניין לרכוש רמקולים למערכת קיימת.

יש לי כבר סאב ומגבר מסוג lanzar heritage HTG414

של 600W.

המערכת היא JVC KD-R203.

המערכת מספיק טובה ולא תעשה צוואר בקבוק?

הבנתי שצריך להשקיע ברמקולים קדמיים עם טוויטרים אני מחפש משהו שישמעו בו טוב מאוד אבל לא יותר מידי יקר.

רמקולים אחוריים זה דבר חשוב או שיישמעו טוב גם בלי? ואיפה אתם ממליצים לקנות ולבצע התקנה?

תודה מראש על העזרה!

פורסם

כשאתה אומר "מערכת" אתה מתכוון לHU נכון? (יחידת הראש, בגלל זה כנראה ציינת את הדגם)

היחידת ראש אינה יכולה ליצור צוואר בקבוק מסיבה פשוטה שהיא היחידה שמתחילה הכל,

אם היא איכותית והשאר לא, התוצאה תיהיה פחות טובה, בגלל שהשאר "נחות".

 

אם הכוונה לסט קומפוננט אז יש מצב,

אם אתה מתכוון להגביר את הסט אז כן עדיף קומפוננט.

רמקוליים אחוריים זה לא בהכרח חשוב, יש כאלה שיעדיפו עם אחוריים, ויש כאלה שיעדיפו בלי.

אסור בפורום להמליץ על מתקינים.

 

פורסם

64725]כשאתה אומר "מערכת" אתה מתכוון לHU נכון? (יחידת הראש, בגלל זה כנראה ציינת את הדגם)

היחידת ראש אינה יכולה ליצור צוואר בקבוק מסיבה פשוטה שהיא היחידה שמתחילה הכל,

אם היא איכותית והשאר לא, התוצאה תיהיה פחות טובה, בגלל שהשאר "נחות".

 

אם הכוונה לסט קומפוננט אז יש מצב,

אם אתה מתכוון להגביר את הסט אז כן עדיף קומפוננט.

רמקוליים אחוריים זה לא בהכרח חשוב, יש כאלה שיעדיפו עם אחוריים, ויש כאלה שיעדיפו בלי.

אסור בפורום להמליץ על מתקינים.

 

זה הדגם שכתוב על הפאנל. כן הכוונה היא לHU. הכוונה היא שאם היא לא כלכך טוב זה ישפיע על הרמקולים אם הם טובים? כי אני לא כלכך מבין ואם זה כן משפיע אז הדגם שציינתי מספיק טוב?

יש לך המלצה לזוג רמקולים קדמיים עם טוויטרים במחיר סביר עד 1000 ש"ח?

מה הכוונה לסט קומפוננט? זה הכבלים שמחברים ביןהHU לרמקולים?

תודה מראש!

פורסם

פאנל = HU

אם הHU לא איכותי, גם אם יהיו לך את הרמקולים הכי טובים בעולם ישמעו בצורה טובה אבל לא בצורה הכי טובה שאפשר,

אם המקור לא איכותי לא יעזור שום דבר.

סט קומפוננט הוא חיבור של מס' רכיבים, מיד באס - רמקול עצמו מוציא באס ותדר בינוני (בערך עד 3.5KHZ, טוויטר - רמקול קטן שאחראי על צלילים גבוהים בערך מ3KHZ עד 20K KHZ), קרוס אובר - מחלק את התדרים בין המידבאס לטווייטר.

 

המלצה לרמקולים (או קומפוננט) משתנה בין המון דברים, ביניהם סגנון המוזיקה שאתה שומע,

תקציב, תוכניות לעתיד (הגברה? בידוד אקוסטי?)

 

פורסם

ה hu יכול להגביל.

אם יש קובץ איכותי וה hu לא מעביר את כלל האיכות- הנה לך צוואר בקבוק.

 

לכל קומפוננט יש סגנון צליל משלו, רצוי לבדוק מה נכנס לך בתקציב ולנסות לשמוע כמה מהם לפני החלטה.

פורסם
פאנל = HU

אם הHU לא איכותי, גם אם יהיו לך את הרמקולים הכי טובים בעולם ישמעו בצורה טובה אבל לא בצורה הכי טובה שאפשר,

אם המקור לא איכותי לא יעזור שום דבר.

