Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מי צריך מבחן שנתי (טסט) לרכב?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4565 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 261
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

לפי מה שאני מבין, הוא לא מטיף להורדת הרגולציה, רק בעד לשנות אותה שתעבוד בשביל האזרח ולא תאנוס עליו את הרצונות שלה:

וכך צריך להיות גם בישראל: בדיקה טכנית ברורה, עם מפרט ידוע מראש, ובלי כל הסחטנות של "מבחן חוזר עם קבלות". המבחן צריך לבחון את מצבו הטכני של הרכב ביום הבחינה, ולא את ההסטוריה של הסבתא שלו.

 

נ.ב. מצב כלי הרכב באנגליה טוב יותר מכאן מאותה סיבה שרמת הנהיגה שם גבוהה יותר: כי יש שם לאנשים גישה יותר חיובית לכל הנושא של רכב. כמובן שיש לזה קשר לכך שבאנגליה מותר לכל אדם לשנות כל רכב בכל צורה שהיא, וזה מובן מאליו. כמובן שאחרי שינוי מבנה צריך מבחן שנתי (רגיל!) חדש.

 

היחיד שהטיף לביטול הרגולציה זה פותח השרשור שחי בסרט.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
דני מטיף להורדת הרגולציה כדי שכל אחד יעשה מה שבא לו.

עם זה יש בעיה.

 

זה לא הורדת רגולציה, תקרא שוב, על מה מדובר.

אף אחד שפוי לא אומר "בוא נבטל את הטסטים לגמרי, לא צריך כלום".

אומרים נקבע קריטריונים ברורים ומדידים לכל דבר, בהתאם לתקינה לבחירתכם (אירופית, אמריקאית, יפנית, אוסטרלית) ונאמץ אותה ככתבה וכלשונה.

בהתאם לכך יהיו הטסטים עצמם, ברורים, שקופים, מדידים, לפי התקינה.

 

עשית שינוי כלשהו שעומד בתקינה? תפאדל

עשית שינוי שלא עומד בתקינה? קח רשיון זמני ל-48 שעות, קח את הרכב לתיקון ותחזור לעשות טסט כשהוא יעמוד בתקינה.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
היחיד שהטיף לביטול הרגולציה זה פותח השרשור שחי בסרט.

 

נכון, אני ועוד 200 מיליון אמריקאים נאורים חיים בסרט...

 

חוץ ממדידת זיהום אוויר לרכב בן 10 ומעלה אין צורך בכל השטויות שהזכרתם

גומית צירייה קרועה, ומספר דהוי הם לא סיכונים בטיחותיים שצריך

 

האכיפה והרגולצייה צריכה להיות בכבישים, ולא כל שנה במערכת מסואבת שהוכיחה ומוכיחה שהיא לא עובדת

ארהב יש 250 מיליון מכוניות לעומת 2 וחצי מיליון פה

ושם לא עושים כל שנה טסט לרכב

לבטל את הטסט לרכב!

http://www.atzuma.co.il/notest

פורסם

*פה הייתה תמונה שהעליבה את המשתמש שכתב לפני, כיוון שלעגתי להודעה שלו ורמזתי שמה שהוא אמר היה דבילי ביותר ושהוא התעלם לגמרי מהגיון עצמו.

הוא ביקש ממני בהודעה פרטית שאמחק את זה, אז זה בדיוק מה שאני עושה.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

כבר הסבירו לך טוב מאד ע"ג 7 עמודים לפחות למה חייב להיות טסט. אין לי כח להתחיל שוב.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
נכון, אני ועוד 200 מיליון אמריקאים נאורים חיים בסרט...

 

חוץ ממדידת זיהום אוויר לרכב בן 10 ומעלה אין צורך בכל השטויות שהזכרתם

גומית צירייה קרועה, ומספר דהוי הם לא סיכונים בטיחותיים שצריך

 

האכיפה והרגולצייה צריכה להיות בכבישים, ולא כל שנה במערכת מסואבת שהוכיחה ומוכיחה שהיא לא עובדת

 

המנטליות פה שונה משמעותית מאשר בארה"ב,שם יש תרבות מוטורית וזיקה לתחום הרכב.

בארץ אנשים לא יודעים לבדוק שמן ולמלא אוויר בצמיגים.

עדיף שיהיה טסט,אם כבר לפעול להורדת האגרת רישוי,זה לא ריאלי לא לעשות טסט בארץ.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם
נכון, אני ועוד 200 מיליון אמריקאים נאורים חיים בסרט...

 

חוץ ממדידת זיהום אוויר לרכב בן 10 ומעלה אין צורך בכל השטויות שהזכרתם

גומית צירייה קרועה, ומספר דהוי הם לא סיכונים בטיחותיים שצריך

 

האכיפה והרגולצייה צריכה להיות בכבישים, ולא כל שנה במערכת מסואבת שהוכיחה ומוכיחה שהיא לא עובדת

 

תפסיק לכתוב שטויות לא בדוקות בבקשה.

אין בדיקת רכב פדרלית שנתית, זה לא אומר שאין בדיקת רכב מקומית (ברמת המדינה - State בשבילך) שנתית.

 

הרבה מאוד חוקים בארה"ב אינם מיושמים ברמה פדרלית ונתונים לחקיקה ואכיפה של המדינה, לא רק בתחום הרכב.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

אוסיף למשפט שלי עצמי תודה פרנקוס

 

אין בדיקת רכב פדרלית שנתית, זה לא אומר שאין בדיקת רכב שנתית מקומית (ברמת המדינה - State או העיר)

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
תפסיק לכתוב שטויות לא בדוקות בבקשה.

אין בדיקת רכב פדרלית שנתית, זה לא אומר שאין בדיקת רכב מקומית (ברמת המדינה - State בשבילך) שנתית.

 

ברוב המדינות בארהב אין בדיקה מקומית ואין בדיקה פדרלית וזה בדוק

למעט פליטה שבודקים כל שנה שלוקח בדיוק 2 דקות ועולה בין 17 ל 25 דולר ומוסטנג שנת 2005 עם מנוע 4 ליטר עוברת את הבדיקה בקלות...:-)

ארהב יש 250 מיליון מכוניות לעומת 2 וחצי מיליון פה

ושם לא עושים כל שנה טסט לרכב

לבטל את הטסט לרכב!

http://www.atzuma.co.il/notest

פורסם

לכתוב רוב בלי לתת הוכחות באיזה מדינות יש בדיקה מקומית ובאיזה אין בדיקה מקומית זה ברמה של "אני צודק כי אני אמרתי".

כדי להוכיח את טענתך תקשר בבקשה רשימת מדינות בארה"ב שמיישמות ולא מיישמות בדיקה מקומית, ומתוך המדינות שלא מיישמות אילו מחוזות וערים מיישמות בדיקה מחוזית/עירונית.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

 

 

מצויין! בקישור שהבאת תסתכל יש טבלא למטה

תסתכל על הערכים no של העמודה Periodic Safety Inspections

 

ארהב יש 250 מיליון מכוניות לעומת 2 וחצי מיליון פה

ושם לא עושים כל שנה טסט לרכב

לבטל את הטסט לרכב!

http://www.atzuma.co.il/notest


×
×
  • תוכן חדש...