Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מגבר / HU.


AlexRC
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4617 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

המצב הוא כזה:

 

ברכב (פריוס 2012) הייתה מותקנת מערכת מולטימדיה מקורית. פירקתי אותה והתקנתי Pioneer AVH-X8500BT (יבוא מגרמניה).

הכול עבד - צוקר.

 

אבל זה היה לא מספיק והתקנתי מגבר - Audison SRx4 וזוג רמקולים מקדימה ( Morel Hybrid 602 + Elate MT250 ) וסאב של AudioSystem Radeon 10. איטום + חיוות 14GA לרמקולים וקיט 4GA למגבר.

בהמלצת חברי הפורום וויתרתי על קבל.

 

הכול היה עובד בבוקר ובערב. בצוהריים כאשר אוטו חם, רק רמקולים אחוריים עבדו. היה אפשר להעמיר רכב בצל, פתוח, לחצי שעה והכול היה ממשיך לעבוד. פשוט מגבר לא היה נדלק.

 

הנחתי שמגבר "מקולקל" ועל הדרך הוא השתדרג ל - Audison LRx5.1. הכול מצויין, רק שזה לא פתר את הבעיה.

 

השאלה שלי, זה מה לעשות עם זה. כבר מתחיל להישבר לי. מה זה יכול להיות?

פורסם

אני מבין שהרמקולים האחוריים מחוברים לHU ולא עוברים דרך המגבר.

 

אם כך לפי מה שאתה מספר המגבר כנראה נמצא במקום שהוא מתחמם,תנסה לשנות מיקום או לאוורר אותו.

בהצלחה עופר

HU-Alpine 9887R FRONT-rainbow profi line265cs SUB-critical mass ss122 AMP1-zapco refernce 360.4

AMP2-MONO-zapco reference 500.1

פורסם

עוד רעיון...

 

תנסה לבדוק את החיבורים למגבר ולמצבר בזמן שהמגבר לא עובד...

זאת אומרת ברגע שאתה מדליק את המערכת והמגבר לא נדלק תבדוק מתחים על מגבר..

 

דווח ונמשיך משם.

בהצלחה עופר

HU-Alpine 9887R FRONT-rainbow profi line265cs SUB-critical mass ss122 AMP1-zapco refernce 360.4

AMP2-MONO-zapco reference 500.1

פורסם

דולקת לך נורת פרוטקשין מתי שרמקולים הקידמיים לא עובדים ?

 

במידה וכן,תוציא את החיווט של החשמל לגמרי ותכניס בחזרה עד הסוף,יכול להיות שהחיבור רופף מסיבה כלשהי.

Scan Speak

פורסם
דולקת לך נורת פרוטקשין מתי שרמקולים הקידמיים לא עובדים ?

 

במידה וכן,תוציא את החיווט של החשמל לגמרי ותכניס בחזרה עד הסוף,יכול להיות שהחיבור רופף מסיבה כלשהי.

 

לא, אין פרוטקשן. משהו מוזר מאוד. עוד לא מדדתי מתחים רק בדקתי עם מנורה - טסטר והכול נראה בסדר.

אני אמדוד עם פלוק ונראה.

פורסם

מי התקין את המערכת?

אני יודע שיש קצת תסבוכת ברכב הזה עם מערכת החשמל (כל עניין הטעינה של הרכב).

תבדוק מתחים על המצבר ועל המגבר, חיבורים, אדמה, פיוזים (בעיקר את הפיוז הראשי- אם הוא פיוז זכוכית יכול מאד להיות שהוא הבעיה).

 

מילא מגבר אחד היה עושה בעיות, אבל שני מגברים שמחליטים לעבוד רק בתנאים ספציפיים, נשמע מוזר.

 

תעדכן.

SCANSPEAK

×
×
  • תוכן חדש...