סט קומפוננט הוא חיבור של מס' רכיבים, מיד באס - רמקול עצמו מוציא באס ותדר בינוני (בערך עד 3.5KHZ, טוויטר - רמקול קטן שאחראי על צלילים גבוהים בערך מ3KHZ עד 20K KHZ), קרוס אובר - מחלק את התדרים בין המידבאס לטווייטר.

 

המלצה לרמקולים (או קומפוננט) משתנה בין המון דברים, ביניהם סגנון המוזיקה שאתה שומע,

תקציב, תוכניות לעתיד (הגברה? בידוד אקוסטי?)

 

אז הJVC KD-R203 מספיק טוב ואיכותי בשביל מגבר ושישמעו טוב?

אני בעיקר שומע פופ R&B ומוזיקה קצבית, התקציב משהו כמו 1000 שקל מעדיף לנצל את הכסף הכי טוב שאפשר.

לגבי הגברה ציינתי שיש ברשותי מגבר lanzar heritage HTG414 שבעל הספק של 600W ואליו אני רוצה לחבר הכל.

בידוד אקוסטי יכול להיות נחמד אבל כרגע לא ממש קריטי.

שוב תודה רבה על העזרה!

פורסם
אז הJVC KD-R203 מספיק טוב ואיכותי בשביל מגבר ושישמעו טוב?

אני בעיקר שומע פופ R&B ומוזיקה קצבית, התקציב משהו כמו 1000 שקל מעדיף לנצל את הכסף הכי טוב שאפשר.

לגבי הגברה ציינתי שיש ברשותי מגבר lanzar heritage HTG414 שבעל הספק של 600W ואליו אני רוצה לחבר הכל.

בידוד אקוסטי יכול להיות נחמד אבל כרגע לא ממש קריטי.

שוב תודה רבה על העזרה!

 

בעיקרון (קראתי גם קצת על המכשיר ברשת) ומהיכרות עם המכשיר כלא מחובר למגבר,

הוא דיי בסיסי, אבל מביקורת ברשת (בעיקר מחו"ל) נשמע שהוא דווקא לא רע.

 

עם המגבר שציינת אין לי כלל ניסיון, ככה שאני לא יכול לתת חוות דעת עליו.

 

התקציב שציינת, 1000 ש"ח מיועד אך ורק לסט קידמי?

(כלומר לא כולל התקנה, סאב או כל דבר אחר?)

בידוד אקוסטי זה נחמד ואף קריטי!

לא משנה איזה סט תקח, עם בידוד ובלי בידוד זה שני עולמות שונים לגמרי.

אבל זה כבר סרט אחר מכיוון שזה עולה לא מעט (גם בביצוע עצמי זה כמה מאות).

 

פורסם
בעיקרון (קראתי גם קצת על המכשיר ברשת) ומהיכרות עם המכשיר כלא מחובר למגבר,

הוא דיי בסיסי, אבל מביקורת ברשת (בעיקר מחו"ל) נשמע שהוא דווקא לא רע.

 

עם המגבר שציינת אין לי כלל ניסיון, ככה שאני לא יכול לתת חוות דעת עליו.

 

התקציב שציינת, 1000 ש"ח מיועד אך ורק לסט קידמי?

(כלומר לא כולל התקנה, סאב או כל דבר אחר?)

בידוד אקוסטי זה נחמד ואף קריטי!

לא משנה איזה סט תקח, עם בידוד ובלי בידוד זה שני עולמות שונים לגמרי.

אבל זה כבר סרט אחר מכיוון שזה עולה לא מעט (גם בביצוע עצמי זה כמה מאות).

 

1000 ש"ח זה רק לסט קדמי כולל דמי התקנה (אפשר לחרוג מעט מהתקציב) כי הבנתי שסט אחורי לא הכרחי במיוחד.

אשמח לדגם מומלץ של זוג קומפוננט עם טוויטרים.

סאב אין צורך כבר יש לי.

מה הסכום הממוצע של דמי התקנה לכלל המערכת?

מה דורש בידוד אקוסטי? כמה זה צריך לעלות?

 

תודה שוב על העזרה!

×
×
  • תוכן חדש...