Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מי צריך מבחן שנתי (טסט) לרכב?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4565 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
1 כן אני מודע לזה שיש רכבים לא בטיחותיים ותקינים שנעים בכביש (אולי אחוז מכלל הרכבים)

ודוגמאות לרכבים כאלה ראינו לא מזמן במפגש שהיה בנשר

 

2 מטרת הטסט היא למנוע מרכבים כאלה לנוע -נכון, אבל זו לא הדרך הנכונה "להעניש" את רוב האזרחים בגלל כמה אידיוטים

שהמדינה תשים בכבישים ניידות בדיקה, ולא תכריח את 99% מאזרחי ישראל שלא צריכים את הטסט - לעשות אותו

אמרתי לך ואגיד לך שוב, הרכב שלי בן 8,עד היום 7 פעמים ניגשתי לטסט בלי שום בעיה,

סתם בזבוז זמן משווע

 

באופן נדיר למדיי אני מסכים 1:1 עם פרנקוס

 

ואני שוב אשאל, מ-1+2 המסקנה המתבקשת שלך היא שצריך לבטל את הטסט השני?

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

  • תגובות 261
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
ההגיון שלך מצויין, אבל העובדה היא שאפשר להעביר בקלות רכב לא תקין תמורת שוחד של כמה מאות שקלים. יכול להיות שלך, באופן אישי, יש שם של אדם ישר, ולכן אלו שמתעסקים בכך אינם מדברים איתך על כך.

 

אבל הם קיימים בהחלט, ובהיקפים הרבה יותר גדולים ממה שאתה חושב.

 

אני מדבר על עובדות הידועות לי ולא על השערות. מתגובות קודמות של אחרים עולה כי אינני היחיד שנתקל בתופעה.

 

דני

אין לי מושג מאיפה אתה מביא דוגמאות ומאיפה אתה קובע עובדות ואפילו מעז לקבוע הקפים בעוד שאתה אני דיי בטוח גם לא יודע על איזה הקפים מדובר בכלל

אני בקשר עם כמה מכוני רישוי בסביביתי ומכיר את בעלי המכון על בסיס של כוס קפה מידי פעם שאני מביא רכב של לקוח לטסט ויש לי קצת זמן ואני אומר לך שהמעאכרים בתחום הולכים ומתעמתים ובעלי המכונים לפחות אלו שאני מכיר מתרחקים כמו מאש מקובינטורים ואם רק מריחים עובד שלהם שעושה שטויות מחר הוא כבר לא יגיע לעבודה

העסק שיעבוד ויפרנס את בעליו ועובדיו והמוניטין יותר חשובים מהקומבינה ושם המשחק הוא ההתראה והפיקוח של משרד התחבורה (במי עיני קלטתי פעם ניידת בסמוך למכון שמחכה לרכבים לבדיקה אחרי שעשו טסט)

פורסם

עובדה שבכמה מהמכונים הגדולים והמרכזיים בארץ יש מעכרים,וזה ככה שנים וזה לא נראה כאילו זה מעניין מישהו.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

לאיזה מעארכים אתה מתכוון בדיוק כאלו שלוקחים רכב מהלקוח ועושים לו טסט ואתה ראית במו עינייך כי הרכב עבר טסט בלי להיות במכון ? או שרק שמעת על זה ממישהו שראה

פורסם

אני מדבר על מעכרים שמעבירים טסט לרכבים ואם יש ליקוי מעבירים בכל זאת.

המעכר עובר עמדה עמדה ואם יש ליקוי הוא מעביר,לא משנה מה הוא הליקוי.

יש גם מעכרים וכן ראיתי בעיינים שלי,מעבירים רכבים רק עם רשיונות,עגלות ואופנועים,רק עם רשיונות.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם
לאיזה מעארכים אתה מתכוון בדיוק כאלו שלוקחים רכב מהלקוח ועושים לו טסט ואתה ראית במו עינייך כי הרכב עבר טסט בלי להיות במכון ? או שרק שמעת על זה ממישהו שראה

 

תגיד מה אתה גר בנפטון?

איך כל אלה עוברים טסט???

http://www.youtube.com/watch?v=WoEe7s4Fm24 דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

http://www.youtube.com/watch?v=hnqnVwHjYf8 דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

ארהב יש 250 מיליון מכוניות לעומת 2 וחצי מיליון פה

ושם לא עושים כל שנה טסט לרכב

לבטל את הטסט לרכב!

http://www.atzuma.co.il/notest

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

זה לא מעניין איך הם עוברים טסט. הם יכולים לפרק חצי מהשטויות האלה ולהחזיר אחרי הטסט.

