Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לקוח ממורמר של גרמניה עסיסית


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4623 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היתה שניה שניסאן ג'וק עברה מאחוריו, הקפאתי את התמונה ושמתי לב שהבמוו עדיין הרבה יותר יפה מהג'וק.

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הוא פשוט לא פתח ת'רד פה, זו כל הבעיה :-D

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

בהיתחשב שמדובר בדור הקודם ,והנוכחי כבר נימכר שנה וחצי. אני לא מבין מה מטרת הסירטון הנל ,חוץ מלימשוך צומת לב! ולגבי כמה שווה ? בין 25 ל50 אלף יורו לרכב בן שנה וחצי עם נסועה נמוכה .

פורסם

מישהו זוכר את הסרטון של הלמבורגיני גיארדו שחוותה סיפור דומה אבל יותר כואב (10 שיפוצניקים שיפצו את הרכב עם פטישים) בגלל נושא דומה

Opel Adam S 2017

פורסם

אדון למבורגיני עשה משהו הרבה יותר יקר שהפרארי שלו עשתה לו צרות. הוא הקים מפעל מכוניות.

היה יוצא לו יותר זול אם היה לוקח פטיש ושובר את המכונית בכיכר המרכזית של מרנלו.

פורסם

בנאדם גועלי, אפשר לחשוב מה קרה כבר, אני נוסע על רכב בן 18, גם שהוא ישבוק חס וחלילה אני לא התנהג כלפיו באכזריות וונדליזם.

 

אנשים רדודים קיימים בכל מקום.

 

לפחות שילמד להשתמש בכלי עבודה\נשק.

 

פשוט גועל נפש.

 

לפחות הם הרימו את הלכלוך שהם יצרו.

פורסם

לא הבנת את הפואנטה של מה שהוא עשה, בעצם על כך שלא הצליחו לטפל לו ב M6 על כל מיני תקלות מוזרות שהיו לו ברכב, שאתה לא מצפה שיהיו מרכב שעולה כחצי מליון שקל או יותר, ובכלל חדש מהניילון.

אני יכול להבין תסכול של בן אדם, תחשוב שאתה קונה רכב במחיר שכזה או יותר, ומקבל אותו עם תקלות שהמוסך המרכזי / יבואן / יצרן לא מצליח לטפל - מבחינתי על דברים כאלו צריך לשקול מצד היצרן פיצוי הוגן ואפילו אם מדובר ברכב חדש.

זה השם שלהם בתור חברה.

Opel Adam S 2017

פורסם

אני יכול להבין תסכול של בן אדם, תחשוב שאתה קונה רכב במחיר שכזה או יותר, ומקבל אותו עם תקלות שהמוסך המרכזי / יבואן / יצרן לא מצליח לטפל - מבחינתי על דברים כאלו צריך לשקול מצד היצרן פיצוי הוגן ואפילו אם מדובר ברכב חדש.

זה השם שלהם בתור חברה.

 

איך שלא תסובב את זה,זה פשוט מעשה מטומטם להרוס את הרכב ככה.

 

גם בארץ לא חסרים אנשים שקנו רכב חדש והרכב האכיל אותם מרורים במשך תקופות קצרות ו\או ארוכות.

 

תוסיף רשת מוסכים שלא ממש עוזרים ורק מנפנפים אותך או רוצים גישה מהירה לארנק שלך.

 

ככה או ככה לא נראה לי שישראלי כלשהו בארץ "השמיד" את הרכב כאות מחאה כלשהי (וגם אם כן,זה לא ידגדג ליבואן וליצרן..הפסד של הלקוח,בין אם עשיר כקורח או אמיד יחסית שהוציא את מירב חסכונותיו על הרכב שרצה)

 

זכותו לעשות מה שירצה,זה רכב שלו וכסף שלו.

אף אחד לא יודע מה הוא עבר עם הרכב.

 

צודק,כסף שלו והחלטה שלו,אך בעיניי עדיין מעשה פסול לכל הדעות.

