Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4637 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,היום חניתי באזור ב"ש איך שמגיעים משדרות שז"ר ואז פונים ימינה לרחוב רחה פריאר,מדובר על חניה בצד הנגדי של הכביש. התמרור מוצב בדיוק בצד השני של הכביש על יד הגדר ולכן לא שמים לב אליו מלכתחילה,ואין אבן שפה אזי הסימון בעייתי למי שמגיע מהאזור הזה ובקלות ניתן ליפול במצב כזה.

ישנו גם תמרור מהצד השני אבל למי שמגיע מהצד הנ"ל אין אפשרות לרואת גם אותו בצורה נורמלית. השאלה הנשאלת האם אין חובה באבני סימון שכן הסימון בעייתי ומלא נהגים קיבלו דוח"ות היום ובדוק לא ראו את התמרור,מה גם שחלק מהאזור שם הוא בכלל חול ליד גדר!!

מה שעוד גרם לי לרתוח זה כשבאתי לשלוח תופס ערעור בעיריה,ואני לא מקומי,החמודה בעירית תעבורה בעיר הסבירה לי שזה מקום ידוע ובאים הרבה על הטענה הזאת,אבל זה עבר איזה אישור של איזה משרד ושאין לי טעם לערער...

לפחות אני דוחה את הדו"ח על סה"כ 250 ,פשוט שיטתיות ועבריינות "חוקית" לדעתי ,יש אולי עם מי לדבר על הנושא הזה או שזה עוד פסילה בטוחה של 250 פני?

https://maps.google.co.il/maps?q=%D7%9E%D7%A4%D7%95%D7%AA+%D7%A9%D7%93%D7%A8%D7%95%D7%AA+%D7%A9%D7%96%22%D7%A8&ie=UTF-8&hq=&hnear=0x15026646c9665eb7:0x9c5da1db59f3efa,%D7%A9%D7%93%D7%A8%D7%95%D7%AA+%D7%A9%D7%96%22%D7%A8,+%D7%91%D7%90%D7%A8+%D7%A9%D7%91%D7%A2&gl=il&ei=d1VdUoyyNeWN4gT3hoGACg&ved=0CCkQ8gEwAA

 

זה האזור שהגעתי ממנו חניתי בצד שמאל.

פורסם

לא כתבת על מה קיבלת את הדו"ח. איזו עבירה?

על פי הקישור שהבאת יש שם בחלקו השמאלי של הרחוב (לפחות בחלקו) תמרור שאוסר חניה. האם חנית בקטע הזה?

אם כן ועל כך קיבלת דו"ח, הדו"ח תקין וחוקי. לפי התמונות בגוגל התמרור נראה בבירור ומוצב כחוק.

אין כל חובה בצביעת אבני שפה (מה גם שאין שם אבני שפה) ומספיקה הוראת התמרור שמוצב במקום.

×
×
  • תוכן חדש...