הנקודה היא, שבלי טסט יהיו יותר תאונות.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

שום מכון לא יקח על עצמו אחריות אם תנסה להעביר טסט לרכב שמבחינה בטיחותית הוא סכנה רק אולי סביבתי אפשר לקמבן עם מעכר מעבר לכך אין מצב.

פורסם

נכון,איך אפשר תוכל להעביר רכב בקומבינה אם אין לך איש מבפנים.

מה שניתן לקוות זה רק שחברי הפורום לא מתעסקים בשטויות האלו מעבר לכך אין לנו כוח השפעה.

פורסם

הנקודה היא, שבלי טסט יהיו יותר תאונות.

אני לא מסכים.

כל הרכבים עוברים טסט, לכן אין לזה משמעות או השפעה על כמות התאונות (יחד עם זאת כמה תאונות קרו בגלל כשל טכני?), חלקם בדרכים לא דרכים עם ליקויי בטיחות חמורים, אחרים עם ריג'קטים פחות חמורים (מי כמוך יודע שלעבור טסט עם רכב ישן זה לא תמיד טריויאלי ובוחנים שמחפשים מוצאים כי בכל רכב ישן יש מה למצוא).

 

בדיקת תקינות צריך לבצע (גם ככה במוסכים טובים בודקים את רוב הדברים היום בטיפול השנתי, כולל סריקת תקלות ועוד), אבל לא במכון טסטים, אלא במוסך שמכיר את המודל הספציפי, את התקלות, את האקזמפלר הספציפי. למוסך צריכה להיות סמכות לעקב את הרכב אם הוא לא כשיר לתנועה (ולדווח על כך למשרד התחבורה) עד לתיקון הבעיה או הוכחה שלוקחים את הרכב על גרר למוסך אחר. כתוצאה מזה רכב יוצא ממוסך אחרי בדיקה מעמיקה ואישור תקינות שנתי.

כמו כן תיהיה חובת המוסך לוודא שרכב עומד במפרט היצרן ולא נעשו לו שינויים מבניים.

אם עושים לרכב שינויים מבניים, לאפשר זאת עם אישור של המוסך המבצע. ככה, אם יקרה משהו, יחקרו וימצאו שזה בגלל השינויים יהיה מי שנושא באחריות. זה גם יוריד כמות השיפורים הפירטיים וגם יאפשר לבצע שינויים מסויימים ברכב ביותר חופשיות.

אז בדיקות תקינות יעשו לרכבים בכל טיפול וכל פעם יתנו אישור. ככה רכב שנוסע הרבה בשנה ונמצא תקין בטסט ואחרי זה כתוצאה מבלאי נוסע עם ליקויים בטיחותיים - הסיכוי לזה יפחת.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

כמובן שיש לזה השפעה, אנחנו פשוט לא רואים אותה כי כמו שאתה אומר, כל הרכבים שעל הכביש עברו טסט.

המון נהגים שאחזקת רכב מעניינת להם את הסבתא לא יטרחו להיכנס למוסך חוץ מבמקרה של תקלה וכמובן שלא להחליף צמיגים אלא רק במקרה של פנצ'ר. אתה רוצה שכאלה מככוניות יסתובבו בכבישים?!

טסט/ בדיקה שנתית במוסך שאתה מציע, שניהם אותו דבר מהבחינה הזו - חוק שמחייב אותך אחת לשנה לבדוק את הרכב.

בלי זה כמות התאונות תגדל, לא צריך להיות מומחה כדי לדעת את זה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

טסט היום זה לא בעיה.

 

בכל אופן כשאני ניגש לטסט ואני יודע שהכל תקין מבחינת מתלים, משולשים, גומיות וכו'

אני בכוונה משאיר ריג'קט כגון נורת איתות שרופה או משהו בסגנון כי קיבלתי תחושה שמחפשים על מה להכשיל ואני מעדיף להשקיע בדברים קטנים כדי לקבל מדבקה מאשר שיחפרו מתחת לאדמה מה להכשיל.

 

בכל אופן אף פעם לא נסעת בכביש וראית פתאום איזה רכב מעשן כמו ז*נה אחרי עבודה או שכולו שבור והוא בכל זאת נוסע?

כי היום בכל מקום יש איך להסתדר, ועם התנאי עבודה ושכר היום כל בוחן במסלול היה מוכן לקבל כמה שקלים לכיס ולהתעלם ממשהו כזה או אחר.

פיאט קופה 16VT - כי לא היה תקציב לפרארי


×
×
  • תוכן חדש...