Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4405 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בסוף הבלוק הזה יהיה מתולתל או שהוא צריך החלקה יפנית? איך המכונאי קבע שהשטח לא ישר? על סמך איזה קנה מידה?

 

אתה הולך לסבול אם תמשיך בדרך הזאת, כדאי מאוד להפסיק כאן את העבודה.

התענוג שמוביל אותך

פורסם

הוא טוען שבדקו עם סרגל.

בכל אופן, הוא יודע שהוא אחראי!

אני לא יכול למנוע ממנו את הנסיונות שלו לצאת מהתסבוכת הזאת.

 

הודעתי לו שאני לא מוסיף כסף,על ניסיונות כאלה ואחרים,הכל באחריותו.

 

בכל אופן, קיבלתי הצעת מחיר על מנוע מיבוא.

 

14200 כולל מע"מ

אחריות לחצי שנה

התקנה במוסך מורשה

שטר מכר

 

 

 

 

"

פורסם
שלום לכולם

 

המכונאי היקר הודיע ששטח הבלוק לא ישר,ויצטרך שוב פעם ישור שטח.

לבלוק הזה אין אופצית ישור לפי הגדרות היצרן אולם אם בכל זאת עושים זאת צריך גם להוריד גובה מהבוכנות אחרת יהיה יחס דחיסה גבוה מידי

אלו פעולות לא ממש קונבציונליות למנוע הזה ולא בטוח שתיקון כזה יצליח

פורסם

ערב טוב

תודה לכם,

 

אז ככה, דיברתי כבר עם שמאי ועורך דין

הבהירו לי שכל עוד הוא נושא באחריות בבקשה!

 

אני מבחינתי צריך אוטו תקין

 

בכל אופן ,לא מתכוון למכור את הרכב לקוי.

לא רוצה לדפוק אף אחד.

רוצה אוטו תקין

 

אם תוכלו לעזור ,למי אפשר לפנות עוד בהצעת מחיר למנוע מיבוא?

פורסם

רוצה להתייחס לנקודה של מכירת רכב לקוי.

דעתי בעניין, שאם אתה מציין את התקלה, אתה יוצא לידי חובה ואין לך מה לדאוג, הקונה יעשה את החושבים שלו.

מכרתי לפני שנה רכב עם גיר גמור, אמרתי לקונה, מכרתי במחיר מצחיק, היום אני רואה אותו בעיר והוא רק משבח את הרכב.

פורסם

הסיפור נוגע ללב

בדקתי באוטו ציקו, יש להם אחד מיבוא לפי מה שהם אומרים 11500 המנוע שלך כולל אחריות ואם אתה מעוניין בהרכבה זה עוד אלפיה לא כולל הנוזלים...

 

מומלץ

אם אתהנ מעוניין למכור בלי מנוע אני אשמח לקנות

פורסם

בשעה טובה,

הרכב יצא מהמוסך ,נראה טוב.

 

נכון לעכשיו,אין לחץ בצנרת,ולא זורק מים למיכל עיבוי.

 

נבדוק עוד 500 קילומטר ,ונעדכן.

 

תודה !

  • 6 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

לא נראה לי שהוא יענה ו/או הסיכוי נמוך.

 

למה?

 

בבדיקה בפרופיל שלו עולה כך:

 

פעילות אחרונה16/12/13 17:15

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

×
×
  • תוכן חדש...