 

יש דרכים לקבל פיצוי\להחליף רכב\כל דבר אחר שהבעלים יירצה,ברוטליות שכזו לא נותנת שום דבר.

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם
לא הבנת את הפואנטה של מה שהוא עשה, בעצם על כך שלא הצליחו לטפל לו ב M6 על כל מיני תקלות מוזרות שהיו לו ברכב, שאתה לא מצפה שיהיו מרכב שעולה כחצי מליון שקל או יותר, ובכלל חדש מהניילון.

אני יכול להבין תסכול של בן אדם, תחשוב שאתה קונה רכב במחיר שכזה או יותר, ומקבל אותו עם תקלות שהמוסך המרכזי / יבואן / יצרן לא מצליח לטפל - מבחינתי על דברים כאלו צריך לשקול מצד היצרן פיצוי הוגן ואפילו אם מדובר ברכב חדש.

זה השם שלהם בתור חברה.

 

אין דבר כזה, הם לא היו נותנים לו להתחיל לעשות שם רע.

לא ראיתי הוכחות לכך שהם לא בסדר.

 

זה פשוט בנאדם טחון מכסף שלא מזיז לו הרכב הזה.

אם באמת הייתה לו הערכה לכסף הוא היה מוצא פתרון יותר טוב.

 

אז מחר הוא גם ירביץ לאשתו כי היא לא נותנת לו, זה בנאדם שרוט בראש, יש אלף צעדים שאפשר לנקות בם לפני האלימות, ועוד לעיני כל המצלמות.

פורסם

פרנקפורט העיר הכי לא גרמניה שיש, העיר מלאה בזרים בעיקר אסייתיים הודים תורכים איראנים ( נחמדים ואדיבים ) וגרמנים מופרעים ( צחצחים ), צופרים בלי סוף,חותכים בלי סוף, פותחים דלתות בחנייה על הרכב שלידם, שורטים מכוניות ונוהגים בצורה פרועה ולא מתחשבת.

ניכר מאוד על המכוניות המקומיות שנראים באותו מצב כמו אלה בארץ.

בעיר כמות אדירה של מכוניות פורשה לפחות 2-3 בכל רמזור במוו ומרצדס ולא פחות מזה של שוטרים.

העיר מזכירה מאוד את תל-אביב והאוכלוסייה שם היא עשירה אפילו מאוד אבל לא אריסטוקרטית אלה צ'חצ'חית בסגנון שוק .

בקיצור האדם מתאים לעיר, בטוח שיש עוד כמוהו שם.

אבל יש שם אחלה קניון.

פורסם
פרנקפורט העיר הכי לא גרמניה שיש, העיר מלאה בזרים בעיקר אסייתיים הודים תורכים איראנים ( נחמדים ואדיבים ) וגרמנים מופרעים ( צחצחים ), צופרים בלי סוף,חותכים בלי סוף, פותחים דלתות בחנייה על הרכב שלידם, שורטים מכוניות ונוהגים בצורה פרועה ולא מתחשבת.

ניכר מאוד על המכוניות המקומיות שנראים באותו מצב כמו אלה בארץ.

בעיר כמות אדירה של מכוניות פורשה לפחות 2-3 בכל רמזור במוו ומרצדס ולא פחות מזה של שוטרים.

העיר מזכירה מאוד את תל-אביב והאוכלוסייה שם היא עשירה אפילו מאוד אבל לא אריסטוקרטית אלה צ'חצ'חית בסגנון שוק .

בקיצור האדם מתאים לעיר, בטוח שיש עוד כמוהו שם.

אבל יש שם אחלה קניון.

 

הקיצור שלחו את כל הז** לשם,בקרוב גרמניה תראה כמו..תל אביב.

פורסם

לגרמנים יש דרכים מאוד יעילות לדלל את הזרים בניהם :roll:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
הקיצור שלחו את כל הז** לשם,בקרוב גרמניה תראה כמו..תל אביב.

פרנקפורט ותל אביב די דומה, ממש מרגישים שם כמו בבית.

אחלה עיר בדיוק כמו שתל אביב אחלה.


×
×
  • תוכן חדש...